Ik vind capuchons juist sexy hoor (geen grapje)quote:Op maandag 2 juli 2012 00:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso kappen met die kinderachtige capuchons. Jezus zeg, elke vrouw ziet je op die manier als een loser.
Ik heb zo'n blouse met capuchon.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef zazii het volgende:
[..]
Ik vind capuchons juist sexy hoor (geen grapje)
fappppppquote:
Ontmaagd worden door een hoer, ik zou er doodongelukkig van worden. Je moet die vrouw betalen alvorens ze aan je wil zitten, nee dat is erg gunstig voor je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:34 schreef kakbal het volgende:
Ga naar de hoeren. Je laten ontmaagden door een hoer - hoe stom het ook klinkt - is een geweldig idee, gewoonweg omdat je (bijna altijd) verzekerd bent van een succesvolle vrijpartij.
Ook zullen plezier dames minder snel fronsen op specifieke wensen.
Wat is daar precies zo verschrikkelijk aan? Wat dacht je van een standaard huisje boompje beestje relatie. De gemiddelde vrouw spreidt echt niet zomaar haar benen in een huwelijk. Ze wil aandacht, cadeautjes, bloemen en al die andere onzin.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontmaagd worden door een hoer, ik zou er doodongelukkig van worden. Je moet die vrouw betalen alvorens ze aan je wil zitten, nee dat is erg gunstig voor je zelfvertrouwen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu vraag ik me af, wat kan ik daar aan doen? Als ik naar een discotheek ga durf ik niet eens met een meisje te praten en praat ik gewoon verder met vrienden.
Waarom moet je haar perse versieren. Probeer eerst gewoon een praatje te maken en interesse te tonen zonder sex als doel te hebben. Hoeft niet gelijk in 1 keer goed te gaan. Als het klikt dan komt de rest vanzelf. Bij het begin beginnen..quote:Op maandag 2 juli 2012 01:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet het, maar het is vet moeilijk voor mij om een meid te versieren ook zonder dat capuchon-wurgseks gedoe. zelf al gewoon lukt het me nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |