Dit.quote:
Heel wisselvallige speelster, maar wedstrijden met haar zijn een genot om naar te kijken. Als ze 's gek doet kan ze heel ver komen. Maar nu heeft Wickmayer wel een breakpoint.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef Niox het volgende:
Paszek is behandeld voor een blaar op haar duim en heeft de break voorsprong inmiddels weer ingeleverd.
Sowieso zijn het bij de dames vaker van die glamourshots, terwijl de foto's bij de heren gewoon op een woensdagmiddag om half drie zijn genomen toen ze terugkwamen uit de kleedkamerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Szura het volgende:
Die foto van Zheng op de slamtracker, net een pop
Nou! Serena staat er dan nog wel spontaan op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Szura het volgende:
Die foto van Zheng op de slamtracker, net een pop
Dat is zo vaak nadat een matige speler een grote overwinning boekt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dus volgende ronde tegen Kohlschreiber.. Rosol faalt opeens hard.
Tuurlijk. Ik vraag me wel af hoe het kan dat ze tegen toppers dan opeens zo goed spelen. Of was Nadal nou zo slecht aan het spelen eergisteren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zo vaak nadat een matige speler een grote overwinning boekt.
Rosol is een zeer aggressieve speler (ballbasher) en als je op een dag goed serveert en gewoon ophoudt met missen, tja. Nadal was ook wel ondermaats, maar toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vraag me wel af hoe het kan dat ze tegen toppers dan opeens zo goed spelen. Of was Nadal nou zo slecht aan het spelen eergisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |