Stop ze in je kont en kijk of je er een orgasme van krijgt.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
God, je hebt gelijk...
Beste Ikjijallebei,
Ik word opgewonden van augurken, wat raad je me aan?
Groetjes,
KM
Niemand zou je ook betalen.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vraag er dan ook geen geld voor.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
God, je hebt gelijk...
Beste Ikjijallebei,
Groetjes,
KM
Goedenavond, allereerst adviseer ik je om -als je vriend bier wil- het als de sodemieter te gaan halen tijdens de voetbalwedstrijd zometeen.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
God, je hebt gelijk...
Beste Ikjijallebei,
Groetjes,
KM
Hoeft ook niet, ik heb andere specialiteiten waar ik meer geld mee kan verdienen.quote:
Wat is een konkommer?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Goedenavond, allereerst adviseer ik je om -als je vriend bier wil- het als de sodemieter te gaan halen tijdens de voetbalwedstrijd zometeen.
Daarnast zou ik voor iets groter werk gaan, namelijk een konkommer. Die is wat groter van omvang en geeft meer genot. De augurk kun je altijd nog gebruiken om je clitje te stimuleren. Maar de konkommer is bruikzamer voor het echte werk.
Ik hoop je zo voldoende van dienst te zijn geweest, mocht je echter nog vragen hebben neem dan contact op met de heer ikjijallebei, telefoonnummer 0900-6969.
edit; oh dat vrouwmensch vroeg het helemaal niet.
Ja ik maak me zorgen, ik denk ik raadpleeg de KLB psycholoogquote:
PM hem.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja ik maak me zorgen, ik denk ik raadpleeg de KLB psycholoog
Het is echt heel vervelend hoor, kreunend in de supermarkt voor een pot Kühne augurken
Wordt voor het grootste gedeelte verzekerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom zijn die mensen zo duur?![]()
Nu kan ik nooit genezen van mijn autisme.
Mja, 5 sessies waarvan je eerst het eigen risico zelf moet betalen en daarna 20,- per sessiequote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wordt voor het grootste gedeelte verzekerd.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen die jarenlang gestudeerd heeft kent mij beter dan ik die al jarenlang mijn eigen denkwereld volgquote:Op zondag 1 juli 2012 18:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ze hebben het niet voor niets bestempeld? Ik ben vast naïef, maar ik vond het raar dat jij zogenaamd alles wel beter weet dan iemand die hier jarenlang voor gestudeerd heeft. Is geen aanval verder, ik vraag me vooral af of je niet té kritisch bent.
Jezelf kennen ≠ diagnose stellenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen die jarenlang gestudeerd heeft kent mij beter dan ik die al jarenlang mijn eigen denkwereld volg![]()
Ook al ben ik de hele dag moe en heb ik nergens zin in heb ik wel degelijk ADHD.
![]()
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik loop sinds mijn 10de al bij een psychologe.
En voor mij helpt het wel.
Heb ook een tijdje bij een andere gelopen, daar hielp het helemaal niet.
Ligt denk ik aan de psycholoog zelf, of het helpt.
En of je er open voor staat.
Prima.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
ADHD kan gewoon totaal niet van toepassing zijn op iemand die inactief is. Punt.
Als het zo goed helpt waarom heb je het dan nog steeds nodig om te gaan?quote:
Omdat ik stoornissen heb die niet genezen kunnen worden.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als het zo goed helpt waarom heb je het dan nog steeds nodig om te gaan?
Sorry hoor, maar als je er na 9 jaar nog niet klaar mee bent komt het op mij tamelijk zinloos over.
Wil je ze delen..?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ik stoornissen heb die niet genezen kunnen worden.
Bullshit. Misschien ken jij jezelf wel, maar dat betekent niet dat je genoeg over ADHD weet.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen die jarenlang gestudeerd heeft kent mij beter dan ik die al jarenlang mijn eigen denkwereld volg![]()
Ook al ben ik de hele dag moe en heb ik nergens zin in heb ik wel degelijk ADHD.
![]()
Autisme, borderline en ben depressief geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |