Ja regels binnen het huis, ze kunnen je niet verplichten in dat huis te blijven. Zodra je er bent hou je je aan de regels, maar je moet wel weg kunnen wanneer je wilt.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zolang je thuis woont heb je daar aan de regels te houden, leeftijd doet niet ter zake.
1 uur is een mooie tijd voor een 17 jarige.
Het weg kunnen/mogen maakt ook onderdeel uit van de opvoeding door mijn ouders. Over het algemeen is het geen probleem als ik weg moet, alleen willen ze wel weten waar ik ben en hoe laat ik thuis ben. Doordeweeks mag dat dan niet later zijn dan 11 uur, maar doordeweeks komt het niet vaak voor dat ik wegga en stap ik 10 uur mijn bed in.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja regels binnen het huis, ze kunnen je niet verplichten in dat huis te blijven. Zodra je er bent hou je je aan de regels, maar je moet wel weg kunnen wanneer je wilt.
Hier heb je al, op je 18e hoor je niet meer opgevoed te worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:02 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het weg kunnen/mogen maakt ook onderdeel uit van de opvoeding door mijn ouders.
quote:Over het algemeen is het geen probleem als ik weg moet, alleen willen ze wel weten waar ik ben en hoe laat ik thuis ben. Doordeweeks mag dat dan niet later zijn dan 11 uur, maar doordeweeks komt het niet vaak voor dat ik wegga en stap ik 10 uur mijn bed in.
Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je ouders gaan nooit anders denken, je zult het hen toch echt zelf duidelijk moeten maken. Of je blijft het kleine zoontje natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:14 schreef Marius95 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier heb je al, op je 18e hoor je niet meer opgevoed te worden.
Laat ik dan maar hopen dat mijn ouders er volgend jaar ook zo over denken.
Ben ik ook een beetje bang voor. Alleen is de tijd om er over te babbelen niet rijp nu. Laat ik eerst de straf maar uitzitten deze maand en daarna goed op tijd thuis zijn, dat is dan eerst een tijdje nog een uur vroeger dan gewoon. Dus ze zullen niet snel er in meegaan denk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:26 schreef foknerd het volgende:
[..]
Je ouders gaan nooit anders denken, je zult het hen toch echt zelf duidelijk moeten maken. Of je blijft het kleine zoontje natuurlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |