Die is stukquote:
T pedaal ligt er afquote:
als je onderlaag niet droog is gaat de lak ook crackle doen ..quote:Op zondag 1 juli 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die spotted hè, ik heb net gelakt en topcoat gedaan (poshe) maar ik heb eigenlijk geen tijd om te wachtenzou t erg zijn als t niet droog is?
Is dit niet iets dat via de WA-verzekering zou kunnen regelen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is echt finaal afgebroken en ik weet niet wie het deed!
Geen idee, ik weet ook niet of diegene zich durft te melden of uberhaupt nog weet dat ze het gedaan heeftquote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit niet iets dat via de WA-verzekering zou kunnen regelen?
Moet je alleen wel weten wie het gedaan heeft...
Vooral dat laatste lijkt me een heul reële optiequote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet of diegene zich durft te melden of uberhaupt nog weet dat ze het gedaan heeft
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn overigens 2 volle kratten bier over
Zij... óf hij !quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet of diegene zich durft te melden of uberhaupt nog weet dat ze het gedaan heeft
Den tering ja, die vanille rommel van jouquote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Negerzappen
Vieze matige shotjes
[..]
Zij... óf hij !![]()
OMNOMNOMquote:Op zondag 1 juli 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Den tering ja, die vanille rommel van jou
HET WAS DE KAVIA!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Negerzappen
Vieze matige shotjes
[..]
Zij... óf hij !![]()
quote:
nam je een shotje?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo een cheeseburger halen bij de mac. Ik zo door de drive, doet de mevrouw van het betalen haar raampje open: Een NEGER!!! Ik moest heul lolleren
En toen stond zij zo:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |