Heb je nog eieren van minimaal een maand oud?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik gevulde eieren maken voor morgen?
Met embryo, die verwerk ik dan uiteraard in de vullingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je nog eieren van minimaal een maand oud?
Of met een embryo erin, dat mag ook
Ik baal er echt van dat ik er niet bij ben morgen! Maar ja, volgende keer beter. ALS DAT MAAR NIET IN SEPTEMBER IS, DE VOLGENDE MEET!!!!quote:
Sorrehquote:
Ik snap het, heat of the moment pressure.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorreh![]()
Ik wist niet dat ik de lapo had, ik moest snel handelen![]()
THA PRESSUREquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het, heat of the moment pressure.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zowaar een blogpost aan het schrijven
vraag me dat morgen nog eens.quote:
kappertjes?quote:
Papilotten-fail nr twee voor vandaagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
grote papillotten faal hier haar wil niet krullen
Alleen Masja kan met die dingen omgaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Papilotten-fail nr twee voor vandaag![]()
![]()
ik denk dat we wel genoeg hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Blogpost geplaatst.
Maar SQ, zal ik daar het spul voor meenemen morgen, of heb je al genoeg voor het leger?
Ja echt, ik zou bijna respect voor d'r krijgen man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen Masja kan met die dingen omgaan
Adviezen om bjoetieblogger te wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een idee voor een goeden matigen blogpost over hoe je een succesvol bjoetieblogger wordt.. Maar ik denk dat de verwijzing naar een zeker persoon te obvious wordt
meh, ik denk dat het te makkelijk isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Adviezen om bjoetieblogger te wordenJa, doen
![]()
Doe je er wel haar versteviger in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
grote papillotten faal hier haar wil niet krullen
Jep net zoals anders maar had nieuwe gehaald misschien ligt t daaraanquote:
Volgens mij ging Milka met de auto PAquote:
Ja jonguh, ik heb zelfs al gereageerd op je blogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
meh, ik denk dat het te makkelijk is.
En ik heb al een blogpost geplaatst vandaag, straks krijgen mensen verwachtingen en moet ik speeches vol schrijven over dat het mijn blog is en dat mensen geen verwachtingen mogen hebben
je wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O SQ heb je ook een soort poef/krukje thuis waar mijn op kan/mag liggen?
mijn voetquote:
sorryquote:
Ria en de kidsquote:
Tet was leuker geweestquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn salontafel zijn eiken balken, dus daar mag je zelfs op dansen als je wil
STRIPTIES!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O wacht Lin ik moet morgen wel nog uit mijn boven kleren voor Priem
woooaaa breng me niet op ideeënquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pijnlijke scheiding? Is wel goeden om in een slekt rtl-programma te komenquote:
Echt Scheidenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
pijnlijke scheiding? Is wel goeden om in een slekt rtl-programma te komen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarover?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tuintafel is ook beschikbaar voor dansjes
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tuintafel is ook beschikbaar voor dansjes
mensen die self surgery doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarover?
De moeite waard om de tv aan te zetten?
huh? op mijn TLC is een GILF opquote:
Alles kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Kun je er ook nog een paal op monteren?![]()
Dat klinkt als een goeden docuquote:
ah dat verklaartquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, misschien is de docu in real time al afgelopen want ik heb de tv op pauze gehad
quote:
Anti-climaxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, misschien is de docu in real time al afgelopen want ik heb de tv op pauze gehad
teennagels uitgetrokken, tanden uitgerukt, botox ingespoten, chemical peels, penis verwijderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goeden docu
Wat hebben ze al geopereerd?
De avond van de anti-climaxen...quote:
er zijn ook al geen oreobonnoms ...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De avond van de anti-climaxen...
Dat belooft wat voor morgen. Een dikke grote vette anticlimax![]()
Penis verwijderen, dan ben je wel een baas.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
teennagels uitgetrokken, tanden uitgerukt, botox ingespoten, chemical peels, penis verwijderen.
Ik meld me bij dezen afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn ook al geen oreobonnoms ...
Met thee zekerquote:
die vent had al 200 teennagels uitgetrokken in zijn levenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Penis verwijderen, dan ben je wel een baas.
Teennagels uittrekken ook trouwens. En tanden. Damn![]()
Je hebt er toch maar 10?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vent had al 200 teennagels uitgetrokken in zijn leven!!!
Oh my freaking godquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vent had al 200 teennagels uitgetrokken in zijn leven!!!
Die haal ik welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk er over om morgen nog een fles gore likeur te halen
je nam toch al een kistje juup mee!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die haal ik wel
Neem ik tenminste ook wat mee![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Ik was al aan het denken om nog een fles te halen ergens tussendoor
Als je ze echt helemaal er uit trekt ook ja?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Krijg ik dan alcoholvrije breezer?![]()
O WACHT, DAT IS GEWOON LIMONADE MET PRIK EINZ
Dat weet ik tog niet! Ik heb het nog nooit gedaan!quote:
Ja, ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je nam toch al een kistje juup mee!
ja zolang je nog een nagelbed hebt welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je ze echt helemaal er uit trekt ook ja?
Damn, visuals![]()
Niet??? Mietjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik tog niet! Ik heb het nog nooit gedaan!
Ik moet wel de volgende dag terugrijden, en 3u werken mhehe. Als ik maar om 12u ofzo goed terug kan gaanquote:
we missen zoveel in het leven! Century eggs, eenden embryo's, teennagels uittrekken...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik tog niet! Ik heb het nog nooit gedaan!
Doahhh....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zolang je nog een nagelbed hebt wel
Piemels afsnijden...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we missen zoveel in het leven! Century eggs, eenden embryo's, teennagels uittrekken...
Ja mijn ma had eens 2 nagels op 1 teenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zolang je nog een nagelbed hebt wel
die haar penis?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh nu komt de persoon die haar penis heeft afgesneden
je kan altijd je klit afsnijden!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Piemels afsnijden...
Dat zullen we altijd moeten missen
Er is iets niet geheel logisch aan deze zinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh nu komt de persoon die haar penis heeft afgesneden
Wederom die anticlimaxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, niet de penis maar de ballen...
ja zoiets!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus nu is het een meisje met piemel zonder ballen?
SO CONFUSING!
En in het begin in de buik is iedereen een meisjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus nu is het een meisje met piemel zonder ballen?
SO CONFUSING!
wat ga je met mij doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht, we kunnen het wel bij fiets doen morgen
Truequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
En in het begin in de buik is iedereen een meisje
in de buik ze komen toch met de ooievaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
En in het begin in de buik is iedereen een meisje
auwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
in de buik ze komen toch met de ooievaar
Nee z'n ballen toch?quote:
je bbq is niet groot genoeg voor mijn penor. En daarnaast had je al genoeg vlees zei je.quote:
ohja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef Lindytje het volgende:
Nee, toch alleen je ballen trouwens, want anticlimax.
Het gaat om de educatieve ervaringquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bbq is niet groot genoeg voor mijn penor. En daarnaast had je al genoeg vlees zei je.
wie heeft gezegd dat we jouw smegmaworm gaan consumeren?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bbq is niet groot genoeg voor mijn penor. En daarnaast had je al genoeg vlees zei je.
die gaat elke dag en soms twee keer per dag door de carwash heurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat we jouw smegmaworm gaan consumeren?
Lollerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik nu in mijn hoofd een vergelijking van Fiets zijn penor en een kaassouflee?
omdat sq over kaas begint.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik nu in mijn hoofd een vergelijking van Fiets zijn penor en een kaassouflee?
yukquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
neem nog zo'n lekker eitje andersquote:
anders heb ik echt nog wel iets liggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik moet dalijk nog alle spullen zoeken die ik mee moet nemenEn het lakje voor RenRen klaarzetten, en Black Spotted voor Ijs. En niet vergeten een pyjama in te pakken, want dat vergeet ik meestal als ik ergens anders slaap
century eggquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neem nog zo'n lekker eitje anders
jullie gaan toch allemaal naakendst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders heb ik echt nog wel iets liggen
Dat is toch alleen op de Ipown?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speelt hier nou niemand Rumble op z'n telefoon?
Ik kan nu alleen tegen m'n moeder spelen
in onzen schaarcirkelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jullie gaan toch allemaal naakendst.
Nee jonge, ook op android!quote:
leer het me morgen. Dan spelen we samuhquote:
Leren? Het is gewoon bogglequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
leer het me morgen. Dan spelen we samuh
Wait, wait, WAIT!!!!quote:
bots89quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speelt hier nou niemand Rumble op z'n telefoon?
Ik kan nu alleen tegen m'n moeder spelen
Ik ben Poetelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wait, wait, WAIT!!!!
Dat is toch dat boggle?
IK GA ZOEKEN!!!!!
dan denk ik he... als je dan klaar bent nadat je met z'n 10en in zo'n cirkel hebt zitten scharen... Dan denk je toch van 'O GOD. Wat dit we do. 'quote:
Ik heb je uitgenodigdquote:
wat is de volledige naamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leren? Het is gewoon boggle![]()
Boggle
Rumble freequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is de volledige naam
in de playstore staan er 3000
ah well, genoeg bier drinken, dan weet je dat toch niet meer!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan denk ik he... als je dan klaar bent nadat je met z'n 10en in zo'n cirkel hebt zitten scharen... Dan denk je toch van 'O GOD. Wat dit we do. '
En dan denk je ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah well, genoeg bier drinken, dan weet je dat toch niet meer!
Gewoon wat rondlopenquote:
Ja jonguh, alles dat ik koos was al bezet.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonguh, alles dat ik koos was al bezet.
Dan maar een random naan
Leuk kan dat zijn he.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon wat rondlopenDat had ik dus vorige week donderdag
vanaf de wedstrijd de hele avond in stratum geweest tot de cafe's dicht gingen maar nergens langer dan een 20min geweest. Alleen maar gelopen en gepraat enzo mhehe.
Rare avonden
Dan is het altijd extra leuk, als het lang geleden is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaen vooral omdat ik serieus al sowieso een jaar lang niet meer echt was uitgegaan
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan is het altijd extra leuk, als het lang geleden is.
Haha, herkenbaar. Ik moet nog spullen inpakken, morgen douchen, nagels lakken, moet nog mailtjes sturen voor school en dan op tijd de trein halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
Ik moet maar eens opstaan van de banktas inpakken, douchen, blegh helemaal geen zin in.
Maar ik ben nu niet meer zenuwachtig voor morgen(hoewel ik morgen sowieso met buikpijn wakker word
)
Fuckquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq Lin, je spelt wel prieel, maar geen bieren?
ik ook volgens mij ben je de eerste van wie ik win van van de 50 gespeelde potjesquote:
je zin klopt niet helemaal, je wilt natuurlijk zeggen dat ik je keihard ingemaakt hebquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik ook volgens mij ben je de eerste van wie ik van van de 50 potjes
damn you womanquote:
Uhm ik won met 1225-889 van jouquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik ook volgens mij ben je de eerste van wie ik win van van de 50 gespeelde potjes
gofferquote:
o ja tegelijk spelen en fokken ook niet zo'n strak planquote:
Ik begin op schaar te lijkenquote:
Ik kan toch niet zomaar stoppen met nadenken manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, je denkt veel te veel na, wat een moeilijke woorden jonge
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik begin op schaar te lijken
Het is net WF.. Als je het niet meer weet gewoon maar wat doen, misschien is het per ongeluk goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zomaar stoppen met nadenken man
Dat probleem heb ik vaker
moet ik er een paar voor je meenemen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
Pigs in de oven
Had bezoek dus kon niet eerder doen![]()
Moet morgen ook nagels doen maar denk dat ik dat bij SQ doe![]()
Heeft iemand A-England lakjes? Die wil ik een keer proberen namelijk
Goeden ideequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is net WF.. Als je het niet meer weet gewoon maar wat doen, misschien is het per ongeluk goed
SQ vast wel!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
Pigs in de oven
ik heb er iets van 12quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
Pigs in de oven
floam die wil ik nog eens in het echt zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zie.
Ik twijfel nog tussen Dragon of Floam lakken. Want holo. Maar Floam.
Ja dat dacht ik ook, dan kunnen jullie kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
floam die wil ik nog eens in het echt zien
En zap de negerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cancel alle activiteiten voor morgen, we gaan de hele dag Boggle doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Diconnected het volgende:
Le fu, ik krijg minder stufi in september dan vorig jaar
Yep, salarisverhoging enzulks. Krijg nu 60 euro minder. Beetje jammerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Mama 2 jaar geleden financiele meevaller gehad oid?
ik had poedel METEEN jongequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Lindytje het volgende:
fuck, telfoon leeg...
even oplader zoeken
lekker slapen en tot morgen half 1 bij jou toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dit kan ik de hele nacht blijven doen.
Ik ga slapen, want ik moet morgen veel energie hebben jonge![]()
Slaap lekker schaar!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dit kan ik de hele nacht blijven doen.
Ik ga slapen, want ik moet morgen veel energie hebben jonge![]()
Ik niet jonguh, mijn hoofd slaat op hol bij zoveel random lettersquote:
quote:
Als ik dat geweten had, dan had ik die van mij aan de oplader gehangen. Maar nu heb ik geen idee waar mijn oplader isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Diconnected het volgende:
Wie neemt er morgen een camera mee trouwens?Want ik wil mijn bakbeest niet meeslepen
maar als het niet anders kan neem ik hem wel mee
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
The fuck, krijg net een mailtje van iemand waaraan ik een jurk heb verkocht voor 10 euro waarin staat dat ze de jurk wil ruilen.
ja hallo ik ben geen winkel!
ja ik bedoel 10 euro waar hebben we het over en ruilen hahaquote:
Emoslinger waardig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja ik bedoel 10 euro waar hebben we het over en ruilen haha
quote:
je hebt al een paar keer van mij gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n jurkje past nog![]()
En hendig: Benen vol met bultjes en krassen van allerhande insecten en planten. En dan je benen scheren
Buuuuurnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n jurkje past nog![]()
En hendig: Benen vol met bultjes en krassen van allerhande insecten en planten. En dan je benen scheren
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]HEB JE HOLO GELAKT JONGEUH ! Moeten we onze nagellak ook nog afstemmen?
![]()
NO.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, wil jij mij zo helpen het bed te verschonen? Ik kan dat nog niet alleen
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Is wel gevaarlijk, als we ook nog dezelfde lak hebben kunnen ze ons al helemaal niet meer uit elkaar houden![]()
Skjoe heb je je jurk al aan?
nee joh, eerst nog poetsen, douchen, alles!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Is wel gevaarlijk, als we ook nog dezelfde lak hebben kunnen ze ons al helemaal niet meer uit elkaar houden![]()
Skjoe heb je je jurk al aan?
Vrouwquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij ga ik straks genoeg kleding inpakken om een week zoet te zijn.
Schoenen om te dragen, schoenen om te rijden. Spijkerjack dat mooi bij de jurk is, legging voor als koud, jas voor als nog kouder
Ik doe meequote:
Ik heb er nog een paar staan, moet ik ze emailen naar je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:56 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie een goede plek om een ebook te downloaden kopen? Ik wil eigenlijk wel wat lezen in de trein zonder al te veel mee te slepen
zeer verstandig, ik doe alvast een RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe meeStraks inpakken.
Ik pak die 2 flessen wel mee.. Is lekker. Krijg ik schaar nog aan de drank (zeggen wel dat er geen alcohol in zit verder)
Fuuuuuuuuu wrom heb je mij niet eerder gepm'dquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:56 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie een goede plek om een ebook te downloaden kopen? Ik wil eigenlijk wel wat lezen in de trein zonder al te veel mee te slepen
Kan dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar staan, moet ik ze emailen naar je?
ik kan wel ff voor je binnenhalen en opsturen? welk boek wil je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:56 schreef princess-a het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij ga ik straks genoeg kleding inpakken om een week zoet te zijn.
Schoenen om te dragen, schoenen om te rijden. Spijkerjack dat mooi bij de jurk is, legging voor als koud, jas voor als nog kouder
Hallon, ik moet nog 3 vriendelijke lieden en 2 kavia's veilig thuis krijgenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe meeStraks inpakken.
Ik pak die 2 flessen wel mee.. Is lekker. Krijg ik schaar nog aan de drank (zeggen wel dat er geen alcohol in zit verder)
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuu wrom heb je mij niet eerder gepm'dHad ik de boeken via wetransfer kunnen doorsturen... vlg mij is de link nu al niet meer geldig en uploaden duurt 2u
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan wel ff voor je binnenhalen en opsturen? welk boek wil je?
Ik ga gelijk mailen naar jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan dat?heeel graag
Mijn email is mn voor_achternaam@hotmail.com
Is no problem ! Is no alcoholquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hallon, ik moet nog 3 vriendelijke lieden en 2 kavia's veilig thuis krijgen
Wil je ze uberhaupt nog? Kan ze deze week uploaden voor je (zijn 9000 boeken). Stuur anders maar je e-mailadres via pm ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat wist ik nietSorry!! En bedankt dat je me anders de link had willen sturen
EN HET IS WARM JONGEUH !! Worden mijn witte benen straks nog bruin ook !!quote:
Zelfbruinertquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EN HET IS WARM JONGEUH !! Worden mijn witte benen straks nog bruin ook !!
Peheheh.. eum... nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |