Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees eens terug hoe je je mening geeft. En dan vind je het gek dat ik zeg dat het mij niks interesseert?
Het is mij vergeven? Rot toch op, mafkeesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar tis je vergeven, misschien dat het in het echt duidelijker zou zijn als ik met die zin zou communiceren.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mij vergeven? Rot toch op, mafkees.
Ik weet wel waarom, hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom zou samzz toch vrijgezel zijn? I wonder why.
Je mag dan wel een avatar van american history x hebben maar geloof me we weten allemaal nog dat je die slapjanus bent.quote:
Laten we eerst wachten wat DG erop te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe niet zo mysterieus en share the details.
Wie is die?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag dan wel een avatar van american history x hebben maar geloof me we weten allemaal nog dat je die slapjanus bent.
Ik wacht in spanning.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we eerst wachten wat DG erop te zeggen heeft.
Ik niet. Ik weet zeker dat hij het goed heeft, hij kent mij immers door en door.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet zeker dat hij het goed heeft, hij kent mij immers door en door.
Jooo ik doe met je mee. Fukkin duf leven vanavond!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Saai leven op het moment dus daar ben ik weer
Top tip! Heb meteen bier gepakt!quote:
Echt word tijd dat ik weer eens ga verhuizenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jooo ik doe met je mee. Fukkin duf leven vanavond!
Waar ben ik nu mee bezig denk je?quote:
Ik moet meer vrijgezelle vrienden vinden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt word tijd dat ik weer eens ga verhuizen
[..]
Waar ben ik nu mee bezig denk je?
Mijn tip opvolgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt word tijd dat ik weer eens ga verhuizen
[..]
Waar ben ik nu mee bezig denk je?
Ah in die fase zit je. Ik zit in de fase dat ik iedereen maar wat lafjes vindquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik moet meer vrijgezelle vrienden vinden.
Haha das ook een kutfase om in te zitten!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ah in die fase zit je. Ik zit in de fase dat ik iedereen maar wat lafjes vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |