vele tettenquote:
welke schoenen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh tetten
En whihiiihihi mn schoenen zijn geleverdMorgen nieuwe schoensels aan
![]()
Dezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk passen ze
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezen:oooe pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk passen ze
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jij bent een fout feessiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef milka82 het volgende:
godsamme, als ik nu iets dichterbij had gewoond dan was ik zeker naar die foute party geweest! Ik hou der zo van, foute feessies!
JA NU METEEN OK DOENquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef Mss het volgende:
Ik krijg net een vacature binnen of ik biertester wil worden.
doen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Mss het volgende:
Gezocht: Studenten die betaald bier willen drinken!
Voor onze opdrachtgever zijn we opzoek naar studenten die een kwaliteitscontrole willen doen bij verschillende cafés in de regio (hier je eigen regio).
Werkzaamheden
Je krijgt per café een half uur de tijd voor de kwaliteitscontrole te doen en om hier een vragenformulier over in te vullen. Bij binnenkomst moet je een biertje bestellen waarbij je moet letten op verschillende aspecten (deze moeten worden genoteerd op het vragenformulier). Als dit biertje op is moet je een tweede biertje bestellen, deze hoef je niet helemaal op te drinken. Zodra de vragenlijst is ingevuld moet je deze verzenden naar onze opdrachtgever. Wat er precies moet gebeuren tijdens deze kwaliteitscontrole krijg je via een mailing toegestuurd.
De locaties zijn echt ENORM kut. Van die achterlijke dorpen die niet op fietsafstand liggenquote:
met de autoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Mss het volgende:
[..]
De locaties zijn echt ENORM kut. Van die achterlijke dorpen die niet op fietsafstand liggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |