De burgerij moet kapot. Onder andere.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De burgerij moet kapot. Onder andere.
*Haalt guillontine uit het vet*quote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
we werken er hard aan, maar waarom moet je al onze plannen gewoon open en bloot postenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veel plezier morgen, en trusten!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
Mensen, klootjesvolk, en snobs, ik ga mijn bed opzoeken, ik krijg ineens 2 hommo's met aanhang op bezoek morgen
Dat misschien wel. en natuurlijk gaan de fans ook nooit vrijuit. Maar een journalist kan natuurlijk ook te ver gaan en die kan zelf ook op een gegeven moment zeggen tot hier en niet verder..En dan ook het opschrijven van onwaarheden. Dat gebeurt ook volgens mij zo nu en dan..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat jij die journalisten als t kwaad ziet. die voorzien alleen in een behoefte vanuit de rest van de bevolking. dat kwaad, als je t zo wil benoemen, is dan de bevolking die alles wil weten van die sterren. niet de doorgeefluik die de journalist is
Truste!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
Mensen, klootjesvolk, en snobs, ik ga mijn bed opzoeken, ik krijg ineens 2 hommo's met aanhang op bezoek morgen
slaap lekker en have fun morgenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
Ik zal Pat even scharen voor jequote:
De paden op, de loopgraven in!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik deel Capri Sonne uit in de fronlinie, met die mitavientjes komen we er wel!
quote:
Journalist heeft zeker een bepaalde verantwoordelijkheid. En daar houden ze zich meestal niet aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel. en natuurlijk gaan de fans ook nooit vrijuit. Maar een journalist kan natuurlijk ook te ver gaan en die kan zelf ook op een gegeven moment zeggen tot hier en niet verder..En dan ook het opschrijven van onwaarheden. Dat gebeurt ook volgens mij zo nu en dan..
onwaarheden zie ik in nl niet zo vaak tbh.quote:[
img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel. en natuurlijk gaan de fans ook nooit vrijuit. Maar een journalist kan natuurlijk ook te ver gaan en die kan zelf ook op een gegeven moment zeggen tot hier en niet verder..En dan ook het opschrijven van onwaarheden. Dat gebeurt ook volgens mij zo nu en dan..
meestal wel juist. de uitzonderingen zijn dat ze zich er niet aan houdenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Journalist heeft zeker een bepaalde verantwoordelijkheid. En daar houden ze zich meestal niet aan.
*kuch Rubert Murdoch kuch*quote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Journalist heeft zeker een bepaalde verantwoordelijkheid. En daar houden ze zich meestal niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |