ga toch fietsen joh onwetendequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja, die grootspraak is me duidelijk
wie zegt dat ik thuis ben dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:48 schreef housesoftheholy het volgende:
TS als jij zoveel belasting in box 3 betaalt, heb jij vast ook wel genoeg geld om een airco te laten installeren.
Jawel. TS mag dan wel student zijn - en partyboy - maar is tevens succesvol belegger en aandeelhouder in talloze N.V.'s. En eigenaar van 4 huizen. Vandaar dat hij via box 3 voor grote bedragen belast wordt.quote:
Ik heb een grote erfenis gekregen inderdaad.. dat jij t niet gelooft is jouw probleem niet het mijnequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel. TS mag dan wel student zijn - en partyboy - maar is tevens succesvol belegger en aandeelhouder in talloze N.V.'s. En eigenaar van 4 huizen. Vandaar dat hij via box 3 voor grote bedragen belast wordt.
Wat denk je te betalen aan belasting in box 3 dan, hoeveel?quote:
Zijn papa heeft een eigen huisquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat denk je te betalen aan belasting in box 3 dan, hoeveel?
Ben wel benieuwd wat jouw "vermogen" dan is.
Je moet niet zo zeuren dat je zweet van de warmte, dus neem een ventilator of ga wat anders doen dan alleen achter een computer te zitten fokkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik heb een grote erfenis gekregen inderdaad.. dat jij t niet gelooft is jouw probleem niet het mijne
nu ontopic of oprotten
Im so sick of this shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:12 schreef HenkXL het volgende:
Interessant hoe topics een bepaalde wending kunnen aannemen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
En jij bent een vent die doet alsof ie een vrouw is op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |