Dit herken ikquote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar bij mij worden die mesjes ook zo snel bot. Na een tijdje trek ik de haren uit mijn gezicht in plaats van afscheren.
Daarom ben ik op zoek naar een alternatief..
Maakt ze recht, niet scherp. Maar werkt ja.quote:
Ja, dat schoonmaken helpt alleen niet tegen bot worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:26 schreef Life2.0 het volgende:
Ik doe maanden met een mesje, gewoon mesjes goed schoonmaken en klaar.
ts kan niet scheren, zelfs zonder scheerschuim krijg ik dat nietquote:Op maandag 2 juli 2012 00:21 schreef Nass het volgende:
Ik zal proberen een foto te maken van mijn keel (Mijn keel is vrijwel altijd de lul, tenzij ik het mesje voor het eerst gebruik) Heb me gister middag geschoren. Reacties als 'hahaha ts kan niet scheren kk garppig' hoeven niet. Ik scheer me al 3 jaar en ken de technieken wel, alleen MOET ik me altijd scheren tegen de haar richting in(om glad te zijn, jeweet!), en dit is dan elke fucking keer het resultaat
[ afbeelding ]
Nee het helpt om niet verstopt te raken zodat ze beter contact houden met de huid.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat schoonmaken helpt alleen niet tegen bot worden.
Baby haartjes?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ts kan niet scheren, zelfs zonder scheerschuim krijg ik dat niet
Snap ik, maar wanneer je zoals TS (gok ik) en ik blijkbaar staaldraden als baard hebt, maak je het mesje bot. Kan je 'm zo schoon houden als je wilt, maar stukgaan doet 'ie. En snel.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee het helpt om niet verstopt te raken zodat ze beter contact houden met de huid.
Ooh, ik kan wel vaker dan 2 keer scherenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:34 schreef Life2.0 het volgende:
Pics van je stukke mesjes, want hoax
Als je maar 2x kunt scheren doe je gewoon iets grandioos verkeerd, klaar.
Dat is acnequote:Op maandag 2 juli 2012 00:21 schreef Nass het volgende:
Ik zal proberen een foto te maken van mijn keel (Mijn keel is vrijwel altijd de lul, tenzij ik het mesje voor het eerst gebruik) Heb me gister middag geschoren. Reacties als 'hahaha ts kan niet scheren kk garppig' hoeven niet. Ik scheer me al 3 jaar en ken de technieken wel, alleen MOET ik me altijd scheren tegen de haar richting in(om glad te zijn, jeweet!), en dit is dan elke fucking keer het resultaat
[ afbeelding ]
Doe het ook pas 7 jaar.quote:
Hij blijft mij maar aanstaren.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:21 schreef Nass het volgende:
[ afbeelding ]
Is een optie inderdaad, dit kan namelijk echt niet meerquote:Op maandag 2 juli 2012 00:38 schreef krokdown het volgende:
Tevens, ga een echt scheermes kopen! dan heb je geen last van irritatie meer!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |