Ik weet niet of het hier echt in het goede topic staat (kan zo snel geen afstudeer topic vinden), maar toch wil ik het even vragen

Vanaf augustus 2013 ga ik afstuderen voor mijn hbo studie (International Business and Languages). Aangezien ik afgelopen semester stage heb gelopen in Sydney en het daar ontzettend goed naar mijn zin heb gehad, wil ik mijn afstudeerstage weer daar gaan doen. I.v.m visum etc. ben ik alvast begonnen met oriënteren en heb een aantal mails verstuurd.
Eén bedrijf, die zeer zeker mijn interesse heeft, heeft één afstudeerder gehad, maar omdat het bedrijf zelf geen goed onderzoek kon formuleren is deze persoon eerder gestopt. Ze kunnen mij niet helpen, tenzij ik zelf met een goed onderzoeksvoorstel kom. Het betreft een bedrijf in de muziekindustrie.
Zelf heb ik al wel een aantal ideeën op papier staan, maar alle input is welkom. Ik wil deze stage écht heel graag, dus ik vroeg mij af of jullie toevallig wat ideetjes hebben voor mijn afstudeeropdracht in de muziekindustrie?