ik bqnf nu zo fucking dronken ik wil f gewwooed wn equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vrij dus, ga eens werken dan merk je hoe warm het is!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Een vraag die helemaal niet relevant is
Wat is dat voor achterlijke kut opmerking.....Ik werk al zodat ik jouw uitkering kan betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wel vrij dus, ga eens werken dan merk je hoe warm het is!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Een vraag die helemaal niet relevant is
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik 1 x per week ofzo heb toch vakantie
en nog denigreren ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke kut opmerking.....Ik werk al zodat ik jouw uitkering kan betalen
Edit: Ik studeer nog
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Het is weer lekker benauwd warm zoals gewoonlijk. Echt. Lekker.___
Doe mij maar gewoon een zonnetje zonder die drukkende hitte + een cool windje.
Ik ben 12 uur per dag van huis af voor mijn werk, jij betaalt nog niksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke kut opmerking.....Ik werk al zodat ik jouw uitkering kan betalen
Edit: Ik studeer nog
Geloof mij maar dat ik veel meer belasting moet betalen dan dat jij nu doetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik ben 12 uur per dag van huis af voor mijn werk, jij betaalt nog niks
Ik geloof je niet!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat ik veel meer belasting moet betalen dan dat jij nu doet
Joh dan geloof je het niet ik betaal kei veel in box 3.. meer dan jouw inkomstenbelasting en shitquote:
je studeert nog zeg je netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Joh dan geloof je het niet ik betaal kei veel in box 3.. meer dan jouw inkomstenbelasting en shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |