De burgerij moet kapot. Onder andere.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De burgerij moet kapot. Onder andere.
*Haalt guillontine uit het vet*quote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
we werken er hard aan, maar waarom moet je al onze plannen gewoon open en bloot postenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veel plezier morgen, en trusten!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
Mensen, klootjesvolk, en snobs, ik ga mijn bed opzoeken, ik krijg ineens 2 hommo's met aanhang op bezoek morgen
Dat misschien wel. en natuurlijk gaan de fans ook nooit vrijuit. Maar een journalist kan natuurlijk ook te ver gaan en die kan zelf ook op een gegeven moment zeggen tot hier en niet verder..En dan ook het opschrijven van onwaarheden. Dat gebeurt ook volgens mij zo nu en dan..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat jij die journalisten als t kwaad ziet. die voorzien alleen in een behoefte vanuit de rest van de bevolking. dat kwaad, als je t zo wil benoemen, is dan de bevolking die alles wil weten van die sterren. niet de doorgeefluik die de journalist is
Truste!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
Mensen, klootjesvolk, en snobs, ik ga mijn bed opzoeken, ik krijg ineens 2 hommo's met aanhang op bezoek morgen
slaap lekker en have fun morgenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
Ik zal Pat even scharen voor jequote:
De paden op, de loopgraven in!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik deel Capri Sonne uit in de fronlinie, met die mitavientjes komen we er wel!
quote:
Journalist heeft zeker een bepaalde verantwoordelijkheid. En daar houden ze zich meestal niet aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel. en natuurlijk gaan de fans ook nooit vrijuit. Maar een journalist kan natuurlijk ook te ver gaan en die kan zelf ook op een gegeven moment zeggen tot hier en niet verder..En dan ook het opschrijven van onwaarheden. Dat gebeurt ook volgens mij zo nu en dan..
onwaarheden zie ik in nl niet zo vaak tbh.quote:[
img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel. en natuurlijk gaan de fans ook nooit vrijuit. Maar een journalist kan natuurlijk ook te ver gaan en die kan zelf ook op een gegeven moment zeggen tot hier en niet verder..En dan ook het opschrijven van onwaarheden. Dat gebeurt ook volgens mij zo nu en dan..
meestal wel juist. de uitzonderingen zijn dat ze zich er niet aan houdenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Journalist heeft zeker een bepaalde verantwoordelijkheid. En daar houden ze zich meestal niet aan.
*kuch Rubert Murdoch kuch*quote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Journalist heeft zeker een bepaalde verantwoordelijkheid. En daar houden ze zich meestal niet aan.
Oh nee hoor, puur een voorbeeld, heb niets tegen echte journalisten.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is 1 zaak in t buitenland. maakt dat de meerderheid der journalisten?
Ik had het verkeerd geformuleerd. Het is inderdaad een uitzondering.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is 1 zaak in t buitenland. maakt dat de meerderheid der journalisten?
Ik had het ook niet alleen over nederland hoor, maar wereldwijdquote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
onwaarheden zie ik in nl niet zo vaak tbh.
en natuurlijk is er een grens. maar als t niet zou verkopen zouden ze uberhaupt de moeite niet nemen, dat t verkoopt is de reden.
en t verkoopt aan de bevolking. is gewoon vraag en aanbod. de bevolking vraag en daar creëer je een aanbod mee
nee weet ik, maar wat bella net post over merendeel der journalisten is gewoon pure bs.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee hoor, puur een voorbeeld, heb niets tegen echte journalisten.
ah k begreep ik je verkeerdquote:Op zondag 1 juli 2012 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd geformuleerd. Het is inderdaad een uitzondering.
Al is er veel verschil tussen wat voor type journalist je bent.
Je moet wel bepaalde nare kwaliteiten hebben om dat werk vol te houden volgens mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef Bos81 het volgende:
En ik kraak absoluut niet het beroep journalist af, juist niet. Maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat dat deel van het vak, wat de sterren achtervolgd en dergelijke. Dat dat het foute volk is...
,maar dat van vraag en en aanbod geldt gewoon wereldwijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet alleen over nederland hoor, maar wereldwijd![]()
![]()
snap ik wel, maar imo begint ook dat bij de vraag, die vraag is wat daarvoor zorgt. door die vraag zijn bepaalde kiekjes bv zoveel geld waard. en wie is verantwoordelijk voor de vraag?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef Bos81 het volgende:
En ik kraak absoluut niet het beroep journalist af, juist niet. Maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat dat deel van het vak, wat de sterren achtervolgd en dergelijke. Dat dat het foute volk is...
Dat is denk ik eigenlijk het ding waar ik me het meest aan erger, niet zozeer dat mensen graag roddelen of licht verteerbaar non-nieuws over semi-hersendode celebs lezen, maar dat er blijkbaar zoveel vraag naar is dat het alle interessante dingen overstemt, het NOS, de kwaliteitskranten, die allemaal qua taalgebruik en onderwerpen zienderogen achteruit gaan omdat ze makkelijker verteerbaar willen zijn. Zienderogen slinkt het aanbod in kwaliteit, dat er überhaupt een aanbod is van pulp maakt me minder uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef gomi het volgende:
[..]
,maar dat van vraag en en aanbod geldt gewoon wereldwijd.
als de bevolking morgen massaal bladen koopt over de breedbekkikker, dan heb je tig bladen over die kikker.
ben ik helemaal met je eens. om marktaandeel te behouden gaan serieuze media ook steeds vaker aandacht besteden aan dat soort non-news.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is denk ik eigenlijk het ding waar ik me het meest aan erger, niet zozeer dat mensen graag roddelen of licht verteerbaar non-nieuws over semi-hersendode celebs lezen, maar dat er blijkbaar zoveel vraag naar is dat het alle interessante dingen overstemt, het NOS, de kwaliteitskranten, die allemaal qua taalgebruik en onderwerpen zienderogen achteruitgaan omdat ze makkelijker verteerbaar willen zijn. Zienderogen slinkt het aanbod in kwaliteit, dat er überhaupt een aanbod is van pulp maakt me minder uit.
Daar heb je gelijk in hoor. Een journalist gaat echt niet Sjakie van de HOek fotograferen omdat de fotograaf dat wil, maar omdat mensen dat willen lezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
snap ik wel, maar imo begint ook dat bij de vraag, die vraag is wat daarvoor zorgt. door die vraag zijn bepaalde kiekjes bv zoveel geld waard. en wie is verantwoordelijk voor de vraag?
Echte eye-opener.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
En ik zeg twee keer achter elkaar zienderogen
carriere als schrijver
oh zeer zeker ja. dat geval in gbr bv, dat is gewoon asociaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor. Een journalist gaat echt niet Sjakie van de HOek fotograferen omdat de fotograaf dat wil, maar omdat mensen dat willen lezen.
Maar vind jezelf ook niet dat er journalisten (en ja dat is maar een klein deel van alle journalisten) zijn die te ver doordraven om tot nieuws te komen?
Die bedoelde ik juist met mijn eerste post...
yeah in nl zijn t schoothondjes in vgl tot henquote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind de Engelse pers wel vele malen harder en nijdiger dan de Nederlandse. Ook gewoon mensen afluisteren._
en dan natuurlijk voor de Nederlanders strengere gevangenisstraffen..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:30 schreef Bos81 het volgende:
Nederlanders zijn in alles gewoon softies. We laten ook in andere dingen alles te makkelijk lopen. We moeten gewoon een strenger beleid voeren. De politieke en justitiele bazen strijken te snel over hun hart. Gewoon al het volk van buitenlandse afkomst wat hier crimineel gedrag vertoont zonder pardon de grens over. Geen gezeur...
Met buitenlandse afkomst bedoel je mensen zonder Nederlands paspoort hoop ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan natuurlijk voor de Nederlanders strengere gevangenisstraffen..
en wat als diegeen nl paspoort heeft?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:30 schreef Bos81 het volgende:
Nederlanders zijn in alles gewoon softies. We laten ook in andere dingen alles te makkelijk lopen. We moeten gewoon een strenger beleid voeren. De politieke en justitiele bazen strijken te snel over hun hart. Gewoon al het volk van buitenlandse afkomst wat hier crimineel gedrag vertoont zonder pardon de grens over. Geen gezeur...
Ja, zeg maar de mensen die hier uit oorlogsgebieden komen om asiel aan te vragen en zich dan gaan misdragen of Amerikanen die hier komen werken.. Als je hier wil komen wonen en werken prima, maar gedraag je dan zo niet opzouten..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met buitenlandse afkomst bedoel je mensen zonder Nederlands paspoort hoop ik.
Zie latere reactie, Gewoon strengere gevangenisstraf.quote:
die mensen die werken hebben een verblijfsvergunning. als de zwaar over de schreef gaan wordt die toch weer ingenomen?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zeg maar de mensen die hier uit oorlogsgebieden komen om asiel aan te vragen en zich dan gaan misdragen of Amerikanen die hier komen werken.. Als je hier wil komen wonen en werken prima, maar gedraag je dan zo niet opzouten..
Het is helemaal niet racistisch bedoelt als je dat denkt, welke huidskleur dan ook, je hebt je maar te gedragen en als je geen Nederlander bent, gewoon opsodemieteren...quote:
heb t gezien idd.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie latere reactie, Gewoon strengere gevangenisstraf.
Hmm. Ik vind dat je rekening moet houden met politieke vluchtelingen en economische. Politieke vluchtelingen moet je altijd zorg voor nemen als land. En als ze iets verkeerd doen kun je ze niet naar hun land terug sturen, je weet niet wat ze daar te wachten staat. Natuurlijk moet je er iets aan doen, en wat weet ik niet precies, maar we kunnen wat dat betreft niet de tweede Amerika worden.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zeg maar de mensen die hier uit oorlogsgebieden komen om asiel aan te vragen en zich dan gaan misdragen of Amerikanen die hier komen werken.. Als je hier wil komen wonen en werken prima, maar gedraag je dan zo niet opzouten..
Ja die mening heb ik. Maar goed, ik weet rationeel ook wel dat dat niet gaat werken,...quote:Op zondag 1 juli 2012 01:38 schreef gomi het volgende:
[..]
die mensen die werken hebben een verblijfsvergunning. als de zwaar over de schreef gaan wordt die toch weer ingenomen?
economische vluchtelingen worden ook niet opgenomen. die zitten in t traject en krijgen daarna te horen dat ze niet voldoen en dus geen status krijgenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind dat je rekening moet houden met politieke vluchtelingen en economische. Politieke vluchtelingen moet je altijd zorg voor nemen als land. En als ze iets verkeerd doen kun je ze niet naar hun land terug sturen, je weet niet wat ze daar te wachten staat. Natuurlijk moet je er iets aan doen, en wat weet ik niet precies, maar we kunnen wat dat betreft niet de tweede Amerika worden.
Ja okee, maar als ze hier gaan verkrachten, vermoorden en overvallen gaan plegen. Dan hebben ze verkeerde bedoelingen en zijn ze wmb niet welkom..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind dat je rekening moet houden met politieke vluchtelingen en economische. Politieke vluchtelingen moet je altijd zorg voor nemen als land. En als ze iets verkeerd doen kun je ze niet naar hun land terug sturen, je weet niet wat ze daar te wachten staat. Natuurlijk moet je er iets aan doen, en wat weet ik niet precies, maar we kunnen wat dat betreft niet de tweede Amerika worden.
Amerika is gevuld door immigranten ( die eerst even een genodice pleegde op de oorspronkelijke bewoners) en nu laten ze andere immigranten niet toe.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
Amerika, zware straffen, hogere misdaadcijfers dan hier, er gaat per jaar meer geld naar Amerikaanse gevangenissen dan hun onderwijssysteem...
Oja, er zit ook een duidelijk verschil in.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef gomi het volgende:
[..]
economische vluchtelingen worden ook niet opgenomen. die zitten in t traject en krijgen daarna te horen dat ze niet voldoen en dus geen status krijgen
maar blijkt uit cijfers dat, asielzoekers die verblijf hebben gekregen dan, dat die zoveel betrokken zijn bij bovengenoemde zaken?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, maar als ze hier gaan verkrachten, vermoorden en overvallen gaan plegen. Dan hebben ze verkeerde bedoelingen en zijn ze wmb niet welkom..
Dat blijft ook zo'n mooi stukje ironie ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amerika is gevuld door immigranten ( die eerst even een genodice pleegde op de oorspronkelijke bewoners) en nu laten ze andere immigranten niet toe._
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat diegene die zich daaraan vergrijpen hier wmb niet welkom zijn en ja ook de mensen met een NL-Paspoort verdienen een zwaardere straf dan nu. Maar goed ik heb totaal geen verstand van dat soort dingen en het is maar een mening van een domme gefrustreerde burgerquote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar blijkt uit cijfers dat asielzoekers die verblijf hebben gekregen dan zoveel betrokken zijn bij bovengenoemde zaken?
Lijkt me niet, wat vandaag de dag het hot topic is zijn natuurlijk de overlastgevende Marrokaanse jongeren, maar die zijn vaak al drie generaties in Nederland, dus die kan je eigenlijk geen allochtoon meer noemen. Een andere is de stelende Polen en Roemenen, die hier überhaupt niet uitgezet kunnen worden. En dan nog, het probleem is zo groot niet, er wordt alleen veels te veel over gelult in verhouding met de grootte van het probleem.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar blijkt uit cijfers dat, asielzoekers die verblijf hebben gekregen dan, dat die zoveel betrokken zijn bij bovengenoemde zaken?
D66quote:Op zondag 1 juli 2012 01:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mag ik vragen op wie jullie gaan stemmen?
SGPquote:Op zondag 1 juli 2012 01:46 schreef Bellatrix het volgende:
hehe, maar die dingen die jij noemt worden ook gewoon bestraft.dus je pleit eigenlijk om niets nieuws.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat diegene die zich daaraan vergrijpen hier wmb niet welkom zijn en ja ook de mensen met een NL-Paspoort verdienen een zwaardere straf dan nu. Maar goed ik heb totaal geen verstand van dat soort dingen en het is maar een mening van een domme gefrustreerde burger
partij voor de dieren wssquote:Op zondag 1 juli 2012 01:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit nog in dubio, maar het wordt deze keer toch de SP denk ik.quote:
En waarover twijfel je?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio, maar het wordt deze keer toch de SP denk ik.
idd, daarom. t is een non-issue.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wat vandaag de dag het hot topic is zijn natuurlijk de overlastgevende Marrokaanse jongeren, maar die zijn vaak al drie generaties in Nederland, dus die kan je eigenlijk geen allochtoon meer noemen. Een andere is de stelende Polen en Roemenen, die hier überhaupt niet uitgezet kunnen worden. En dan nog, het probleem is zo groot niet, er wordt alleen veels te veel over gelult in verhouding met de grootte van het probleem.
Tja het zal in andere landen ook niet veel beter zijn en ja het is echt neit alleen het buitenlanderprobleem waardoor dit land zo op zijn gat ligt. De fout ligt gewoon bij de Nederlander die dit allemaal zo ver heeft gekomen. Daarom ben ik ook voor strengere maatregelen, maar anderzijds weet ik ook wel, dat dat voor te veel verzet gaat zorgen, wat weer voor nog grotere problemen gaat zorgenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wat vandaag de dag het hot topic is zijn natuurlijk de overlastgevende Marrokaanse jongeren, maar die zijn vaal al drie generaties in Nederland, dus die kan je eigenlijk geen allochtoon meer noemen. Een andere is de stelende Polen en Roemenen, die hier überhaupt niet uitgezet kunnen worden. En dan nog, het probleem is zo groot niet, er wordt alleen veels te veel over gelult in verhouding met de grootte van het probleem.
Ja met dat ze de stufi willen afschaffen en een sociaal leenstelstel willen invoeren. Klinkt niet goed voor mijn situatie nu.quote:
Die vooral, maar ja dat is EU he. Dat is de grootste fout die we gemaakt hebben. Die landen tot de EU laten toetreden, of eigenlijk de hele EUquote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, daarom. t is een non-issue.
die overlastgevende marokkanen dat snap ik wel idd. dat is iets waar iets aan gedaan mag worden. en die rovende oost-europeanen.
Het probleem zit hem grofweg in dat in de laatste jaren een enorme golf van skepsis over alle bevolkingsgroepen is gespoeld. En iedereen de schuld bij een andere laag van de samenleving neerlegt. Oh, en dat iedereen zeurt maar nooit wat doet.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja het zal in andere landen ook niet veel beter zijn en ja het is echt neit alleen het buitenlanderprobleem waardoor dit land zo op zijn gat ligt. De fout ligt gewoon bij de Nederlander die dit allemaal zo ver heeft gekomen. Daarom ben ik ook voor strengere maatregelen, maar anderzijds weet ik ook wel, dat dat voor te veel verzet gaat zorgen, wat weer voor nog grotere problemen gaat zorgen
ik denk niet dat strenger straffen werkt, ik ben eerder voor t goed handhaven van de nu geldende regels. daar schort t imo juist aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja het zal in andere landen ook niet veel beter zijn en ja het is echt neit alleen het buitenlanderprobleem waardoor dit land zo op zijn gat ligt. De fout ligt gewoon bij de Nederlander die dit allemaal zo ver heeft gekomen. Daarom ben ik ook voor strengere maatregelen, maar anderzijds weet ik ook wel, dat dat voor te veel verzet gaat zorgen, wat weer voor nog grotere problemen gaat zorgen
Nog niet echt een idee, meestal wel op de linksere partijen, hoewel ik ook duidelijk wat rechtse gedachtes heb...quote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh dacht al dat t niet serieus was, maar waar ga je wel op stemmen?
Is iets waar ik inderdaad ook niet al te blij mee benquote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja met dat ze de stufi willen afschaffen en een sociaal leenstelstel willen invoeren. Klinkt niet goed voor mijn situatie nu.Maar ik moet het nog verder onderzoeken.
Welke gedachten schaar jij dan onder rechts?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet echt een idee, meestal wel op de linksere partijen, hoewel ik ook duidelijk wat rechtse gedachtes heb...
idd, vingerwijzen en elkaar de schuld geven.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem zit hem grofweg in dat in de laatste jaren een enorme golf van skepsis over alle bevolkingsgroepen is gespoeld. En iedereen de schuld bij een andere laag van de samenleving neerlegt. Oh, en dat iedereen zeurt maar nooit wat doet.
Het strenger optreden tegen de niet-Nederlanders. Of is dat niet rechtsquote:Op zondag 1 juli 2012 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke gedachten schaar jij dan onder rechts?
pvv dan he, sociaal-economisch vrij links en op andere punten vrij rechtsquote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet echt een idee, meestal wel op de linksere partijen, hoewel ik ook duidelijk wat rechtse gedachtes heb...
Is conservatief, niet per se rechts.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het strenger optreden tegen de niet-Nederlanders. Of is dat niet rechts
links en rechts is ook eigenlijk achterhaald.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben me de laatste jaren steeds minder gaan interesseren in het verschil tussen links en rechts. Meer in progressief en conservatief.
uhuh, op de extremen na is het meer een groot middengebied gewordenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
[..]
links en rechts is ook eigenlijk achterhaald.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben me de laatste jaren steeds minder gaan interesseren in het verschil tussen links en rechts. Meer in progressief en conservatief.
PVV gaat me dan net iets te ver. Tenminste ik vind Wilders een vreselijke man..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
[..]
pvv dan he, sociaal-economisch vrij links en op andere punten vrij rechts
Haha, je moet je natuurlijk niet focussen op wat je van de man zelf vind. Je moet niet stemmen op een politicus omdat je graag of niet graag een biertje met hem zou willen drinken, maar puur kijken naar de standpunten en hoe hij ze in de praktiseert.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PVV gaat me dan net iets te ver. Tenminste ik vind Wilders een vreselijke man..
klopt idd en in dat midden schuift t ook heel erg idquote:Op zondag 1 juli 2012 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, op de extremen na is het meer een groot middengebied geworden
Indeed. Er is niet zoiets als een foute mening, maar wel zoiets als een ongefundeerde spuit bagger.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan iemand die op de PVV stemt niet serieus nemen. Maar dan ook echt niet.
ik vind hem ook een aparte. al heb ik wel respect voor hoe hij er toch in slaagt om altijd zijn zin te krijgen en de discussie te regisseren.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PVV gaat me dan net iets te ver. Tenminste ik vind Wilders een vreselijke man..
toch vind ik personality een grote rol spelen. Je stemt toch op iemand die je wilt zien als volksvertegenwoordiger. Dat zie ik Wilders liever niet worden..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, je moet je natuurlijk niet focussen op wat je van de man zelf vind. Je moet niet stemmen op een politicus omdat je graag of niet graag een biertje met hem zou willen drinken, maar puur kijken naar de standpunten en hoe hij ze in de praktiseert.
ah ik heb dat niet zo. ik ken wel mensen die dat stemmen en soms kan ik ze ook wel volgen in wat voor hun de beweegredenen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan iemand die op de PVV stemt niet serieus nemen. Maar dan ook echt niet.
Oh, daar heb ik ook geen moeite mee, met het volgen, het zijn meestal de beweegredenen zelf waarvan m'n tenen gaan krullenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik heb dat niet zo. ik ken wel mensen die dat stemmen en soms kan ik ze ook wel volgen in wat voor hun de beweegredenen zijn.
Ik ben serieus alleen nog maar mensen tegen gekomen die op hem stemmen omdat ze het eens zijn met zijn buitenlanderstandpunt.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik heb dat niet zo. ik ken wel mensen die dat stemmen en soms kan ik ze ook wel volgen in wat voor hun de beweegredenen zijn.
maar stem je niet op het programma?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
toch vind ik personality een grote rol spelen. Je stemt toch op iemand die je wilt zien als volksvertegenwoordiger. Dat zie ik Wilders liever niet worden..
klopt, en als je dieper op de dingen ingaat zien ze ook wel dat wat leuk klinkt niet echt een oplossing is. maar dat is wat ik dus wel iets waar ik van vind dat wilders daar gewoon heel goed in is: het verkopen van gebakken lucht. en een hoop mensen slikt tquote:Op zondag 1 juli 2012 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook geen moeite mee, met het volgen, het zijn meestal de beweegredenen zelf waarvan m'n tenen gaan krullen
Natuurlijk stem ik ook op de standpunten. Maar als ik twijfel tussen twee partijen bijvoorbeeld. Ga ik kijken naar wie de lijsttrekker is en of ik diegene als Premier wil zien en vervolgens kijk ik bij die partij tussen de namen en kies daar een persoon uit...Ik stem nooit op de lijsttrekker zelfquote:Op zondag 1 juli 2012 02:03 schreef gomi het volgende:
[..]
maar stem je niet op het programma?
als je bv stemt op wilders omdat je hem wel ok vindt, krijg je die knakkers er ook bij en dat heb je in al de partijen. die lijsttrekker is t gezicht vaak, maar je krijgt er nog tig anderen bij
hehe ik niet.al speelt t vaak wel heel erg mee. en dan vooral de moslims natuurlijk he.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben serieus alleen nog maar mensen tegen gekomen die op hem stemmen omdat ze het eens zijn met zijn buitenlanderstandpunt.
hehe ik stem gewoon op de pvdd tegenwoordig. over een evt premierschap hoef ik dan niet eens na te denkenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk stem ik ook op de standpunten. Maar als ik twijfel tussen twee partijen bijvoorbeeld. Ga ik kijken naar wie de lijsttrekker is en of ik diegene als Premier wil zien en vervolgens kijk ik bij die partij tussen de namen en kies daar een persoon uit...Ik stem nooit op de lijsttrekker zelf![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 02:07 schreef gomi het volgende:
over een evt premierschap hoef ik dan niet eens na te denken
quote:
quote:
Neequote:
Soms bol.com als ik tegen iets leuks aan loop, Of bij de Selexyz Donner in Rotterdam, boekenwinkel van 7 verdiepingen ftwquote:
Kijk: Selexyz Donnerquote:Op zondag 1 juli 2012 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms bol.com als ik tegen iets leuks aan loop, Of bij de Selexyz Donner in Rotterdam, boekenwinkel van 7 verdiepingen ftw
En soms bestel of haal ik ze bij het kleine boekenwinkeltje in Maassluis
I want to go to there.quote:
i'm in!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
Kom we richten onze eigen commune op in onze eigen microstaat!
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jazekrrrrr... Zo eens omkleden en ontbijten. En dan naar een sexy milfff
Waarin?quote:
Daar ben ik immuun voorquote:
Hommoquote:
Yepquote:
Andre Kuipersquote:
quote:
Ik was met een vriend bij dat Woodkid concert, en we zaten te grappen over de gasten voor ons, dat ze er uit zagen alsof ze ieder moment een foto van zichzelf gingen nemen en op instagram zetten.quote:
Je haalt ze er meestal wel uit ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was met een vriend bij dat Woodkid concert, en we zaten te grappen over de gasten voor ons, dat ze er uit zagen alsof ze ieder moment een foto van zichzelf gingen nemen en op instagram zetten.
Binnen 5 minuten pakt er eentje z'n telefoon, maakt een foto van hun twee met het podium op de achtergrond (met flits!) en zag ik op z'n schermpje instagram
Echt, qua interesses zou ik prima in de hipstercrowd kunnen passen, maar ik heb een schurfthekel aan het stelletje narcistische figuren die allemaal achter elkaars trend aanhollen onder het mom van mainstream vermijdenquote:
Die is erg mooi ja. Ben ik dus ook wel eens binnen geweest.quote:Op zondag 1 juli 2012 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
En de Selexyz in Maastricht is ook tof, in een oude kerk
[ afbeelding ]
ben ik ook wel eens geweest
Dat was een blitzkrieg zeg, d'r in, d'r uit, geen gevangenen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
En weer op weg naar groningen! Kal dr huisje wordt mooi
Jaquote:
De rest houden we geheimquote:
Ga door klootzak ohhhhhhhhhh ga doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
het wordt wel watquote:
quote:
Geniaal woord is dat, geniaal is ook zo'n leuk woord, oudste zei het vandaag nog toen Pat en Runeeh er warenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, mag ik je wijzen op het woord 'ragfijn'?
Zeker.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, mag ik je wijzen op het woord 'ragfijn'?
Weet hij al over lesbiennes?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Geniaal woord is dat, geniaal is ook zo'n leuk woord, oudste zei het vandaag nog toen Pat en Runeeh er waren
Whehehehehe, ik moet ook binnenkort even een plan de campagne op gaan zettenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Een BBQ regelen... Na die stress van vorig jaar, wat doe ik mezelf aan
Oh vergeten, ze gingen naar buiten vlak na julliequote:
Soms welquote:
Jaquote:
Wat een plaatje, je neefje ook trouwensquote:Op zondag 1 juli 2012 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Al bijna een jaar inmiddels (volgende week dinsdag)
Hadden ze ook wel eerder kunnen doenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh vergeten, ze gingen naar buiten vlak na jullie
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel eerder kunnen doen
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:43 schreef Kally het volgende:
En ik heb een mooie plaktekening met schapen van de jongste
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
Oh en ik heb weer een idee voor in huis
Ik ga een tekst op de muur verven, in de slaapkamer
Zit nog even te verzinnen wat er komt te staan maar die letters hebben ze bij de Action, dus morgen meteen even kijken
Hartjes dagquote:
Oke, nou ja maakt voor mij niet uit, ik dacht alleen aan julliequote:Op zondag 1 juli 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog 20 nachtjes! (Dat op vrijdag gaat niet lukken hoor trouwens!)
Misschien kan René nog op een tactisch moment (LEES JE DIT LIEFJE?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, nou ja maakt voor mij niet uit, ik dacht alleen aan jullie
Haha, wat niet kan, kan nietquote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien kan René nog op een tactisch moment (LEES JE DIT LIEFJE?) het bespreken.
Want ik vind het een fijne gedachte!
Maar het kan ook niet anders, want om 6:00 de vogels voeren is not donequote:
Jij had toch nog een andere optie popjeequote:Op zondag 1 juli 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar het kan ook niet anders, want om 6:00 de vogels voeren is not done
Ja... die mag ik schijnbaar niet meer vragen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij had toch nog een andere optie popjee
Óhquote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... die mag ik schijnbaar niet meer vragen.
Dus 6 uur kan niet, en anderen vragen ook niet, hoe dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... die mag ik schijnbaar niet meer vragen.
Aan de andere kant etenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
Ik ga echt dood van de honger, en van de tandpijn. Dit is een lastige keuze
Owquote:
Net genomen dus werken zo hopelijk wat in, en anders toch maar wat vla slobberen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow
Dat is niet goed meisje, eerst paracetamolletje en als het zakt dan even wat eten?
Jaquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net genomen dus werken zo hopelijk wat in, en anders toch maar wat vla slobberen.
Op vakansjquote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
Kan je broer het niet doen voor 1 keertje Runeeh?
Nee, die zijn er vaak al erg jong bij..quote:Op zondag 1 juli 2012 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballers zonder kinderen, ze zijn er ook bijna niet hè.
Heb vanmorgen wat fragmentjes gehoord op de radio. Dat belooft best wel wat.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice! Heb je de kandidaten voor vanavond al gezien?
Ohw, bij Giel zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb vanmorgen wat fragmentjes gehoord op de radio. Dat belooft best wel wat.
Ohw tofquote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, in dit geval Timur & Ramon, die Giel vervangen.
Elke morgen om 8.45 uur een Flirt je Stijf! Dit is een stuk beter ja. Lekker wakker worden.quote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef Lutte het volgende:
Hahahaha ik ga stuk
Zat met een vriendin te chatten, en op een gegeven moment zei ze iets vreemds. Dus ik vraag wat, antwoord: niks hoor;). Maar dat is helemaal niet hoe zij typt, terwijl haar vriendje juist altijd woord en smiley aan elkaar plakt. Dus ik: hee *naam vriendje* Zij: Huh ik volg je niet? Die is hier niet.. *minuut later* *VRIENDJE* NASTY BITCH MELD ME NU AF!!!!!!
Het meest geniale vind ik nog wel dat ik eerder door heb dat het iemand anders is die (ook) typt dan zij dat er vreemde berichten in het scherm staanquote:
Hahahahaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het meest geniale vind ik nog wel dat ik eerder door heb dat het iemand anders is die (ook) typt dan zij dat er vreemde berichten in het scherm staan
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:31 schreef iBenny het volgende:
Het topic teruggelezen en ik kan niet anders zeggen dan.... ik wil Bella als maatschappijleerlerares
Ik ook van jou beebquote:Op maandag 2 juli 2012 19:40 schreef Lutte het volgende:
Kal, Vaduz, ik houd van jullie lekker rel- en roddeltantes
Alles voor dat plekje naast Winston Gerschtanoviciwieiczxvg!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:40 schreef Lutte het volgende:
Kal, Vaduz, ik houd van jullie lekker rel- en roddeltantes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |