MusclesGlassesquote:
Serieus? Die dochter van hem is goed geilquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die nieuwe meid van Rik. Daar zou ik wel een satétje mee willen eten.
Wat?quote:
Lijkt mr noob aka de C4 killer uit Tilburg welquote:
Wat was het nou? Auto tegen een boom geparkeerd zodat ie niet meer hoefde te werken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt mr noob aka de C4 killer uit Tilburg wel
Die gast had met zijn bezopen kop een auto om een boom heen geparkeerd en hoeft nu niet meer te werken. Hij gaat nu door het leven met zijn 950 euro kostende hond T-Bonequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat was het nou? Auto tegen een boom geparkeerd zodat ie niet meer hoefde te werken?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gast had met zijn bezopen kop een auto om een boom heen geparkeerd en hoeft nu niet meer te werken. Hij gaat nu door het leven met zijn 950 euro kostende hond T-Bone
Ja en die gast is altijd dronkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
En leeft dus van een uitkering? Wat een held
Holy fuckquote:
Prima, ik kom er zo aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Rossdale het volgende:
Heb wat instellingen aangepast op mijn Xbox en heb net twee online races kunnen rijden zonder die vage freezebug... Hoop heel erg dat het nu opgelost is maar zou het graag nog even in een private match testen
Ben er zo!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Rossdale het volgende:
Heb wat instellingen aangepast op mijn Xbox en heb net twee online races kunnen rijden zonder die vage freezebug... Hoop heel erg dat het nu opgelost is maar zou het graag nog even in een private match testen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ross check deze harde boys XD
[ afbeelding ]
Je kunt zelfs onder water swag hebben
Het is FIFA.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die nelis he..koopt echt elke game die Sold ook heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |