Ik wil een clip in de Playlist.
Als je een clip in de Playlist wilt hebben, kun je die opgeven als Clipsuggestie! Stuur een mail of bel even naar: 0909-9798, kies optie 5 en spreek in welke clip je graag in de Playlist wilt! We kunnen niet beloven, sommige clips hebben we niet of we hebben er even geen plekje voor, maar hou zeker BOXTextpagina 230 in de gaten!
Dus nu mijn vraag aan jullie:
Als wij nu met z'n allen mailen dan kunnen we weer De Mosselman - Mossels aanvragen want ik moet die nog als DivX hebben en is nerges te vinden...
Maar als hij er is niet teveel aanvragen want een vriend naast me houdt heel erg veel van Avril Lavigne en wilt haar voor geen goud missen
Ohja ik kom uit Noord-Holland dus in geval met regios enzo
[Dit bericht is gewijzigd door DivX op 07-08-2002 21:54]
quote:U helpt? ...
Op woensdag 07 augustus 2002 21:52 schreef LoekB het volgende:Mozuuullllsssssss
quote:Jazeker, ik wil die clip ook nog wel is zien... Maar ik weet niet waar je woont, want de clips die uitgezonden worden verschillen per regio....
Op woensdag 07 augustus 2002 21:53 schreef DivX het volgende:[..]
U helpt? ...
Ik wist trouwens niet dat de cliplijst ook van regio tot regio verschilde, ik dacht dat dat alleen met de uitgezonden clips zo was.
quote:Ow ja... Per regio is het anders, maar de playlist niet... Ik heb ook gemaild...
Op woensdag 07 augustus 2002 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
JAAAAAAaaaaaaaaah. Dat is nog eens een geniale plaat.Ik wist trouwens niet dat de cliplijst ook van regio tot regio verschilde, ik dacht dat dat alleen met de uitgezonden clips zo was.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 07-08-2002 22:08]
Geachte Box-mensen,
Ik zou graag de geweldige sensatie uit Zeeland De Mosselman met z'n geweldige hitsingle Mossels weer op de TV zien. En dat kan alleen bij The Box! Jullie zijn m'n laatste redding om mijn idool ooit nog eens te bewonderen.
Ik dank u voor uwer aandacht
Ave!,
Ik heb ook nog andere e-mail adresses dus dat helpt ook wel
Moet alleen m'n mail aanpassen wordt ik niet meer serieus genomen
quote:Die heb ik echter nooit gezien maar die vermeld ik in m'n volgende mail erbij. Ik heb hem wel op mp3 natuurlijk
Op woensdag 07 augustus 2002 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
De clip van 'Opzij' was ook leuk. Maar toch haalde die het niet bij 'Mossels'.
quote:idem / ditto
Op woensdag 07 augustus 2002 22:27 schreef Zander het volgende:
Ik heb gemailed met de vraag of ze die ranzige clip van de Mosselman niet "per ongeluk" kwijt kunnen raken.
quote:In de clip van Opzij at hij onder andere mosselvla. Die heel ranzig werd verspreid door het heen en weer bewegen van zijn hoofd.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:28 schreef DivX het volgende:[..]
Die heb ik echter nooit gezien maar die vermeld ik in m'n volgende mail erbij. Ik heb hem wel op mp3 natuurlijk
quote:Maar dat doet hij toch altijd...
Op woensdag 07 augustus 2002 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
In de clip van Opzij at hij onder andere mosselvla. Die heel ranzig werd verspreid door het heen en weer bewegen van zijn hoofd.
quote:kan mij het verrotten welke clips ze uitzenden, tmf, mtv en the box zijn al een half jaar van m'n tv gewist
Op woensdag 07 augustus 2002 22:27 schreef Zander het volgende:
Ik heb gemailed met de vraag of ze die ranzige clip van de Mosselman niet "per ongeluk" kwijt kunnen raken.
quote:Voor zover ik weet kwam Sander Scheurwater aka de Mosselman uit de buurt van Hendrik Ido Ambacht enzo, en dat is voor zover ik weet Zuid Holland.
Op woensdag 07 augustus 2002 21:58 schreef DivX het volgende:
Ik zou graag de geweldige sensatie uit Zeeland De Mosselman met z'n geweldige hitsingle Mossels weer op de TV zien.
Chalet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |