Als ik meerdere cola's of baco's drink (bij andere longdrinks wil het ook gebeuren, maar drink ik minder vaak), en dan praat ik over slechts 2 glazen of meer *, dan krijg ik sterke braakneigingen & misselijkheid wat lang aanhoud. Bij deze braakneigingen hoef ik vrijwel nooit echt te overgeven (er komt niks uit).
In eerste instantie dacht ik dat het door de alcohol kwam, totdat ik merkte dat ik het probleem ook heb als ik gewoon cola drink (wat ik pas begon met drinken na bacardi-cola). Voor mijn gevoel gaat het bij m'n keel al fout en komt daar de reactie ook van, en niet van lager (maag of iets dergelijks). Na die 2 drankjes kost het doorslikken van de drank ook enigszins moeite. Afwisselen met water helpt niet.
Om een lang verhaal kort te maken: Kan je misselijk worden & erge braakneigingen krijgen van Cola/koolzuur? En zo ja, valt er iets aan te doen?
Alvast bedankt.
* Hoeveelheid verschilt erg per keer. In worst-case gebeurd het al na 2 glazen (bijv. eerste glas baco en daarna gewone cola, of 2x cola), maar kan ook zijn dat het pas na 6 glazen gebeurd.
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 30-06-2012 17:35:42 ]