dat is geen klarsteinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Razer het volgende:
[..]
Lijkt volgens mij op de Klarstein. Daar zijnde wel wat recensies van te vinden.
Lijkt op deze.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:24 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Is een stofzuiger zoals dit iets:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_228&a=1646
Ja, daar was ik ook over verbaasd. In het begin bleef dat ding maar bakken vol stof opzuigen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
We hebben haar Olga genoemd, ze doet iedere dag de woonkamer, hal en keuken.
Het verbaasd me nog het meest hoeveel ze weet te verzamelen.
Grappig dat veel mensen een naam geven aan de robot. Mijne heet Mohammed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
We hebben haar Olga genoemd, ze doet iedere dag de woonkamer, hal en keuken.
Het verbaasd me nog het meest hoeveel ze weet te verzamelen.
Omdat ie naar Mekka staat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef marloesw het volgende:
[..]
Grappig dat veel mensen een naam geven aan de robot. Mijne heet Mohammed.
Krijg je geen spijt van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:13 schreef Brent_J het volgende:
Vandaag hier http://www.robostofzuiger(...)gy-update-kabel.html me neato XV-25 besteld na lang overwegen en deze post te hebben gevolgd.
Ben echt benieuwd hoe hij werkt!
In de voormiddag al binnen gekregen, 4 uurtjes laten laden.quote:
Whaha, ja eerlijk gezegd wel, we hebben een hond die erg verhaard en eigenlijk best wel smerig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Voelde je je ook niet heel vies toen je m voor de eerste keer leegmaakteik wel
Het verschil is dat je met de gewone Philips aan het werk was en met de robot waarschijnlijk met een goed boek in je linker en een pilsje in je rechter hand in de zon zit. Dan stoort het geluid van een kanarie nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:47 schreef Brent_J het volgende:
En het geluid vind ik eigenlijk wel heel erg mee vallen, ok, je hoort hem wel maar niet meer dan onze gewone philips die we hebben.
Ik weet dat Olga van 13:00 tot ongeveer 13:45 de woonkamer heeft gestofzuigd terwijl ik geeneens thuis was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef crowone het volgende:
[..]
Het verschil is dat je met de gewone Philips aan het werk was en met de robot waarschijnlijk met een goed boek in je linker en een pilsje in je rechter hand in de zon zit. Dan stoort het geluid van een kanarie nog.
Weheh, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef crowone het volgende:
[..]
Het verschil is dat je met de gewone Philips aan het werk was en met de robot waarschijnlijk met een goed boek in je linker en een pilsje in je rechter hand in de zon zit. Dan stoort het geluid van een kanarie nog.
Parket reinigen met water...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:11 schreef AnkeV het volgende:
Ik heb de XV-25 nu ook een tijdje in gebruik en deze is dankzij de filter heel wat stiller dan mijn XV-15.
Niettemin zijn ze beiden perfect als het geluid je niet stoort.
Voor de vloerreiniging zetten we in op een Evolution Mint Plus die ik laat meebrengen uit Amerika. Deze moet de pijn van de "Scooba" op parket wegnemen.
iRobot zou dit moeten schrijven dat Scooba's NIET op parket mogen: gewoon heel natte vloer en strepen. Resultaat van die 230 (kleine) is een ramp.
Daarom hebben wij gekozen voor de 531, die is wit, net als onze plinten. Hoop dat onze plintjes wit blijven, want ik kan er moeilijk vilt opplakken, omdat ie ook geregeld gestuukte muren tegenkomt. Vilt is dan snel weg vrees ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:18 schreef Mender het volgende:
Ik heb de Roomba 560. Mijn ervaring:
Het ding werkt goed. Soms remt hij een beetje af voor obstakels, soms ook niet. Maar hij maakt altijd contact voordat hij verder gaat. Geen probleem zou je zeggen. Ware het niet dat ik witte plinten heb, waar hij zicht elke keer een weg langs af voelt. Na verloop van tijd begon ik overal strepen op me plinten te zien. Geen fraai gezicht.
Daarom gebruik ik hem nu niet meer. Mischien maar eens zo'n stoffen hoes kopen. Alleen ben ik bang dat de accu nu helemaal dood is. Dat ding ligt inmiddels al meer dan een jaar op zolder.
Geen robot maar stofzuigen en dweilen in één. Spaart ook tijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:11 schreef AnkeV het volgende:
Voor de vloerreiniging zetten we in op een Evolution Mint Plus die ik laat meebrengen uit Amerika. Deze moet de pijn van de "Scooba" op parket wegnemen.
iRobot zou dit moeten schrijven dat Scooba's NIET op parket mogen: gewoon heel natte vloer en strepen. Resultaat van die 230 (kleine) is een ramp.
inderdaad, door laten zuigenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Tegen Olga zeg ik ook altijd, Nog een keer!
Hoe krijg je dat schoon? (geen details)quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef junkiexp het volgende:
Kat op de vloer gepoept-Roomba schedule- baasje mag het opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar met diarree hond..quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef junkiexp het volgende:
Kat op de vloer gepoept-Roomba schedule- baasje mag het opruimen.
Eerst god of wie dan ook danken dat je ooit hebt besloten een tegelvloer te nemen. Dan de Roomba in de tuin flikkeren en de vloer afschrobben. Dat schrobben ongeveer 15 keer en dan nog eens 15 keer voor het idee.quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat schoon? (geen details)
quote:Op maandag 3 september 2012 19:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Eerst god of wie dan ook danken dat je ooit hebt besloten een tegelvloer te nemen. Dan de Roomba in de tuin flikkeren en de vloer afschrobben. Dat schrobben ongeveer 15 keer en dan nog eens 15 keer voor het idee.
Dan met latex handschoenen aan de Roomba uit elkaar en in een emmer sop laten weken. Dat keer 2. Terwijl je de Roomba zelf met een tandenstoker en tandenborstel probeert schoon te krijgen. De mantra: -hij kost 400 euro hij kost 400 euro- werkt daarbij goed voor de concentratie.
Daarna alle onderdelen afpoetsen en nog eens weken en afspoelen.
Maar verder bespaart ie veel tijd hoor
Het leukste is de postinggeschiedenis, van kopen is het naar krijgen gegaan, ook heeft ze weleens een foto beloofd, maar nooit gepost.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef teano het volgende:
AnkeV, nu is het wel duidelijk dat je belangen hebt bij het afzeiken van Roomba en Scooba. Hou er nu maar eens mee op.
Maar ...................
Kun je korting voor ons regelen op die belachelijk dure Neato's van je?
En dan kun je er geen foto's van maken?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:29 schreef AnkeV het volgende:
ik kan de toestelletjes gratis testen..... dus "krijg" ik ze tijdelijk.
Hetzelfde is ook geldig voor smartphones, maar laat ons hier niet op ingaan :-)
Zelfs mijn buurjongetje van 3 snapt dat je een dure parketvloer niet nat moet maken. Sta jij een houten vloer soms ook te moppen?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef AnkeV het volgende:
...
PS: ik heb een scooba gehad. Maw, ik daag je uit hem eens te testen op een zwarte of grijze vloer of op je dure parket. Je zal snel anders piepen. De vloer is echt NAT (water ligt erop en de strepen staan op je tegels).
http://www.amazon.com/iRo(...)1GDJRBS?pageNumber=3
Maw, laat ons gewoon dan naar de feiten zien. Meningen zijn "minimaal" gezegd, zwaar verdeeld.
Als je het doet, doe het goed:quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef bachu5 het volgende:
[..]
Zelfs mijn buurjongetje van 3 snapt dat je een dure parketvloer niet nat moet maken. Sta jij een houten vloer soms ook te moppen?
Hopelijk vebeterd het hoek gedrag. Ben heel tevreden over me Neato maar hoeken kunnen wel nog iets beterquote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef AnkeV het volgende:
Prima service van Vorwerk. Zo hoort het ook. Neato's worden bij een defect ook vervangen door een gloednieuw apparaat.
De wielen onder de Neato's zjn eveneens silicone rubber, maw. ik verwacht dat alle onderdelen "goed" uitgewisseld worden tussen de Amerikanen en de Duitsers.
Er komt in september een nieuwe update uit die "corner clever" gaat toevoegen als eigenschap zei mijn kennis. Maw, het toestel zal hoeken van 90 graden op een andere manier gaan nemen.
Ik krijg deze week een EVO PLUS. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
Ik ben ook benieuwd. Ben bang dat het geen dweilrobot maar een vuilduwer is. Een dweilrobot moet ook een ingedroogde ranjavlek van mijn vloer kunnen halen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef AnkeV het volgende:
Ik krijg deze week een EVO PLUS. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
Wanneer ik met de hand dweil, dan wring ik de doek ook uit, maar die zijn nog altijd vochtiger dan de swifferdoekjes die onder de Evo Plus gaan. Maar goed, een dweilzusje voor Neato zou er tzt best kunnen komen. Het zal alleen een stuk lastiger zijn om een goede dweilbot te ontwerpen...quote:Op woensdag 12 september 2012 00:59 schreef AnkeV het volgende:
de voordelen zijn wel legio:
- geen injectie van water zoals een scooba, dus minder "nat"
- intelligentie, nog wel met kastjes
- multi-kamer met kastjes: springt van de ene satelliet op de andere
dus.... ben benieuwd....
En weer zit je scooba af te zeiken.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:59 schreef AnkeV het volgende:
de voordelen zijn wel legio:
- geen injectie van water zoals een scooba, dus minder "nat"
- intelligentie, nog wel met kastjes
- multi-kamer met kastjes: springt van de ene satelliet op de andere
dus.... ben benieuwd....
Waar blijven de foto's en reviews per model?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef AnkeV het volgende:
Who cares, maakt mij toch niet uit. Bedoel wat jij koopt, is jouw zaak hé. Je bent groot genoeg om te kiezen waar je het geld aan besteedt.
Lees dit eens: http://www.robotstofzuige(...)de-grond-gelijk.html
Ik heb een scooba gekocht en die ligt NU in de kast. Maw, dan mag ik mijn mening toch zeggen of niet. En een Evo is van Dirt Devil, een ander merk.
Ze reageert alleen in dit topic. Speciaal accountje voor het promoten van haar eigen spul.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef klipper het volgende:
W
[..]
Waar blijven de foto's en reviews per model?
Of brandt je dan je billen......
Dat denk ik ook aangezien Vorwerk de ontwikkeling van de reiniging voor zijn rekening heeft genomen en Neato zich bezighoud met de sturing en laser techniek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Coelho het volgende:
een dweilzusje voor Neato zou er tzt best kunnen komen.
De meeste mensen die hier een robotstofzuiger hebben, hebben er wel degelijk foto's van gepost.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:16 schreef AnkeV het volgende:
Ik zit niet in de electro business, heb wel iets anders gestudeerd dan dozen te verkopen. Hier schrijft niemand een review, upload geen beelden enz..
Ben best bereid om eens gelijkaardige filmpjes te maken als de roomba adepten dit ook eens posten.
Want geef eerst eens argumenten waarom random producten die geen notie van oppervlakte hebben, optimaal zijn. Maw, toon eens dat een woonkamer, een keuken en een hal in 1 beurt zonder het toestel aan te raken gereinigd zijn. Of laat die dweiler eens op je laminaat rijden en toon eens wat dit geeft?
Advies voor rechtzaken geef ik met plezier (wel betalend).
Jep, in het weekend heeft Olga manual overridequote:Op vrijdag 14 september 2012 02:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Herkenbaar voor iemand als je thuis bent en je robot wil zijn programma gaan doen?
[ afbeelding ]
Wauw, een slecht geschreven gebruikerservaring. Je kan toch niet verwachten dat iemand iets gaat aannemen van een persoon die geeneens 'intelligentie' foutloos kan spelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef AnkeV het volgende:
Ja lekker, weer een nieuw merk, nu de nateo, zijn daar ook filmpjes over?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:22 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Wauw, een slecht geschreven gebruikerservaring. Je kan toch niet verwachten dat iemand iets gaat aannemen van een persoon die geeneens 'intelligentie' foutloos kan spelen.
Nee, je had hem gekregen om te testen. Weet je nog?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef AnkeV het volgende:
Who cares, maakt mij toch niet uit. Bedoel wat jij koopt, is jouw zaak hé. Je bent groot genoeg om te kiezen waar je het geld aan besteedt.
Ik heb een scooba gekocht en die ligt NU in de kast. Maw, dan mag ik mijn mening toch zeggen of niet. En een Evo is van Dirt Devil, een ander merk.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:43 schreef teano het volgende:
[..]
Nee, je had hem gekregen om te testen. Weet je nog?
Lekker off topic dat geneuzelquote:Op zondag 29 april 2012 17:42 schreef AnkeV het volgende:
Ik heb trouwens zonet de kleine scooba besteld bij irobot. Ben benieuwd.
Vandaag de Kobold getest zonder zij borstel. De zij borstel heeft wel degelijk een meerwaarde.quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef AnkeV het volgende:
Ik heb die Kobold ook bekeken. Testimonials op Duitse fora leren dat die snelheid van de side-brush veel te klein is om toegevoegde waarde te creëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |