abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113570827
Hoe breng je iemand aan het verstand dat je niet na 3 maanden kunt gaan samenwonen?
Zeker niet als zij ook nog 3 kinderen heeft en nog niet eens gescheiden is.

Ik vertel steeds dat de impact nogal groot is en dat het niet echt gezond is om na 3 mnd te gaan hokken: impact op de kinderen, een zware scheiding, hoop geregel, wij moeten elkaar beter leren kennen, etc.

Zij en haar argument: "Ik weet wat ik voel en wat ik wil, impact op de kinderen zal er nu zijn maar ook straks. Ik ken mijn kinderen. Alles wat je nu aan argumenten op tafel gooit zal je over twee jaar nog steeds doen, oftewel je zult die stap nooit kunnen nemen".
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:23:34 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113570865
Je had hier toch al een topic over?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_113570922
Maak het uit, zo snel mogelijk.
Dit wil je toch niet :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:25:51 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_113570979
Ze heeft nesteldrang... En als zij nu al zo impulsief is, gaat het straks als zij weer een ander heeft natuurlijk net zo...
How can I make this topic about me?
pi_113570989
Dit is niet gezond hoor... Eerder ongezond
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:27:01 #6
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113571046
Je ging het toch uitmaken, zei je in je vorige topic?
En dan nu overwegen of je moet samenwonen ;(
pi_113571163
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113571170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef rozecroc het volgende:
Je ging het toch uitmaken, zei je in je vorige topic?
En dan nu overwegen of je moet samenwonen ;(
Ik overweeg niks, wil haar alleen uitleggen dat ik het niet doe.
pi_113571205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef BountyHunter340 het volgende:
Hoe breng je iemand aan het verstand dat je niet na 3 maanden kunt gaan samenwonen?
Heel simpel: "omdat ik het nog niet wil." Als ze dan door blijft drammen maak je het uit. Jij beslist over je eigen leven. Als je hierover verantwoording gaat lopen afleggen, geef je haar het signaal dat dat normaal is en dat je al je beslissingen aan haar moet verantwoorden.

Ik heb trouwens je vorige topic niet gelezen.
pi_113571217
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik heb zojuist vastgesteld dat jij echt dezelfde bent van het forige topic, dus je mag niet liegen hoor..!
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:30:56 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_113571220
quote:

[..]

Da's heel goed. Gewoon duidelijk zijn, en direct al aan het begin. Krijg je later geen verwijten hierover.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:32:39 #12
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113571295
quote:

[..]

Maar als je het al uit wilt maken, dan mag dit hele gedoe toch al geen issue meer zijn?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:33:34 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113571331
Of krijgt hij alleen toestemming om het uit te maken als zijn vriendin zijn argumenten overtuigend genoeg vindt?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:36:26 #14
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113571456
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Of krijgt hij alleen toestemming om het uit te maken als zijn vriendin zijn argumenten overtuigend genoeg vindt?
Toestemming om het uit te maken :D . Is zoiets bij jou in Noord-Korea normaal?
pi_113571462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Da's heel goed. Gewoon duidelijk zijn, en direct al aan het begin. Krijg je later geen verwijten hierover.
Maar wat zijn de juiste argumenten buiten dat ik het niet wil? Hoe laat je iemand inzien dat dit echt niet kan na 3 maanden?
pi_113571489
Niet. Je hoeft geen argumenten te geven, want je hoeft beslissingen over jouw eigen leven aan niemand te verantwoorden. Sterker nog, dat moet je niet doen. Het enige wat je fout kunt doen in deze situatie, is met haar in discussie gaan. Zij heeft het recht niet om opheldering van jou te eisen over beslissingen die geheel aan jou zijn. Ga je dat toch geven, dan zet je zelf de deur open naar de volgende stap:
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Lienekien het volgende:
En meer van dat soort inperkingen van je autonomie. Gewoon niet doen dus. Jouw woord dat je het nog niet wil zou einde verhaal moeten zijn. Accepteert ze niet hoe jij je leven wilt indelen, dan wil je zo iemand écht niet als partner.

[ Bericht 20% gewijzigd door Polarcat op 29-06-2012 20:43:50 ]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:37:22 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113571495
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Toestemming om het uit te maken :D . Is zoiets bij jou in Noord-Korea normaal?
Noord-Korea?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:42:17 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113571685
3 kids en dan weer hokken, Jezus.
Al trouwplannen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:47:06 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113571859
Kinderen maken en vervolgens alleen aan jezelf denken :')

[..] Geschikt
[X] Ongeschikt
pi_113571875
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113571966
Je moet er trouwens wel gewoon voor uit durven komen dat jij het niet wilt. Heb je dat al gezegd als reden, of ben je allerlei smoesjes aan het bedenken zoals "het is niet goed voor ons, voor jou, voor de kinderen" etc. - om maar niet te hoeven stellen dat jij ook een beslissend recht hebt in de vraag samenwonen of niet?

In dat geval (uit een vergelijkbaar topic met drammende vriendin):
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef Polarcat het volgende:
"Maar ik blijf er van overtuigd dat ik niet het recht heb haar zo zwaar te belasten zo vroeg in onze relatie."
Dit gaat om jouw rechten en beslissingen, niet om haar rechten. Zij is prima in staat om voor zichzelf te beslissen welke belasting ze aan durft. Die beslissing heeft ze blijkbaar al gemaakt: ze heeft bij jou het verzoek c.q. de eis (het ligt er een beetje tussenin) neergelegd, om full-time mee te werken aan je project.

Ten slotte nogmaals een waarschuwing.
"Nu verwijt ze mij dat ik een einzelganger ben die niet vertrouwt in onze relatie. Dat het niet alleen mijn droom is maar ook de hare. Dat zij mij gewoon volledig wil helpen in mijn droom zodat het onze droom zal worden."
Dit komt dichtbij emotionele manipulatie: "als je mij niet de positie binnen jouw project geef die ik eis, dan ben je een einzelganger zonder vertrouwen in de relatie en in mij, dan ben ik beledigd, dan... [emotioneel gevolg]". Jij moet zakelijke beslissingen kunnen nemen zonder emotionele repercussies - anders heeft zij via emotionele chantage macht over jouw zaak en geld. Dat is zeer ongezond voor een relatie. Het is goed mogelijk dat ze statements zoals in de quote opnieuw zal herhalen, misschien in andere woorden of zelfs sterkere woorden. Wijs dit soort 'redenaties' kalm, respectvol, liefdevol maar duidelijk af.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 01:10 schreef Polarcat het volgende:
Je moet gewoon niet zo zwak "haar rechten" aanwenden als excuus om je hieruit te lullen. Dit is een typische situatie waar je voor jouw recht om een beslissing te maken moet opkomen. Net zoals zij het absolute recht heeft om zelf te beslissen wat ze wil en kan doen, heb jij dat ook over jouw leven en eigendommen. Inclusief je zaak. Natuurlijk moet je die beslissingen emotioneel tactisch brengen, maar als ze dan nog boos op je blijft, is het simpelweg emotionele chantage. Daar hoef jij je dan niet schuldig over te voelen. Kortom, je hoeft je niet schuldig te voelen over je beslissing, die is gewoon je recht. Wil je haar in de zaak, onderhandel over de voorwaarden. Zo niet, dan niet.

Ik zou haast durven stellen dat zij het recht niet heeft om jou met zo'n groot verzoek te belasten, 9 maanden in de relatie. Het gaat hier om 30 000+ euro.
Dus als ze met argumenten komt als "houd je soms niet van me/vertrouw je me soms niet dat je niet wilt samenwonen", dan zeg je: een mens kan prima van iemand anders houden zonder meteen te hoeven samenwonen. Maar ik vraag me af of een mens ook echt van iemand kan houden en tegelijkertijd geen respect toont voor zijn keuzes in het leven.

Verder begrijp ik uit de reacties dat je dit soort advies al vaker hebt gehad, dus ga ik niet verder meer reageren. This is it, je moet voor jezelf opkomen en het durven uitmaken als ze dat niet pikt. Klaar. Doe je dat niet, dan blijf je zelf in een relatie met lak aan je grenzen en zul je elke maand wel een nieuw topic kunnen beginnen om de volgende lading stoom af te blazen. Jouw keuze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Polarcat op 29-06-2012 21:01:19 ]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:57:10 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113572138
Dus je gaat het niet uitmaken? :?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113572203
Niet alweer dit. Waarom open je een topic als je toch niet luistert.
pi_113572235
quote:
Nou dit dus. TS hak die knoop eens door.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:05:21 #25
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113572440
Ben benieuwd naar Topic 4: ''Het is uit, hoe nu verder?''
pi_113572565
Doe ons allemaal een plezier; pak een groot wit (of rood) vel papier. Schrijf daar met grote dikke letters op "niet doen" en hang het op een plaats waar je dagelijks vaak langskomt.

Door je verliefdheid zie je niet wat de rest van de wereld al lang heeft gezien; dit wordt één grote bak ellende. Als je wat wilt doen, help haar dan een eigen huisje o.i.d. vinden, maar laat haar absoluut niet bij je intrekken en zeker niet met drie kinderen.
pi_113572826
Enige waar ik mee zit is dat ik goede argumenten wil kunnen geven waarom je niet na 3 maanden gaat samenwonen, zeker niet als er 3 kids in het spel zijn...
pi_113573075
Gebruik dezelfde argumenten tegen haar.

quote:
Zij en haar argument: "Ik weet wat ik voel en wat ik wil,
Jij ook, jij wil het niet en hebt het gevoel (nog) niet.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_113573144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef BountyHunter340 het volgende:
Enige waar ik mee zit is dat ik goede argumenten wil kunnen geven waarom je niet na 3 maanden gaat samenwonen, zeker niet als er 3 kids in het spel zijn...
Ben jij echt zo dom? Of doe je maar alsof? |:(
pi_113573228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Ben jij echt zo dom? Of doe je maar alsof? |:(
Jij bent dommer want jij hebt het destijds gedaan.
pi_113573436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:26 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Jij bent dommer want jij hebt het destijds gedaan.
Dom ben ik niet, ik was toentertijd wel naïef, als ik het nou weer zou doen zou ik dom zijn. Jouw vraag is al ik weet niet hoe vaak beantwoord en toch stel je hem weer, dat is dom.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:35:56 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113573582
quote:
3 kinderen in het spel is geen reden genoeg voor dat mens? :N Ongelofelijk, echt waar.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:38:22 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113573679
quote:
- ze is nog getrouwd
- je wilt geen financiële verantwoordelijkheid dragen voor haar kinderen
- je huis is niet groot genoeg
- je wilt het niet want het gaat geheid eindigen in financieel en emotineel drama
pi_113573975
Vertel haar dat zij uiteraard haar kinderen het beste kent, maar dat dat geen garantie is.
Na 3 maanden heb je nog niet voldoende zicht op hoe het gaat, zij hebben jou nog niet kunnen uitproberen envoelen zich nog niet 'thuis' genoeg om het te zien als thuis. Zeweten nog niet dat ze naar je zullen moeten luisteren en zien je nog niet als een 'vaderfiguur' die ook iets te vertellen heeft over hoe het er in huis aan toe gaat. En.als ze dat wel.weten, hebben ze het nog niet echt ervaren.
Heb je het daar überhaupt al over gehad?

Ze wonen nu nog bij hun vader en zouden van de ene op de andere dag een andere vaderfiguur in hun leven. Dat levert loyaliteitsproblemen op, dat kan haast niet anders. Hoe waardoos hun echte vader misschien ook is (en dat betwijfel ik) het is hun vader en kinderen houden van hun vader.

Na drie maanden kennen jullie elkaars nukken nog niet, jebent verliefd, kijkt door die roze bril en zij is nog niet bij je thuis geweest zonder dat je het huis had opgeruimd, dus ze weet niet dat er weleens beschimmelde koffiekopjes in de vensterbank staan ( of andersom)
Jij weet nog niet dat zij de gewoonte heeft haar kinderen kutkoters te noemen tegen haar beste vriendin en dat ze bij een ruzie niets anders kan doen dan huilen en schelden en dat dat over een jaar nog precies hetzelfde is.

En dan gaan jullie over een jaar uit elkaar en verliezen de kinderen wéér een vaderfiguur in hun leven.
compact en kleverig.
pi_113574016
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vertel haar dat zij uiteraard haar kinderen het beste kent, maar dat dat geen garantie is.
Na 3 maanden heb je nog niet voldoende zicht op hoe het gaat, zij hebben jou nog niet kunnen uitproberen envoelen zich nog niet 'thuis' genoeg om het te zien als thuis. Zeweten nog niet dat ze naar je zullen moeten luisteren en zien je nog niet als een 'vaderfiguur' die ook iets te vertellen heeft over hoe het er in huis aan toe gaat.
Ze wonen nu nog bij hun vader en zouden van de ene op de andere dag een andere vaderfiguur in hun leven. Dat levert loyaliteitsproblemen op, dat kan haast niet anders. Hoe waardoos hun echte vader misschien ook is (en dat betwijfel ik) het is hun vader en kinderen houden van hun vader.

Na drie maanden kennen jullie elkaars nukken nog niet, jebent verliefd, kijkt door die roze bril en zij is nog niet bij je thuis geweest zonder dat je het huis had opgeruimd, dus ze weet niet dat er weleens beschimmelde koffiekopjes in de vensterbank staan ( of andersom)
Jij weet nog niet dat zij de gewoonte heeft haar kinderen kutkoters te noemen tegen haar beste vriendin en dat ze bij een ruzie niets anders kan doen dan huilen en schelden en dat dat over een jaar nog precies hetzelfde is.

En dan gaan jullie over een jaar uit elkaar en verliezen de kinderen wéér een vaderfiguur in hun leven.
Maar hij ziet geen toekomst in hun relatie en wil het uitmaken. :')
pi_113574169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:47 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Maar hij ziet geen toekomst in hun relatie en wil het uitmaken. :')
nee, dat was t vorige topic, nu wil hij weten hoe hij haar kan overtuigen dat t geen goed idee is.

O, en ok heb mexelf zojuist overtuigd om niet meer dit soort lange verhalen op mijn telefoon te typen :)
compact en kleverig.
pi_113574266
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat was t vorige topic, nu wil hij weten hoe hij haar kan overtuigen dat t geen goed idee is.

O, en ok heb mexelf zojuist overtuigd om niet meer dit soort lange verhalen op mijn telefoon te typen :)
'
Iemand die het snapt, dit staat helemaal los van het vorige topic.
Thx
pi_113574591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

'
Thx
Hoe kan dit losstaan van het vorige topic? Of gaat dat over een ander vriendinnetje?
pi_113577736
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

'
Thx
Het staat er niet los van, er zijn je een scala aan redenen gegeven om het uit te maken. En ben je haar echt overtuigende argumenten schuldig? Als je het uit wil maken, maak je het uit. Alleen het feit dat ze nog niet eens in scheiding ligt en 3 kindertjes heeft is al reden genoeg. Oftewel, grow a pair.
pi_113578460
Al zou het om 3 jaar gaan, als jij niet wil, dan niet en dan heeft zij dat maar te respecteren. Punt.

Btw, waarom kon dit niet gewoon in topic 1 of 2 geplaatst worden? Maak het toch gewoon uit. Als je het zelf al nodig vindt om er 3 topics over te openen na 3 maanden relatie, zul je toch zelf ook wel snappen dat dit in geen geval een toekomst heeft. Allereerst al omdat ze jouw mening/wil niet respecteert
pi_113586345
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef BountyHunter340 het volgende:
"Alles wat je nu aan argumenten op tafel gooit zal je over twee jaar nog steeds doen, oftewel je zult die stap nooit kunnen nemen".
:')

Ze chanteert je. "Ga nu met mij samenwonen, of dit wordt toch niks meer".

Het is in ieder geval wel duidelijk waar haar prioriteiten liggen en dat is weg bij die vent van haar, hoe dan ook.
Gravity always wins.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:15:05 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113586405
Dit blijft vermakelijk.
pi_113586421
:') :') :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:17:19 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113586429
Dumpen dat wijf, die ziet je alleen maar als provider
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113587162
quote:
Het is nogal in tegenspraak met je andere topic, maar ok.

Argumenten: laat de kinderen eerst maar eens bijkomen van een zware scheiding, laat haarzelf eens bijkomen van een zware scheiding, leer haar eens kennen.. dan is het risico minder groot dat ze op korte termijn wéér een scheiding moeten meemaken.

Mijn ex kwam ook met zielige verhalen en 2 kinderen onder haar arm bij mij. Ik heb haar ook in huis gehaald zonder dat ik haar goed kende en ze bleek een agressieve borderliner te zijn. (Of aanverwante stoornis. Ze deed in ieder geval niet normaal.) Dreigen, schelden, fysiek geweld met dingen gooien, als ze ook maar even haar zin niet kreeg, liegen, geld verspillen, enz. Gevolg: de kinderen waren opnieuw getuige van lelijke ruzies, moesten opnieuw een verlating meemaken nadat ze zich aan mij hadden gehecht.
Gewoon niet doen dus. Dit is niet in jouw belang en ook niet in dat van de kinderen. Kennelijk denkt ze alleen aan zichzelf. Zij wil het nu want ze voelt het zo, en dat is haar enige argument en als ze haar zin niet krijgt antwoordt ze met een pruilerig 'nou, later krijg ik vast ook mijn zin niet.' Dat moet al genoeg zeggen, toch?

Ik vind dat ze je sowieso nogal in de verdediging drukt. Jij moet je verdedigen met voldoende zwaarwegende argumenten, kennelijk. En zij heeft geen enkele zwaarwegende reden om het nu te willen. Een verborgen agenda niet meegerekend, dan.

Vooropgesteld dat het waar is - wat ik eigenlijk niet geloof - dat ik niet dat het een toffe vriendin is.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:26:35 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113587379
Ah, 3 weken na topic # 1 en mevrouw trekt nog steeds aan de touwtjes.

Gewoon mee nokken TS, definitief, dit is niet het soort vrouw waar je je leven, of zelfs alleen je huis mee wilt delen, ongeacht hoe goed ze pijpt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113587416
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is nogal in tegenspraak met je andere topic, maar ok.

Argumenten: laat de kinderen eerst maar eens bijkomen van een zware scheiding, laat haarzelf eens bijkomen van een zware scheiding, leer haar eens kennen.. dan is het risico minder groot dat ze op korte termijn wéér een scheiding moeten meemaken.

Mijn ex kwam ook met zielige verhalen en 2 kinderen onder haar arm bij mij. Ik heb haar ook in huis gehaald zonder dat ik haar goed kende en ze bleek een agressieve borderliner te zijn. (Of aanverwante stoornis. Ze deed in ieder geval niet normaal.) Dreigen, schelden, fysiek geweld met dingen gooien, als ze ook maar even haar zin niet kreeg, liegen, geld verspillen, enz. Gevolg: de kinderen waren opnieuw getuige van lelijke ruzies, moesten opnieuw een verlating meemaken nadat ze zich aan mij hadden gehecht.
Gewoon niet doen dus. Dit is niet in jouw belang en ook niet in dat van de kinderen. Kennelijk denkt ze alleen aan zichzelf. Zij wil het nu want ze voelt het zo, en dat is haar enige argument en als ze haar zin niet krijgt antwoordt ze met een pruilerig 'nou, later krijg ik vast ook mijn zin niet.' Dat moet al genoeg zeggen, toch?

Ik vind dat ze je sowieso nogal in de verdediging drukt. Jij moet je verdedigen met voldoende zwaarwegende argumenten, kennelijk. En zij heeft geen enkele zwaarwegende reden om het nu te willen. Een verborgen agenda niet meegerekend, dan.

Vooropgesteld dat het waar is - wat ik eigenlijk niet geloof - dat ik niet dat het een toffe vriendin is.
Ik geef ook telkens aan dat het niet gezond kan zijn om na 3 maanden te gaan hokken.
En dat zij ook niet zo zeker van haar zaak kan zijn, dat is onmogelijk.

Ook zij heeft last van driftbuien, is supercomplex en geeft alleen maar aan dat ze er alleen voor staat. Haar verborgen agenda is waarschijnlijk dat ze alleen maar thuis weg wil, weg bij haar vent en in een gespreid bedje terecht komen. Ik had wellicht ook Pietje of Jantje kunnen zijn. Al die ruzies die we hebben zorgen ervoor dat ik DE stap alleen maar verder uit zou stellen, maar zij vind het blijkbaar normaal om elke dag ruzie te schoppen. Juist die ruzies maken dat we elkaar nog helemaal niet goed kennen vind ik, zij maakt daar geen probleem van en roept alleen maar dat wanneer ze bij mij woont met de kids ze nergens meer last van heeft.

De kinderen hoeven volgens haar niet te wennen, want zij kent ze immers... En als ze dat wel moeten doen dan zal dat ook over 2 jaar zo zijn, ze ziet geen verschil tussen 3 mnd of 2 jaar :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 juni 2012 @ 10:29:27 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113587436
Als je daar zelf geen argumenten voor kunt bedenken, dan ben je vergeleken met Britt niet al te snugger.
pi_113587461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
Ah, 3 weken na topic # 1 en mevrouw trekt nog steeds aan de touwtjes.

Gewoon mee nokken TS, definitief, dit is niet het soort vrouw waar je je leven, of zelfs alleen je huis mee wilt delen, ongeacht hoe goed ze pijpt.
Waarom ik zoveel moeite heb met het afkappen zit natuurlijk in het feit dat we heel veel goeie momenten hebben gehad (en ja ook supergeile neuksex). Het is best alweer een tijd geleden dat iemand zo aan me hing en dat ik zoveel aandacht kreeg dus ja mag ik er even moeite mee hebben om alles los te kunnen laten... ik zie ook wel dat ik hier zo snel mogelijk vanaf moet.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:37:31 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113587597
Haar argumenten zijn overtuigender dan de jouwe.
Zeg maar dag met je handje tegen de rest van je leven. Je ruggengraat is je al voorgegaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_113587608
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef BountyHunter340 het volgende:

De kinderen hoeven volgens haar niet te wennen, want zij kent ze immers... En als ze dat wel moeten doen dan zal dat ook over 2 jaar zo zijn, ze ziet geen verschil tussen 3 mnd of 2 jaar :')
Dat eerste.. Is zij ook gezien haar driftbuien wel geschikt als moeder? Pas maar op dat je niet later de schuld krijgt, als de relatie mislukt.
En ja, de kinderen zullen natuurlijk na 2 jaar ook moeten wennen. Maar ze zijn dan al een scheiding te boven, ze kennen je beter en jullie kennen elkaar ook beter.
Als zij dat niet belangrijk vindt, zou ik de hele relatie heroverwegen.
pi_113587849
Vrouwen die net uit een relatie komem en/of er nog inzitten en gelijk een nieuwe willen : REBOUND.

Waarschijnlijk heeft zr dat zelf nog niet door , na ren paar maanden krijgt ze dit hopelijk wel door en dan dumpt ze je net zo makkelijk.

Bin there, done that.
Kap ermee .
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:58:04 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113587975
Exen die redenen willen weten :')
Waarom toch oh waarom??

Zeg gewoon:
- Het ligt aan mij, niet aan jou
- Ik moet eerst van mijzelf leren houden voordat ik van iemand anders kan houden
- Ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten, die is mij te veel waard

En verder gewoon er niet over in discussie. De lucht is blauw, water is nat, deze relatie is hopeloos. Die begrippen zijn axiomatisch.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:23:59 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113589717
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef eleusis het volgende:
Exen die redenen willen weten :')
Waarom toch oh waarom??

Zeg gewoon:
- Ik moet eerst van mijzelf leren houden voordat ik van iemand anders kan houden
- Ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten, die is mij te veel waard

En verder gewoon er niet over in discussie. De lucht is blauw, water is nat, deze relatie is hopeloos. Die begrippen zijn axiomatisch.
Het is nog niet eens een ex. :') TS heeft de ballen niet om het uit te maken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113590383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
Als man lees ik hier alleen maar uit dat ze goed pijpt.

Dat is ook meteen het probleem van TS waarschijnlijk _O-

Thinking with the wrong head.
Gravity always wins.
pi_113594837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:05 schreef rozecroc het volgende:
Ben benieuwd naar Topic 4: ''Het is uit, hoe nu verder?''
Nee, topic 4: "Hoe tegen mn vriendin te zeggen dat ik niet meer samen wil wonen?"
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:33:30 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113594915
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, topic 4: "Hoe tegen mn vriendin te zeggen dat ik niet meer samen wil wonen?"
En dat hij haar met haar 3 kinderen niet op straat kan zetten, zij dus op zoek moet naar de volgende die er intrapt, en hij eerst maanden lijdzaam moet toezien hoe zij met een ander op stap gaat terwijl hij op de kinderen past.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:45:39 #58
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113595280
Jij weer. :')
pi_113595345
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat hij haar met haar 3 kinderen niet op straat kan zetten, zij dus op zoek moet naar de volgende die er intrapt, en hij eerst maanden lijdzaam moet toezien hoe zij met een ander op stap gaat terwijl hij op de kinderen past.
Topic nummer 4 : mijn vriendin wil na 4 maanden trouwen.
Topic nummer 5 : snel hulp nodig, wat is het beste moment om een verloving te verbreken?
Topic nummer 6 : mijn vrouw is vreemd gegaan met een vriend van mij.
Topic nummer 7 : :'( mijn vrouw is met onze kinderen bij me weg en woont nu bij haar nieuwe vriend.
pi_113595372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jij weer. :')
Echt hè. :')
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:55:20 #61
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113595590
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Topic nummer 4 : mijn vriendin wil na 4 maanden trouwen.
Topic nummer 5 : snel hulp nodig, wat is het beste moment om een verloving te verbreken?
Topic nummer 6 : mijn vrouw is vreemd gegaan met een vriend van mij.
Topic nummer 7 : :'( mijn vrouw is met onze kinderen bij me weg en woont nu bij haar nieuwe vriend.
Topic nummer 8: Mijn vrouw wil dat ik alimentatie aan haar en haar nieuwe vriend ga betalen. Wat is het beste argument om te zeggen dat ik dit niet wil?
Topic nummer 9: Ik ben helemaal kaal geplukt. Hoe zorg ik dat mijn veren weer aangroeien?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:55:59 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113595612
Ze gaan samenwonen ,na half jaartje verbreekt zij de relatie en ,tja de kinderen zijn net gewend op school en hebben nieuwe buurvriendjes.... Volgend topic wordt : Help ik zoek een nieuwe woning
pi_113595812
Lach maar...
pi_113595845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
Lach maar...
:Y _O-
pi_113595850
quote:
Lach maar...
Doen we toch ook.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:05:31 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113595929
quote:
Lach maar...
Sorry hoor, maar had je dit niet een beetje zien aankomen? :') Ten eerste heb je hier al een topic over aangemaakt, daarna kom je met een topic waarin je het uit wil maken en nu kom je weer met hetzelfde probleem als topic één. Make up your mind!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:05:42 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113595937
quote:
Lach maar...
Leer gewoon nee te zeggen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113595942
quote:
Lach maar...
Maar wanneer ga je het nou uitmaken dan?
pi_113595950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

:Y _O-
En dat door iemand die in een ander topic uit de doeken doet dat zij precies de stap gemaakt heeft waar TS tenminste niet intrapt.
pi_113595958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar wanneer ga je het nou uitmaken dan?
Heb ik al gedaan.
pi_113596044
Die mangler toch...

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef mangler_fcu het volgende:
NIET DOEN!! Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en het wel gedaan en ik raad het je echt af! Onder andere om deze redenen:

1. Het is slecht voor de kinderen. Het is voor kinderen al een schok om te horen dat papa en mama gaan scheiden en ik weet niet hoe oud die kinderen zijn maar vaak begrijpen ze het ook nog niet echt. Als ze dan ook nog ineens bij een andere, voor hun vreemde, man gaan wonen snappen ze er al helemaal niks meer van.

2. In een scheiding van een ander terecht komen is verschrikkelijk. Een scheiding: duurt ontzettend lang, geeft ontzettend veel stress, is ontzettend veel werk, is ontzettend duur, brengt meer emoties teweeg dan zij en jij nu kunnen inschatten en het ergste voor jou is dat je er midden in zit maar niks kan doen alleen maar kan toekijken.

3. Je hebt kans dat als ze uiteindelijk de papier moet tekenen om te scheiden dat ze gaat twijfelen, op dit moment denkt zij van niet maar als het moment daar is heb je grote kans dat ze het er toch moeilijker mee zal hebben dan dat zij nu denkt. Het beëindigen van een huwelijk is iets wat je niet moet onderschatten en is iets wat vaak toch zwaarder valt dan in eerste instantie wordt gedacht.

4. De kans is groot dat je in feite een 'rebound' bent, dit voelt voor haar nu niet zo maar over een paar maanden, max. 1,5 jaar zal ze gaan inzien dat ze eerst tijd voor zichzelf had moeten nemen. Ze moet nog heel veel verwerken en weer tot haar zelf komen en dat kan niet als ze zich gelijk weer in een relatie stort.

5. Je moet eerst elkaar beter kennen voor je gaat samenwonen en je moet ook weten of het wel klikt tussen jou en haar kinderen. Klikt het niet tussen jou en haar kinderen dan is het einde relatie.

6. Voor dat je met haar en haar kinderen gaat samenwonen moet je goed weten wat zij verwacht van jou rol in het leven van haar kinderen en goede afspraken maken over jou rol in het leven van de kinderen.

7. Je moet goed weten of jij je kan vinden in haar manier van opvoeden want als jij het niet eens bent met haar manier van opvoeden zal dat veel problemen geven. Je denkt nu misschien dat dit wel mee zal vallen, maar als zij bepaald gedrag acceptabel vind en jij vind dat gedrag onacceptabel dan ga jij je er op den duur ontzettend aan het irriteren, vooral omdat je er niks van kan en mag zeggen.

8. Stel dat jullie relatie geen stand houd dan raken is dat opnieuw een klap voor de kinderen.

Zoals JaniceBrownie ook al zei, zij moet haar kinderen vooropstellen en aangezien zij dat nu niet doet moet jij de verstandigste zijn en het wel doen. Als jullie relatie echt zo sterk is als jullie nu denken en jullie echt voor de rest van jullie leven samen zullen blijven dan kunnen jullie best rustig aan doen, want zeg nou zelf wat is nou +/- 1 jaar op de rest van jullie leven?!
Geef de kinderen de tijd om eraan te wennen dat papa en mama gaan scheiden voor je de kinderen ontmoet. Zorg dat zij de tijd neemt om de scheiding te verwerken voor jullie je echt in de relatie storten. En ik weet niet of zij dit weet maar als zij gaat samenwonen hoeft haar man geen alimentatie voor haar te betalen, ik weet niet hoe zij financieel zit, maar dat gaat vaak om redelijke bedragen dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:11:31 #72
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113596111
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
Die mangler toch...

[..]

Ze heeft gelijk, dus wat is je punt? :)
pi_113596161
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:11 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ze heeft gelijk, dus wat is je punt? :)
Een beetje iemand uitlachen die bijna in een vergelijkbare situatie terecht komt..
Terwijl ze zelf zo naief was om die stap wel te zetten. Ik heb het tenminste niet gedaan en zal het ook niet doen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:14:28 #74
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113596221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Een beetje iemand uitlachen die bijna in een vergelijkbare situatie terecht komt..
Terwijl ze zelf zo naief was om die stap wel te zetten. Ik heb het tenminste niet gedaan en zal het ook niet doen.
Moeten we je nu een aai over de bol geven en zeggen hoe trots we zijn? :')
pi_113596294
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef BountyHunter340 het volgende:
En hoe ga je dat aan je vriendin vertellen?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_113596359
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.
Ja definitief echt? Goed zo.
pi_113596685
quote:

[..]

En dat door iemand die in een ander topic uit de doeken doet dat zij precies de stap gemaakt heeft waar TS tenminste niet intrapt.
Ik lach je niet uit om de situatie. Ik lach je uit omdat je het nu nog niet begrijpt, we hebben je allemaal allang advies gegeven maar daar luister je niet naar en nu vraag je weer hetzelfde, wat wil je nou horen? Moeten we nou alles uit het vorige topic weer gaan herhalen omdat jij te lui bent om het terug te lezen? Of begrijp je niet dat in je eerdere topic deze vraag al 1000x beantwoord is?

Trouwens als het uit is, waarom wil je haar dan nog overtuigen?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:28:55 #78
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113596741
quote:

[..]

Heb ik al gedaan.
vandaag gedaan ?En hoe reageerde ze ?
pi_113597101
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja definitief echt? Goed zo.
Yep
pi_113597147
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:28 schreef N.icka het volgende:

[..]

vandaag gedaan ?En hoe reageerde ze ?
Donderdag al.

Ze zei dat zij andere verwachtingen had en respecteert dat ik er nog niet klaar voor ben.
Verder had ze graag gezien dat ik "mijn angsten" zou hebben overwonnen. Ik zie het zelf niet echt als angsten, eerder gezond verstand.
pi_113597358
Mooi dat je ervan af bent. Dit had echt geen toekomst
pi_113597448
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:41 schreef BountyHunter340 het volgende:
Donderdag al.

Ze zei dat zij andere verwachtingen had en respecteert dat ik er nog niet klaar voor ben.
Verder had ze graag gezien dat ik "mijn angsten" zou hebben overwonnen. Ik zie het zelf niet echt als angsten, eerder gezond verstand.
Maar waarom dan toch dit topic nog? Je hoeft haar dan toch nergens meer van te overtuigen?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:50:25 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113597493
quote:

[..]

Donderdag al.

En dat kon je niet eerder zeggen?
pi_113597686
quote:

[..]

Donderdag al.

Donderdag al, één dag voor dit topic. Dan lijkt dit topic mij compleet overbodig, tenzij je twijfelt.
pi_113598414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Donderdag al, één dag voor dit topic. Dan lijkt dit topic mij compleet overbodig, tenzij je twijfelt.
Het was toch al eerder een keer uit, maar omdat zij het er niet mee eens was hadden ze een paar dagen later weer een relatie.
pi_113598879
Zelf ben ik net uit een relatie van heel wat jaar en ja ook een kind bij betrokken, maar ik denk er niet aan om nu mijzelf weer in een relatie te storten. Ik denk er al helemaal niet aan om mijn kind haar wereldje wat nog niet is bijgetrokken weer op zijn kop te zetten.
Eerst wil ik samen met haar ons leven stabiel en onder controle krijgen. Ze heeft al een vader en op dit moment heeft ze geen stiefpapa nodig en ik geen partner.

Natuurlijk heb ik wel behoefte aan contact maar daar hoeft mijn kind niets van mee te krijgen totdat ik zeker weet dat het iemand is met wie ik een toekomst wil.

Wat is er mis om een eigen plekje te zoeken en gezellig met elkaar te daten? Ik heb wel je andere topics gelezen, dit gaat niet goedkomen...wegwezen dus of keihard nee zeggen en ook duidelijk maken dat dit je standpunt is.

[ Bericht 6% gewijzigd door kikkerbril op 30-06-2012 17:48:03 ]
pi_113599646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:15 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Het was toch al eerder een keer uit, maar omdat zij het er niet mee eens was hadden ze een paar dagen later weer een relatie.
Goed punt.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2012 @ 22:29:38 #88
43556 miss_dynastie
pi_113608842
quote:
Omdat het uit is? Beetje ruggengraat TS :P
pi_113609358
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Maar waarom dan toch dit topic nog? Je hoeft haar dan toch nergens meer van te overtuigen?
Ze heeft het geprobeerd te lijmen. Er is dus wel nog contact.
Ze wil morgen hierheen komen maar ik heb gezegd dat ik dat niet zag zitten. Dat was de definitieve klap.

Haar reactie: "Je moet vechten als je iets wil...ik weet dat het lastig wordt maar als je niet vecht kom je er niet. Jij geeft het nu op, je vecht niet. Ik hou dus meer van jou dan jij van mij. Ik ga je met rust laten, vraag je niet af waarom je niks meer van me hoort"
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:54:35 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113609852
Darn, wat wordt er met je gespeeld....
Nou maar hopen dat ze idd niets meer laat horen, als jij dat dan ook niet doet dan ben je er makkelijk vanaf.

Maar eerlijk gezegd verwacht ik met een ruime week een "noodsituatie" als ze dan nog niet van jou gehoord heeft (lees; als jij dan nog niet op je knietjes teruggekomen bent).
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2012 @ 22:57:07 #91
43556 miss_dynastie
pi_113609975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:44 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ze heeft het geprobeerd te lijmen. Er is dus wel nog contact.
Ze wil morgen hierheen komen maar ik heb gezegd dat ik dat niet zag zitten. Dat was de definitieve klap.

Haar reactie: "Je moet vechten als je iets wil...ik weet dat het lastig wordt maar als je niet vecht kom je er niet. Jij geeft het nu op, je vecht niet. Ik hou dus meer van jou dan jij van mij. Ik ga je met rust laten, vraag je niet af waarom je niks meer van me hoort"
TS, je kan nu nog makkelijk terug. Deze vrouw is een wandelende ramp. Laat gaan.
pi_113609985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Darn, wat wordt er met je gespeeld....
Nou maar hopen dat ze idd niets meer laat horen, als jij dat dan ook niet doet dan ben je er makkelijk vanaf.

Maar eerlijk gezegd verwacht ik met een ruime week een "noodsituatie" als ze dan nog niet van jou gehoord heeft (lees; als jij dan nog niet op je knietjes teruggekomen bent).
Die laat niks meer horen....
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:58:58 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113610077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:07:23 #94
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113610479
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ze probeert je duidelijk nog te manipuleren/ je een schuldgevoel aan te praten door te zeggen dat je er niet voor gevochten hebt.

Als je voor een beginnende relatie al moet vechten lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er sprake is van ware liefde. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt.

Ik hoop voor je dat je je rug recht kan houden als ze weer toenadering zoekt. Ik heb dit bij vrienden wel eens mis zien gaan met nog meer ellende van dien.
pi_113611839
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef eleusis het volgende:

Zeg gewoon:

Dit waren wel zeer waardevolle tips die me erg geholpen hebben bij het uitmaken, dank !
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:43:36 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113612252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Dit waren wel zeer waardevolle tips die me erg geholpen hebben bij het uitmaken, dank !
Handig voor afgelopen donderdag?

:?
pi_113612285
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Handig voor afgelopen donderdag?

:?
Ja, gewoon op mezelf betrekken zodat ik geen verwijten hoef te maken naar haar toe.
pi_113612315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Heb je die verschrikkelijke cliché's waar elke vrouw doorheen prikt echt gebruikt?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:45:34 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113612332
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ja, gewoon op mezelf betrekken zodat ik geen verwijten hoef te maken naar haar toe.
Wanneer had je die tips dan gekregen? Je bedankt eleusis?
pi_113612385
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nu krijg ik er ineens een troll gevoel bij.
pi_113612514
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Goed opgelet. Eigenlijk pas vandaag gebruikt om het definitief af te kappen. Donderdag had ik zelf ook al door dat het makkelijker was om geen verwijten te maken om escalatie te voorkomen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:50:43 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113612578
Voor of na de lastste geile neuqseks?
pi_113612618
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Voor of na de lastste geile neuqseks?
Dat is minstens een week geleden de laatste neuksex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')