Heb geen windows installatie disk. Ofwel geen gekochte versie. Maakt het uit?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:10 schreef Metalfrost het volgende:
knoppix-cd in je speler doen en bestanden overzetten naar een externe schijf, vervolgens in knoppix je harde schijf wissen en formatteren naar NTFS. Daarna je installatie cd van Windows (dus niet je recover-cd) in de speler doen en Windows opnieuw installeren.
Voor een uitgebreidere uitleg moet je google raadplegen. Ik heb je alvast kernwoorden en de sequentie opgegeven.
Discussiëren over warez is hier niet toegestaan. Of het voor jou uit maakt, vast niet, maar ik zal me er geen woord over vuil maken op dit forum.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Heb geen windows installatie disk. Ofwel geen gekochte versie. Maakt het uit?
Download een installatiedisc en gebruik je nummer wat op de sticker op je computer staat.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Heb geen windows installatie disk. Ofwel geen gekochte versie. Maakt het uit?
Werkt dat gewoon als serial key bij de gedownloade?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Download een installatiedisc en gebruik je nummer wat op de sticker op je computer staat.
aangezien we niet weten over welke windows versie TS het heeft: bij XP (en volgens mij ook bij vista) moet je ook rekening houden met het feit dat je een CD nodig hebt die speciaal voor de OEM gemaakt is, anders pakt hij je sleutel niet..quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef spamcat het volgende:
Jazeker, zorg wel dat je de goede versie downloadt (ik gok home premium 64 bit) die kun je dan op een dvd branden of met een tool van Microsoft op een stick van 4gb of groter zetten. Het voordeel is dat er dan ook geen troep van je computerfabrikant geïnstalleerd wordt.
Het gaat om windows home premium 64 bits, zoals spamcat al zei.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien we niet weten over welke windows versie TS het heeft: bij XP (en volgens mij ook bij vista) moet je ook rekening houden met het feit dat je een CD nodig hebt die speciaal voor de OEM gemaakt is, anders pakt hij je sleutel niet..
Ik moet eerst een os hebben om hem te kunnen installeren. ik heb alleen een windows xp corporate versie. Kan ik hem later weer upgraden naar windows 7 home premium 64 bits? Ofwel weer een schone installatie?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:26 schreef spamcat het volgende:
http://www.mydigitallife.(...)al-and-home-premium/
Dat is gewoon legaal en die heb ik ook gebruikt
Edit: Met SP1: http://www.windows7hacker(...)om-official-website/
Als je een Nederlandse versie wil moet je misschien even Googlen, al weet ik niet of je het zult vinden, maar er staat op die eerste pagina waar ik naar link iets over een programmaatje waarmee je achteraf de taal kunt veranderen mocht dat nodig zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Download een installatiedisc en gebruik je nummer wat op de sticker op je computer staat.
Ik zou niet met die XP gaan "kloten".quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst een os hebben om hem te kunnen installeren. ik heb alleen een windows xp corporate versie. Kan ik hem later weer upgraden naar windows 7 home premium 64 bits? Ofwel weer een schone installatie?
Helaas niet. Opnieuw installeren geen probleem. Hoef alleen internet te hebben, zodat ik de windows 7 iso kan burnen en dan weer een schone installatie te installeren.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou niet met die XP gaan "kloten".
Kans is al vrij groot dat je niet alle driver bijelkaar vindt, of niet gemakkelijk.
Daarnaast is XP een flinke stap terug en kan je straks nog een keer alles installeren.
Geen buren/vrienden/kennissen/familie met een computer die je de schijf willen uitlenen? Bijna iedereen heeft Windows 7 tegenwoordig.
Je komt dan toch uit op een schone installatie, helemaal als je van de 32 naar de 64 bit versie gaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:06 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Helaas niet. Opnieuw installeren geen probleem. Hoef alleen internet te hebben, zodat ik de windows 7 iso kan burnen en dan weer een schone installatie te installeren.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is, dat als ik een windows corporate 32 bits installeer of het nog mogelijk is dat ik de windows 7 home premium kan installeren eroverheen en of die hem dan boot?
Dus jij zegt doen? Niet dat t zometeen niet meer kan en dat ik met xp opgescheept zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je komt dan toch uit op een schone installatie, helemaal als je van de 32 naar de 64 bit versie gaat.
Veel werk is dat niet meer anno 2012, natuurlijk.
Klokjes van maken?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Dus jij zegt doen? Niet dat t zometeen niet meer kan en dat ik met xp opgescheept zit.
Trouwens wat te doen met de recovery disks? Ik heb drie cds ervoor gemaakt toendertijd waaruit disk 2 beschadigd is en dus na 57% niet leesbaar is...
Misschien iets met de sata driver?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef Andijvie_ het volgende:
Na het booten van xp krijg ik een bsod???
Ik heb de iso uitgepakt en toen de bestanden naar lege cd gekopieerd en ik ging via windows verkenner op schijf branden. Maar hy bootte niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:06 schreef spamcat het volgende:
Maar waarom heb je nou xp nodig dan? Je brandt gewoon die iso die ik je linkte, en dan installeer je die door op te starten vanaf die dvd, of mis ik iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |