Daar ben ik toch veuls te lam ende lui voorquote:
ik lig atm op de bankquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Sjaan to the rescue (en dico. en iedereen alles
)
Hoe is het met je meid![]()
Al gedruppelt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik lig atm op de bankmijn ogen doen raar, ik zie bijna nix
Elf minuten van Paulo Coelhoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan wel ff voor je binnenhalen en opsturen? welk boek wil je?
Oh gedverquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je iets wat je daar aan kunt doen? Zo vervelend voor jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eeeh nee niet echt, dit is nieuw sinds gisteravond! maar ik blijf wel druppelen, misschien trekt het bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je iets wat je daar aan kunt doen? Zo vervelend voor je
OMNOMNOM!quote:
sorry babequote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh gedverDoe maar rustig aan... Als het niet lukt; lukt het niet he
![]()
Is alleen zo lang geleden dat ik je heb gezien![]()
Jaaaa incl. guitar hero showquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry babemaar die bbq hier op t balkon mag altijd
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jonge alsi k op expert speel sta ik te raggen als een ekte mongol
Kun jij ook through the fire and flames op expert?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jonge alsi k op expert speel sta ik te raggen als een ekte mongol
Dat kan ik ook hoor!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe bij deze wil ik niet meer bij jou slaap; maar duik ik naast nakende p-a en mss![]()
Oeh!! In that case..........quote:
ja ik kan hem wel, maar ik moet hem wel op de helft even op pauze zetten, dat is ook de reden dat ik niet mee kan doen aan wedstrijden. Mijn reumahandjes verkrampen na een paar minuten en dna gaik dood, als ik ff wacht dan is t weer okay en kan ik gewoon verder spelen, liedje is namelijk 8 minuten raggenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun jij ook through the fire and flames op expert?![]()
Fat chancequote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:37 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoop dat er niet te veel dagjes mensen in de trein zitten
ftfyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga wel in een hoekje zitten fappen.
quote:
respectloos sujetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Anderhalf uur lang de levensverhalen van die ouwe besjes aanhoren.
Wel als ze zaterdag niet konden komen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:44 schreef Loqi het volgende:
Ruin ALL the outfits!![]()
Anders is mijn zending met Black spotted even om onbekende reden uitgesteld tot maandaghier komt heul geen pakjes post op maandag!
hier wel! stom dat ze daar niet komenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:44 schreef Loqi het volgende:
Ruin ALL the outfits!![]()
Anders is mijn zending met Black spotted even om onbekende reden uitgesteld tot maandaghier komt heul geen pakjes post op maandag!
toch alleen als je zaterdag niet thuis was?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel als ze zaterdag niet konden komen!
hier niet, hier komen ze ook op maandag langs als ze zaterdag niet eens geprobeerd hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
toch alleen als je zaterdag niet thuis was?
ooh okquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier niet, hier komen ze ook op maandag langs als ze zaterdag niet eens geprobeerd hebben
Ik heb een lange broek aan. Volgens mij ga ik spijt krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet niet of ik een legging aan moet. Heb het nu al warm met m'n jurkje alleen al
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een lange broek aan. Volgens mij ga ik spijt krijgen.
hier is het al 22 graden volle zon! Je kan m altijd uittrekken hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet niet of ik een legging aan moet. Heb het nu al warm met m'n jurkje alleen al
Ja hier ook idd. Maar idd, kan hem altijd uittrekken. Doe hem wel aan voordat ik wegga, kan ik nu nog luchtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier is het al 22 graden volle zon! Je kan m altijd uittrekken he
Welke maat heb je? Dan kan ik wel een korte broek meenemen voor je evt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb alleen maar lange broeken
Dus die trek ik dan ook aan
BLOTE BENEN !!!quote:
DROOGFOHNEN SCHNELLLLquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Handig katten, ik roep Mika, hij komt aangehuppeld, ik sla een spin van t plafon naar beneden, hij springt en hap slik weg
Ja pcies zelfde. Ik deed altijd panty want oeh.. heb me toch witte benen. Nu heb ik er schijt aanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
witte benen worden met en panty niet veel bruiner ... ik heb er de laatste 3 jaar ofzo echt ***** aan, normaal deed ik altijd panty maar nu niet meer, als je geen panty aan hebt gaan ze vanzelf wel iets kleuren
en mensen die geen witte benen willen zien kijken maar lekker de andere kant op
Jaaaaaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
mijn domme hond gaat er eerst mee spelen.en als hij niet meer hard genoeg loopt is het niet leuk meer en ligt er een kreupele spin van 5 cm doorsnede in de huiskamer.
hier spelen ze meestal ook eerst, dan gaan ze beide aan een kant zitten, dan zie je spin rennen en dan OH FUCK KAT ANDERE KANT OP! ... en dan rent die andere kant op en dan zit daar ook een katquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
mijn domme hond gaat er eerst mee spelen.en als hij niet meer hard genoeg loopt is het niet leuk meer en ligt er een kreupele spin van 5 cm doorsnede in de huiskamer.
pciesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies zelfde. Ik deed altijd panty want oeh.. heb me toch witte benen. Nu heb ik er schijt aanAls ik nooit met nakende benen buiten kom; worden ze never nooit bruin.
Wel goeien gespreksstof op het werk af en toe
quote:Uw abonnement met nummer --- is gewijzigd:
Oud abonnement:
2011 Bel-Sms
Nieuw abonnement:
Bel-SMS-Web
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef Mss het volgende:
Oh fuck. Geen clean up spul bij me voor mijn nagels. Dan kom ik wel nakend naar de meet en lak ik daar wel!
Emoslinger.gifquote:Over Libelle Bookazine zei gerda louwes op 23/06/2012
Hallo de kleding wat er in libelle getoond wordt spreken mij nooit echt aan heel persoonlijk natuurlijk Ik vind heel vaak totaal niet bijelkaar passen. het
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JaaaaaAls ie niet meer beweegt; dan laat ie em liggen
![]()
Huisdieren
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier spelen ze meestal ook eerst, dan gaan ze beide aan een kant zitten, dan zie je spin rennen en dan OH FUCK KAT ANDERE KANT OP! ... en dan rent die andere kant op en dan zit daar ook een katmeestal spelen ze een kwartier en eten hem dan op, maar dit zag er zo vet uit omdat hiji dus aangehuppeld kwam en nog in zijn huppeltje dus een sprong nam en dat beest op at
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]![]()
ze zijn zo leuk.![]()
als smeagol een vlieg ziet wil hij hem pakken. Maar dan moet hij van de bank dus dan is het ook wel goed als hij de vlieg niet pakt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben aan het kijken voor bookazine van Libelle, dan krijg je elke maand een boek, maar dan in de vorm van een tijdschrift. Goedkoop en als je het uit hebt kan je het wegpleuren. Heb in de vakantie twee van die dingen gelezen en vond dat wel prettig (soort e-reader maar dan analoog).
Ik kijken voor een abo, staat dit als beoordeling erbij
[..]
Emoslinger.gif
ja, ergens...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik dénk...... dat skjoe wel iets heeft...dénk ik..
zomgquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:41 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik heb ook alles geloof ik, ik ga afsluiten en richting tram
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog ff uitgebreid poepen nu het nog kan
Hihi. Wel fijn om dat ruim te plannen idd. Ik moet dan de bus hebben. Op het station een kaartje kopen en de trein in. Ontbijt heb ik op, lunch komt in Eindhoven wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik nog een half uur, maar moet nog even mijn OV opladen en ontbijt halen
Prima Westfries.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Mika ligt bovenop de krabpaal, maar er vliegt een vliegje rond ... hij is zo lui dat hij best liggend zijn pootje uit wilt steken om hem proberen te pakken maar hij heeft geen zin om op te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
take the hint bambi..ze willen je niet!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens de fietsrouteplanner bestaat SQ d'r adres niet.
Het is een hoax!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
take the hint bambi..ze willen je niet!
ZEH DRAMA!
Ik heb daar nog een goeden tip voor!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al 300 chips in m'n nagels
dipsaus erbij en klaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een goeden tip voor!
Lekker wijfquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met die jurk er onder
[ afbeelding ]
Zo, de trein rijdt. Zag er scherp uit volgens een ns-er, haha.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Italiaanse vlagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met die jurk er onder
[ afbeelding ]
Haha, scherp?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo, de trein rijdt. Zag er scherp uit volgens een ns-er, haha.
Aso!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:28 schreef Diconnected het volgende:
Broodje pindakaas met hagelslag eten in de tram
Ja ik hoop dat dat ns taal is voor lekker wijf ofzo haha. Ik ken die nser wel van het werk en dat is echt een schatje haha.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, scherp?
Ik ga ook afsluiten en naar de bus toe. Tot straks.
Herkenbaar! Dat je al zo helemaal klaar zit, precies nergens meer mee kan beginnen en dan eindeloos moeten wachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Haat aan het uur voordat mensen komen
Iemand voor gilze rijen gepsrongen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Op het station! Trein heeft vertragingEn ik heb een kater
Ik over 35 min! Vertraging was maar 5 minquote:
Neh, denk niet dat ze die in 5 min hebben opgeveegd en losgepeuterdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iemand voor gilze rijen gepsrongen?
Gezellig! over een minuutje of 5 geloof ik. Zal ik bij de uitgang naar de bussen op je wachten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik over 35 min! Vertraging was maar 5 min![]()
Hoe laat komt jouw trein aan p-a? Anders zouden we samen kunnen lopen/bussen?
Ja is goed! Is voor mij nu nog 5-10 min gok ik. We zijn er bijna!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gezellig! over een minuutje of 5 geloof ik. Zal ik bij de uitgang naar de bussen op je wachten?
Jij hebt Parijs!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:44 schreef RenRen- het volgende:
Jullie wel smeagol en ik niet, 't is nie eerlijk!
Hullie wel meet, wij nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:44 schreef RenRen- het volgende:
Jullie wel smeagol en ik niet, 't is nie eerlijk!
Huuu?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen waardoor je uit de trein moet stoppen en de trein mist
Trein gemist joh? Das kut! Heb de mijne gelukkig wel gehaald maar wel blaren onder m'n potenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen waardoor je uit de trein moet stoppen en de trein mist
I haz a boosquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Trein gemist joh? Das kut! Heb de mijne gelukkig wel gehaald maar wel blaren onder m'n potenVolgende keer toch maar schoenen wisselen
Ben nu in nijmegen. De overstap vertrok van een ander perron dus die heb ik gemist. Beetje jammer!quote:
klinkt als een geslaagde avondquote:Op zondag 1 juli 2012 01:39 schreef Mirjam het volgende:
hallon, ik zit onder het bier, stink naar de rook en ben gedroogneukt door def rhymz
This content is currently unavailablequote:Op zondag 1 juli 2012 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
https://www.facebook.com/(...)00.1364042600&type=1
Emoslinger please! En nu ga ik werkenquote:Zoals je ziet is het spectaculair om te zien! Je hebt ze in verschillende kleuren, tot nu toe heb ik de roze, blauw, groen en zwart gespot. Zwart met rode spots en een zwarte nagellak met een grijze ondertoon. Helaas weet ik niet of ze al in Nederland te verkrijgen zijn, maar als ze hier komen, dan moet ik een potje zien te veroveren
HAALLOOOO JUMBOquote:
Je had de snel ezel besteld denk ik hij was gister al binnen!! Tnx!!quote:
Doe eens pics uploaden dan!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Brak hoofd is braken dan ga je op tijd naar huis, is cif niet fit. Wij gaan dus heel niet boxspring shoppen
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je had de snel ezel besteld denk ik hij was gister al binnen!! Tnx!!
Spotted is erg mooi![]()
Meeting was tof zo te lezenklote dat ik niet kon
LEUGENS DIE ZIJN VAN JE POETELquote:Op zondag 1 juli 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was wel enorm gaar in de auto gisteren, zat zelfs op de busbaan jonge, ALGEHELE PANIEK!![]()
![]()
En er zitten allemaal kavia-haren op m'n achterbank
ZE ZIJN WIT, LICHTBRUIN EN FLUFFY!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
LEUGENS DIE ZIJN VAN JE POETEL
hmmja, ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZE ZIJN WIT, LICHTBRUIN EN FLUFFY!
Als ze niet van de kavia's zijn, zijn ze van jou, Dico en/of Oorbeer.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hmmja, ben nog niet overtuigd.
Jaaahaaa Im working on it ! Let op of ik raak je aura aanquote:
hmmm ik verdenk toch nog steeds de poetel.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ze niet van de kavia's zijn, zijn ze van jou, Dico en/of Oorbeer.
Ja dat was wel erg komisch jaquote:Op zondag 1 juli 2012 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was wel heel erg grappig ja.![]()
DIT IS DE BUSBAAN NEEEE
WE ZIJN GEEN BUS
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 1 juli 2012 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaahaaa Im working on it ! Let op of ik raak je aura aan
IK MAG HIER HEUL NIET RIJDEN, IK OVERTREED DE WET EINZ!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt ze op de hidden page doen toch? Dan zien alleen de SCers het?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik de pics op de fb pleuren of hebben mensen liever dat ik ze ergens neerzet waar ze gedownload kunnen worden?
IK KAN ZE TOCH NIET ZIEN OP DE FACEBOOKquote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik de pics op de fb pleuren of hebben mensen liever dat ik ze ergens neerzet waar ze gedownload kunnen worden?
Waarom wordt je niet lid dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
IK KAN ZE TOCH NIET ZIEN OP DE FACEBOOK
Ja pcies; maar ik weet niet of iedereen dat fijn vindt.. oa fiets die ze niet eens te zien krijgt danquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt ze op de hidden page doen toch? Dan zien alleen de SCers het?
Omdat we op de facebook alleen maar over Fiets praten natuurlijkquote:
Ren kan ze voor hem openenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies; maar ik weet niet of iedereen dat fijn vindt.. oa fiets die ze niet eens te zien krijgt dan![]()
Ai lurv joequote:
Oh geen probleemquote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Debsie, ik heb tegen Kelly Baas op het forum gezegd dat als ze black spotted wilt jij een bericht had geplaatst in PAA, dus misschien stuurt ze jou een berichtje
IJs en ik lollerden daarover.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Brak hoofd is braken dan ga je op tijd naar huis, is cif niet fit. Wij gaan dus heel niet boxspring shoppen
![]()
Hoeveel noms heb je nog over?quote:
Afkrabben?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
Hay, ik moet mijn nagellak er nu af halen maar nu kwam ik erachter dat mijn remover nog bij mijn vriend ligt. Verder is hier nergens meer een remover te vinden.Ik woon in een gat dus nergens meer te halen nu. Iemand ervaring met andere middelen? Iets met alcohol ofzo?
Mja, misschien. Heb ik alleen zo'n hekel aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afkrabben?
Zou niet weten wat je anders kunt doen
aah daarom wordt het hier zo donker, bring it! (nee dit is geen warme haatpostquote:
DRINK ALL THE BOOZE, STAY DRUNK ALL WEEKquote:Op zondag 1 juli 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noms vallen wel mee, booze daarentegen
voorlopig ff geen drank meer, minstens tot vrijdag!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DRINK ALL THE BOOZE, STAY DRUNK ALL WEEK
Heb je wel nagellak bij je? Het schijnt dat als je (niet sneldrogende!) nagellak er overheen doet, dat de lagen eronder zacht maakt en je het van je nagels af kan vegen. Dan hoef je alleen de restjes te krabben. Sowieso even alle kastjes nakijken voor aceton. Maar anders is dit misschien een optie.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
Hay, ik moet mijn nagellak er nu af halen maar nu kwam ik erachter dat mijn remover nog bij mijn vriend ligt. Verder is hier nergens meer een remover te vinden.Ik woon in een gat dus nergens meer te halen nu. Iemand ervaring met andere middelen? Iets met alcohol ofzo?
Is Wesco de prullenbak?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet nog chips opzuigen. En zwarte smut van de bank krabben. En uitzoeken of er een bedrijf is dat Wesco's repareert
Jaaa! Toevallig heb ik dit net gedaan! Ik deed deo (deo met alcohol) op een watje en een nagellak over mijn nagellak heen en het werkt, mijn nagellak is eraf.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je wel nagellak bij je? Het schijnt dat als je (niet sneldrogende!) nagellak er overheen doet, dat de lagen eronder zacht maakt en je het van je nagels af kan vegen. Dan hoef je alleen de restjes te krabben. Sowieso even alle kastjes nakijken voor aceton. Maar anders is dit misschien een optie.
Snap ik bestquote:
quote:
Dat... Vooral omdat het zo'n duren isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |