Okeee maar zodra je dat dus begint te zeggen en je het één keer vergeet gaat degene denken dat je dingen verbergt..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:39 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind dat je je huidige partner dusdanig op de hoogte moet stellen dat er geen sprake is van een affaire met de persoon met wie je wat gaat afspreken, en duidelijk uitlegt waarom je de afspraak gemaakt hebt. Zo vermijd je nare situaties.
Het zou wel bijzonder vreemd zijn als ik 'vergeet' te zeggen dat ik bijv met een ander uit eten of naar de bioscoop gaquote:Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef prosverige het volgende:
Okeee maar zodra je dat dus begint te zeggen en je het één keer vergeet gaat degene denken dat je dingen verbergt..
Ik denk dat dat eerder ligt aan het onderlinge vertrouwen in de relatie dan houden aan de belofte dat je niet vreemdgaat. Dat je het al eerder verprutst hebt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef prosverige het volgende:
[..]
Okeee maar zodra je dat dus begint te zeggen en je het één keer vergeet gaat degene denken dat je dingen verbergt..
Uhmm ik bedoel als je met iemand afspreekt van de andere sexe, dat je dat dan moet vertellen aan je vriend/vriendin dat is toch mogelijk dat je dat een keer vergeet te zeggenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou wel bijzonder vreemd zijn als ik 'vergeet' te zeggen dat ik bijv met een ander uit eten of naar de bioscoop ga
Dan nog valt er over te praten.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Ligt aan de persoon van de andere sekse. Als het een ex is of iemand waar je partner een crush op heeft gehad, dan niet.
Zo hoort hetquote:Op zondag 1 juli 2012 18:43 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Dan nog valt er over te praten.
Ik vond het altijd fijner als ik wist wie het was, en haar een keer had ontmoet.
Dan had ik er geen problemen mee.
En daarbij, als ik er wel problemen mee had, was dat mijn probleem.
Ik denk dat Isa dat ook bedoelt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:43 schreef prosverige het volgende:
[..]
Uhmm ik bedoel als je met iemand afspreekt van de andere sexe, dat je dat dan moet vertellen aan je vriend/vriendin dat is toch mogelijk dat je dat een keer vergeet te zeggen
Het kwam bij over alsof het onmogelijk is om zulke dingen niet te zeggen(te vergeten) tegen je vriend/vriendin maargoedquote:
Als ik 's avonds de deur uit ga, zeg ik toch ook tegen mijn vriend wat ik ga doen?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:48 schreef prosverige het volgende:
[..]
Het kwam bij over alsof het onmogelijk is om zulke dingen niet te zeggen(te vergeten) tegen je vriend/vriendin maargoed
Maar ik woon nog niet op mezelf, dan was daar de verwarring excuséquote:Op zondag 1 juli 2012 18:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik 's avonds de deur uit ga, zeg ik toch ook tegen mijn vriend wat ik ga doen?
Maar het is toch raar als een vriend/vriendin je verplicht om niet met andere iets te ondernemenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind dat het moet kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat je het liever niet hebt.
Vreemde topicwending. Je mag niks van je vriendin?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:52 schreef prosverige het volgende:
[..]
Maar het is toch raar als een vriend/vriendin je verplicht om niet met andere iets te ondernemen
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:50 schreef Lillymii het volgende:
Als mijn vriendje mijn beste vriend niet accepteert kan vriendje gaan![]()
Mijn beste vriend is alles voor me, die heeft me door alles heen getrokken afgelopen periode![]()
Relatie is alleen niet weggelegd voor ons 2 jammer genoeg xD
Haha nee, dat was gewoon een opvatting.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vreemde topicwending. Je mag niks van je vriendin?
Dat iemand het misschien liever niet heeft is voor jou hetzelfde als verbieden?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:52 schreef prosverige het volgende:
[..]
Maar het is toch raar als een vriend/vriendin je verplicht om niet met andere iets te ondernemen
Nou je geeft degene niet echt de vrijheid om zonder schuldgevoel z'n gang te gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat iemand het misschien liever niet heeft is voor jou hetzelfde als verbieden?
Het is ook prima mogelijk dat hij de boot afhoudt terwijl zij het eigenlijk wel wil. In dat geval heb ik vooral medelijden met de jongen die dan wel het vriendje wordt.quote:
Klopt veel mensen associëren afspreken gelijk met gevoelens etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:57 schreef kedge het volgende:
Speculeren of je partner vreemdgaat of dat het vriendschappelijk is, is een teken van onzekerheid in de relatie.
Gehe.. nee.. te veel gebeurt, te veel meegemaakt.. met een relatie maken we elkaar kapotquote:Op zondag 1 juli 2012 18:58 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Het is ook prima mogelijk dat hij de boot afhoudt terwijl zij het eigenlijk wel wil. In dat geval heb ik vooral medelijden met de jongen die dan wel het vriendje wordt.
Ik hoop voor jou dat de verstandhouding tussen vriendje en beste vriend optimaal is.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:01 schreef Lillymii het volgende:
[..]
Gehe.. nee.. te veel gebeurt, te veel meegemaakt.. met een relatie maken we elkaar kapot
Misschien is het zo ook wel iets te overdreven om het zo te zeggen maar hij is wel heel belangrijk voor me
Oh en vriendje is natuurlijk ook heel belangrijk![]()
Dus stel, je vriend is iets ondernemen met een dame, en heeft je dat niet gemeld, en vertelt er later over, krijg jij een beetje een vervelend gevoel?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:05 schreef poepeneesje het volgende:
Zolang het gewoon wat vriendschappelijk is en het even van te voren gemeld wordt, is het wat mij betreft geen probleem. Dat geldt natuurlijk voor bijna alles, ik hoor dingen liever uit eerste hand of van te voren en niet pas achteraf.
Het heeft naar mijn inziens niets met onzekerheid te maken, maar met het vertrouwen dat beide kanten opgaat en elkaar respecteren. Maar natuurlijk ook gewoon even laten weten waar je bent.
Niet van de onderneming, wel van het niet op de hoogte brengen. Uitgezonderd spontane acties.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:07 schreef prosverige het volgende:
[..]
Dus stel, je vriend is iets ondernemen met een dame, en heeft je dat niet gemeld, en vertelt er later over, krijg jij een beetje een vervelend gevoel?
Dus jij verwacht dat je vriend met alles wat hij doet, je een sms/whatsapp stuurtquote:Op zondag 1 juli 2012 19:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Niet van de onderneming, wel van het niet op de hoogte brengen.
Als jij vroeger bij een vriendinnetje ging spelen, was het toch ook niet meer dan normaal om even aan je ouders te melden waar je zat?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:09 schreef prosverige het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat je vriend met alles wat hij doet, je een sms/whatsapp stuurt
Jaa omdat ik toen jong was, en mijn ouders verwantwoordelijk zijn voor mijn veiligheid etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Als jij vroeger bij een vriendinnetje ging spelen, was het toch ook niet meer dan normaal om dat even aan je ouders te melden waar je zat?
Ze kennen elkaar (nog) niet.. Jup ik werk me altijd is super handige situatiesquote:Op zondag 1 juli 2012 19:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat de verstandhouding tussen vriendje en beste vriend optimaal is.
Je snapt mijn punt vast welquote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef prosverige het volgende:
[..]
Jaa omdat ik toen jong was, en mijn ouders verwantwoordelijk zijn voor mijn veiligheid etc.
Maar als je ouder bent is dat niet meer van toepassing
Nee maar mijn punt is meer dat je het echt nodig acht om te weten wat hij doet.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:17 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt vast wel.
Ik vertrouw mijn wederhelft toch niet minder wanneer ik weet met wie diegene iets aan het doen is?
Inderdaad. En een teken dat je het moet uitmaken.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:57 schreef kedge het volgende:
Speculeren of je partner vreemdgaat of dat het vriendschappelijk is, is een teken van onzekerheid in de relatie.
en niet die lekkere blonde van z'n werk??quote:Op zondag 1 juli 2012 22:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Nee mag niet, alleen zijn zus of nichtje. Ik ben heel dominant, hij ook.
NEE!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:56 schreef bojan het volgende:
[..]
en niet die lekkere blonde van z'n werk??
En nu is het je ex :‘).quote:Op maandag 2 juli 2012 01:30 schreef Tanin het volgende:
Mijn ex heeft tijdens onze relatie een paar nachten met d'r beste vriend in een bed geslapen. Voor wij wat kregen had zij een crush op hem.
Het was een tweepersoonsbed, ik kende hem goed, vertrouwde ze allebei en het werd van tevoren gevraagd.
Ik ben ervoor..Ik ben nog steeds goed bevriend met mijn ex en zou het jammer vinden als een of ander nieuw vriendinnetje hem verbied met mij om te gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:37 schreef prosverige het volgende:
Hallo volk,
Tegenwoordig zijn veel stellen bang/onzeker/jaloers als een meisje/jongen afspreekt met iemand van de andere sexe tijdens een relatie.
En soms zelf al over uitmaken praten (vanwege vertrouwen etc.) gaat dat niet wat tever?
Je kunt toch gewoon zonder verdere intenties met iemand afspreken(op een vriendschappelijke manier)
Wat vinden jullie ervan:D?
X
Ja, maar heeft daar verder niets mee te maken. Ze zit nu in een ander land, heeft nooit iets met hem gedaan en zal ook nooit iets met hem doen.quote:
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:51 schreef ex het volgende:
Jongens spreken niet af met meisjes (1 op 1) zonder intenties. Betekent trouwens niet dat ik me vriendin niet gewoon vertrouw en als zij dus wil afspreken dat prima is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:08 schreef Tanin het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
Ik ga gewoon op stap met meiden als ik daar zin in heb, zonder bijbedoelingen. En als mijn vriendin daar problemen mee heeft dan zijn dat haar problemen (mits ze die persoon een keer ontmoet heeft)
O ja, dit is het onderzoek van de eeuw. Valt niks tegenin te brengen.quote:
Als hij in de friendzone zit omdat hij al een vriendin heeft dan zou het mogelijk zijn. Ik denk dat het vaak als pure vriendschap wordt beschouwd door beiden, omdat een van de twee niet hun vriendschap op het spel willen zetten om hun echte gevoelens te uiten.quote:
Nee hoor, maar wel gewoon een onderzoek met redelijke duidelijke resultaten. Ik bracht het in als discussie materiaal, dus ik hoop juist wel dat je er wat tegen in te brengen hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dit is het onderzoek van de eeuw. Valt niks tegenin te brengen.
Er hangt altijd een extra spanning tussen vrouwen & mannen, en vooral mannen hebben hier meer last van. Dat je er niks mee doet (omdat je niet durft/niet in een relatie wil kutten) is natuurlijk prima, maar die spanning is er wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Als hij in de friendzone zit omdat hij al een vriendin heeft dan zou het mogelijk zijn. Ik denk dat het vaak als pure vriendschap wordt beschouwd door beiden, omdat een van de twee niet hun vriendschap op het spel willen zetten om hun echte gevoelens te uiten.
Een man en een vrouw groeien makkelijk naar elkaar toe.
Die spanning is er bij mij zelden en in de zeldzame gevallen dat ze er wel zijn negeer ik ze, omdat ik trouw ben aan mijn vriendin. Ik heb dus geen andere intenties dan vriendschappelijke.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:37 schreef ex het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel gewoon een onderzoek met redelijke duidelijke resultaten. Ik bracht het in als discussie materiaal, dus ik hoop juist wel dat je er wat tegen in te brengen hebt.
[..]
Er hangt altijd een extra spanning tussen vrouwen & mannen, en vooral mannen hebben hier meer last van. Dat je er niks mee doet (omdat je niet durft/niet in een relatie wil kutten) is natuurlijk prima, maar die spanning is er wel.
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Nass het volgende:
Nee. Tenzij het meisje/jongen dusdanig lelijk is dat je eigen partner er geen fuck om geeft omdat hij/zij weet dat je toch niets gaat doen.
Mijn vriendin is ook een mooie, gelooft dat een jongen en een meisje heel goed bevriend kunnen zijn en gewoon kunnen afspreken, maar als ik vervolgens als grap zeg dat ik met x ga afspreken omdat we geode vrienden zijn is het oorlog
ik heb genoeg mannelijke vrienden waar ik af en toe lekker mee babbel op het terras, natuurlijk heb ik allang door dat ze me als flirt zien maar daar is toch niets mis mee, waarom moet er altijd overgegeven worden aan lichaamelijke gevoelens? dan is alle fun van een vriendschap er af.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je als man zijnde met een andere vrouw afspreken, behalve om te neuken?
Om lekker gezellig met z'n 2en een rosé'tje te pakken op een terras om de nieuwste roddels te bespreken? Dan moet je gauw eens in je onderbroekje gaan kijken of je je testikels nog hebt.
Mannen geven daar dus echt geen fuck omquote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb genoeg mannelijke vrienden waar ik af en toe lekker mee babbel op het terras, natuurlijk heb ik allang door dat ze me als flirt zien maar daar is toch niets mis mee, waarom moet er altijd overgegeven worden aan lichaamelijke gevoelens? dan is alle fun van een vriendschap er af.
Heerlijk die naïviteitquote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb genoeg mannelijke vrienden waar ik af en toe lekker mee babbel op het terras, natuurlijk heb ik allang door dat ze me als flirt zien maar daar is toch niets mis mee, waarom moet er altijd overgegeven worden aan lichaamelijke gevoelens? dan is alle fun van een vriendschap er af.
Precies, geef ze ook maar een seconde de kans en ze gaan over je heen om je daarna nooit meer te bellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef Nass het volgende:
[..]
Mannen geven daar dus echt geen fuck omEen 'vriendschap' met een meisje.
Niet voordat je eerst aan je vrienden hebt verteld hoe lekker ze kan pijpen (of juist niet..)quote:Op maandag 2 juli 2012 15:56 schreef ex het volgende:
[..]
Precies, geef ze ook maar een seconde de kans en ze gaan over je heen om je daarna nooit meer te bellen.
Uiteraard, als er kans voor herhaling is blijven ze wel hangen..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet voordat je eerst aan je vrienden hebt verteld hoe lekker ze kan pijpen (of juist niet..)
Laatst was er zo'n meisje die had stiekem intresse in een jongen, wat bleek die gozer had al heeeel lang een vriendin (maar had dat niet verteld aan z'n "beste vriendin"). Wat zei deze beste jongen? "Als het ooit uit gaat kunnen we best gaan daten.."quote:Op maandag 2 juli 2012 16:04 schreef v-eraax het volgende:
Kijk naar 'friendzone' op mtv en je ziet meteen het verschil. De jongens zeggen altijd ja op de date en de meisjes meestal nee. Said enough?
Niet seks met gevoelens verwisselen. Ik zeg dat ze haar willen palen, niet dat ze iets voor haar voelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
En bij mijn vriendin zie ik het ook, ze studeert aan de TU en haar vriendengroep bestaat dan ook vooral uit jongens. Volgens de logica van sommige mensen zou dan iedere jongen uit die groep eigenlijk meer voor haar voelen?
tenzij ze echt fugly is, maar wel goed in dr studie. Dan kun je er ook nog profijt van hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef ex het volgende:
[..]
Niet seks met gevoelens verwisselen. Ik zeg dat ze haar willen palen, niet dat ze iets voor haar voelen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef ex het volgende:
[..]
Niet seks met gevoelens verwisselen. Ik zeg dat ze haar willen palen, niet dat ze iets voor haar voelen.
Hoe zie jij eruit? Ben je lelijk?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
Het ligt ook heel erg aan hoe een vriendschap is begonnen. Zo zat ik op de middelbare in een klas met een natuurprofiel, oftwel vooral jongens.
Tegenwoordig heb ik drie vrienden, waarvan 1 meisje die ik al ken sinds mijn 6e en dan nog twee jongens die ik kan van de middelbare. Daar ben ik gewoon bevriend mee en spreek ik vaak genoeg mee af om wat mee te gaan doen. Ookal had iemand een relatie of wat dan ook, wij bleven gewoon vrienden.
En bij mijn vriendin zie ik het ook, ze studeert aan de TU en haar vriendengroep bestaat dan ook vooral uit jongens. Volgens de logica van sommige mensen zou dan iedere jongen uit die groep eigenlijk meer voor haar voelen?
Maar ook toen ik nog kind was sprak ik vaker af met jongens dan met meisjes, altijd al zo geweest. En tijdens mijn relatie (die na drie jaar pas voorbij is) heb ik dus gewoon altijd afgesproken met mijn vrienden en ik vond het ook niet erg als mijn ex met vriendinnen afsprak.
Naja 1 meisje vond ik minder maar haar vertrouwde ik gewoon niet, waarom weet ik niet maar het voelde verkeerd. Maar met haar had mijn ex dan ook niet echt zo'n "relatie" dat hij afsprak om met alleen haar iets te gaan doen.
Nee dan nog willen ze je neukenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
En als je lelijk bent kun je wel gewoon vrienden zijn?
Praat er met hem over, zou ik zeggen. Misschien is hij toch onzeker en een tikkeltje jaloers. In een relatie moet je elkaar de ruimte geven om te praten over dingen die jullie niet fijn vinden, ook al is de ander het er niet mee eens. Hij heeft wel het 'recht' om die gevoelens te hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:07 schreef SunShine_Sea het volgende:
Is het normaal dat je vriend zenuwachtig word bij iedereen die je afspreekt? Zowel man als vrouw.. Hij zegt dat ik gewoon mag afspreken met mijn vrienden, maar zijn gedrag en alles zegt wat anders.
qftquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat er met hem over, zou ik zeggen. Misschien is hij toch onzeker en een tikkeltje jaloers. In een relatie moet je elkaar de ruimte geven om te praten over dingen die jullie niet fijn vinden, ook al is de ander het er niet mee eens. Hij heeft wel het 'recht' om die gevoelens te hebben.
Praten helpt niet, hij zegt dat ie zenuwachtig blijft. Ook al is daar geen reden toe, want ik ben niet vreemd gegaan of uberhaupt dat ik dichtbij in de buurt van mensen kom (qua knuffelen/aanraken..). Hij heeft wel veel mensen over de vloer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat er met hem over, zou ik zeggen. Misschien is hij toch onzeker en een tikkeltje jaloers. In een relatie moet je elkaar de ruimte geven om te praten over dingen die jullie niet fijn vinden, ook al is de ander het er niet mee eens. Hij heeft wel het 'recht' om die gevoelens te hebben.
het is zeker niet ongewoon. dit betekent waarschijnlijk dat hij van nature wat onzeker is maar dit zelf niet reeel vind en onderdrukt. zoals anderen al zeggen, maak het bespreekbaar, werk eraan met hemquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:07 schreef SunShine_Sea het volgende:
Is het normaal dat je vriend zenuwachtig word bij iedereen die je afspreekt? Zowel man als vrouw.. Hij zegt dat ik gewoon mag afspreken met mijn vrienden, maar zijn gedrag en alles zegt wat anders.
Nog afgezien van hoe makkelijk dit te manipuleren is, vraag ik me af in hoeverre dit eerlijke antwoorden zijn. Is het niet een beetje sociaal wenselijk voor jongens om dit te zeggen, om mannelijker/meer hetero te lijken?quote:
Hoe ruik je dat dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Kola het volgende:
Ligt eraan, als ik ruik dat het een slet is die op mijn vriend jaagt dan niet. Maar over het algemeen zijn het in het verleden altijd wel normale en leuke personen zonder agenda geweest, dus dan is het geen probleem. En ze waren ook lelijk, dus dat hielp op de een of andere manier.
Ik weet het niet. Waarschijnlijk zijn ze krols, net als katten. Sproeien met urine enz. Echt waar. En dat ruik je. Bah.quote:
Dan ben ik maar homoquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef Nass het volgende:
Meisje die ik al best lang wil doen (maar echt nooit Is gelukt) wil vanavond met mij afspreken. Ik zie 2 mogelijkheden : Ik ga en ik doe alles eraan om haar mond richting mijn 20 cm te krijgen, of ik ga niet en blijf trouw aan mijn vriendin. De gedachte 'Ik ga langs en ga lekker een uurtje praten met haar' komt dus echt totaal niet in me op
Ik denk dat ELKE man dat heeft, anders ben je homo.
Met een mooi meisje zitten, en alleen praten zonder zin te krijgen en haar keihard over je paal willen halen.... Lage testosteron gehalte manquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dan ben ik maar homoZeg je dat ook even tegen m'n vriendin?
Ik heb uberhaupt niet zo de behoefte om iemand - man of vrouw - aan mijn paal te rijgen, die behoefte krijg ik meestal als ik in een relatie met die persoon zit. En anders negeer ik die kriebel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Nass het volgende:
[..]
Met een mooi meisje zitten, en alleen praten zonder zin te krijgen en haar keihard over je paal willen halen.... Lage testosteron gehalte man
Jij overweegt het ook nog echt te doen. Zou je vriendin maar weten wat voor kansloze knuppel je bent. Arme meid, de onwetendheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Nass het volgende:
[..]
Met een mooi meisje zitten, en alleen praten zonder zin te krijgen en haar keihard over je paal willen halen.... Lage testosteron gehalte man
Mjah, tis maar hoe je het bekijkt, ik ben wel de leider binnen de groep, heb daar alleen niet de standaard alpha trekjes bij, anyway, als je dat verder wilt bespreken stuur je maar een dmquote:
Het klinkt raar en gewoon behoorlijk ongeloofwaardig. Nooit ben ik namelijk iemand tegengekomen die even zegt dat hij zijn gedachtes even negeertquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, tis maar hoe je het bekijkt, ik ben wel de leider binnen de groep, heb daar alleen niet de standaard alpha trekjes bij, anyway, als je dat verder wilt bespreken stuur je maar een dm
Tis een beetje offtopic, vandaar dat ik zei stuur ff een dm, maar ik heb zelden die gedachtes (ik zeg niet nooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef Nass het volgende:
[..]
Het klinkt raar en gewoon behoorlijk ongeloofwaardig. Nooit ben ik namelijk iemand tegengekomen die even zegt dat hij zijn gedachtes even negeertMaak het overal en altijd mee. 'Pff, kijk die kont!' of 'Ik zou haar zo hard doen he'. Mannen zijn nou eenmaal zo. En je kan me gewoon weg niet wijs maken dat jij geen 'zin' krijgt als jij naast een bloedmooie meisje zit, dat lijkt me vrijwel onmogelijk .
Dit is waar... Overigens geldt dit ook voor veel meer vrouwen dan je denkt. Die lopen ook vlees te keuren bij de vleet (ja, ook diegenen in een relatie ja).... vrouwen zijn er alleen meer sneaky in waardoor je het idee krijgt dat ze het niet doen, maar geloof mij... THEY DO.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef Nass het volgende:
[..]
Het klinkt raar en gewoon behoorlijk ongeloofwaardig. Nooit ben ik namelijk iemand tegengekomen die even zegt dat hij zijn gedachtes even negeertMaak het overal en altijd mee. 'Pff, kijk die kont!' of 'Ik zou haar zo hard doen he'. Mannen zijn nou eenmaal zo. En je kan me gewoon weg niet wijs maken dat jij geen 'zin' krijgt als jij naast een bloedmooie meisje zit, dat lijkt me vrijwel onmogelijk .
Dit en wat Nass zegt zijn waarheden en diegene die dit niet zien / niet willen geloven zijn of zeer naief of hebben echt weinig mensenkennis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is waar... Overigens geldt dit ook voor veel meer vrouwen dan je denkt. Die lopen ook vlees te keuren bij de vleet (ja, ook diegenen in een relatie ja).... vrouwen zijn er alleen meer sneaky in waardoor je het idee krijgt dat ze het niet doen, maar geloof mij... THEY DO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |