godver heb ik een zusquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Vraag jezelf maar af hoe je zus aan al die dure spullen komt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Vraag jezelf maar af hoe je zus aan al die dure spullen komt.
Krijg jij kinderen met flips?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry je moeder en ik waren het condoom vergeten.
jij schiet losse flodders, dus hoaxquote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry je moeder en ik waren het condoom vergeten.
En sinds wanneer ben jij haar gynaecoloog?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze is bevrucht door middel van het vagijn-poepkanaal.
En Beach, welke hoofdstukken van het handboek voor kernfysica heb jij vandaag bestudeerd?quote:
Ik heb vandaag Hoofdstuk 13 met de uitbreiding der atoomsplitsing geheel in mij opgenomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En Beach, welke hoofdstukken van het handboek voor kernfysica heb jij vandaag bestudeerd?
noobjequote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef leeell het volgende:
ik heb vandaag 3 videokaarten loop swappen en installeren + een paar windows installaties en driver gekut en SSD gekut
das niveau
Ik heb vandaag een slak vermoord.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef leeell het volgende:
ik heb vandaag 3 videokaarten loop swappen en installeren + een paar windows installaties en driver gekut en SSD gekut
das niveau
Ik las gisteren nog hoofdstuk 116 na, paragraaf 16 subsectie C, grappig hoe antimaterie zo'n belangrijke rol speelt.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Hoofdstuk 13 met de uitbreiding der atoomsplitsing geheel in mij opgenomen.
niettusquote:
quote:
ik heb anti-static wristband alles, mij foppen ze nietquote:
Is dat een biostabiel voor nerds?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb anti-static wristband alles, mij foppen ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |