Valt vast wel mee toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik mijn favoriete topic eens even uppen?Haha.
Ik ben al bijna klaar. Jajajaja, ongelooflijk. Of naja, met mijn eerste versieMaar jemie... Ik ben echt slecht in schrijven. Mijn zinsbouw is volgens mij één grote ramp
Ik heb nu feedback gehad van mijn begeleider. Moet het echt even allemaal op mijn gemak doorlezen en dan verbeteren/aanpassen. Vrijdag ga ik op gesprek bij haar, dus dan wil ik even het meeste aangepast hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Valt vast wel mee toch?misschien een studiegenoot feedback laten geven? (Mag mij ook pm'en voor feedback als je wil.)
Ik heb mijn scriptie gisteren ingeleverdnu afwachten wanneer mijn eindgesprek kan plaatsvinden
Als de feedback duidelijk is (en vooral: de begeleider qua feedback zichzelf niet teveel tegen spreekt) dan is het goed te doen om die feedback te verwerken meestal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nu feedback gehad van mijn begeleider. Moet het echt even allemaal op mijn gemak doorlezen en dan verbeteren/aanpassen. Vrijdag ga ik op gesprek bij haar, dus dan wil ik even het meeste aangepast hebben.
Ik vind het wel grappig dat ik bepaalde dingen heb gedaan qua APA die medestudenten ook hebben gedaan. Daarbij is het goed gerekend en bij mij klopt er (blijkbaar) iets niet. Ook nog maar even grondig naar kijkenen ik ben er zo klaar mee...
![]()
Ik ga jouw aanbod even onthouden!Al kan ik mij voorstellen dat je met dit weer wel iets beters te doen hebt, haha.
Zijn ze bij jullie dan wel zo snel om alles te registeren? Dus zodat het dan nog binnen dit studiejaar valt?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef mafkees10 het volgende:
Verdediging gepland op 30 augustus, net voor t nieuwe schooljaar. Ben nu bij validatie en dan moet ik de conclusie nog schrijven. Vervolgens de abstract en nog wat punten in de thesis bijwerken.
Gaat begin augustus naar beide docenten en dan kan ik mij in de tussentijd richten op de paper en presentatie
Als alles goed gaat is de scriptie dan 27 augustus af dus hebben beide begeleider mooi 3 dagen om het door te nemen! Spannend dus
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef Guidetti het volgende:
Ik heb hem trouwens ook in 1 keer binnen! Over 3 weken eingesprek
Ik ben langs de informatiebalie geweest die de cijfers verwerken en men zegt dat ze standaard op 31 augustus een ronde doen waarin alles cijfers worden verwerkt. Juist voor dit soort gevallen (en natuurlijk voor andere studenten die in augustus afgestudeerd zijn). Ik denk ook dat ze anders een hoop heisa krijgen en het is logisch dat dit op de laatste dag van de maand gebeurtquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie dan wel zo snel om alles te registeren? Dus zodat het dan nog binnen dit studiejaar valt?
Interessante vraagquote:
EndNote uitzetten of vervangen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef automatic_ het volgende:
Even een snelle Endnote vraag:
Mijn Thesis is in het Nederlands, dus ik moet dit handmatig aanpassen: Borowitz, Cox, and Sutphen (1999).
De vorige keer heb ik Endnote uitgezet en heb ik daarna alle "and" vervangen door "en". Maar... Ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb![]()
Iemand een idee?
Ja, dat laatste weet ik, maar zolang Endnote aanstaat, kan je niets aanpassen. Endnote past het dan weer automatisch aan in zijn / haar vorm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
EndNote uitzetten of vervangen?
Eerste weet ik niet. Vervangen doe je door even Ctrl-F te drukken, en dan is het afhankelijk van je Word hoe je kunt vervangen. In 2010 doe je het door pijltje naast het zoekveld op 'Vervangen...' te zetten.
Nou, blijkbaar krijgen mensen met ADHD er concentratievermogen van. Mensen zonder ADHD (of iig ik) krijgen het effect van speed. Klemmende kaken, klamme handjes, helemaal wazig in mn kop, kan me nergens op focussen. Weer een dag weggegooid.quote:
Joh! Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar krijgen mensen met ADHD er concentratievermogen van. Mensen zonder ADHD (of iig ik) krijgen het effect van speed. Klemmende kaken, klamme handjes, helemaal wazig in mn kop, kan me nergens op focussen. Weer een dag weggegooid.![]()
Collega's zitten me ook al raar aan te kijken.
Ik heb ook nog de 'langzame afgifte' genomen, dus de hele dag krijg ik om de 1,5 uur weer een rush van wazigheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Joh! Dat had ik je ook wel kunnen vertellen![]()
Dan heb je Concerta genomen?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de 'langzame afgifte' genomen, dus de hele dag krijg ik om de 1,5 uur weer een rush van wazigheid..
Ja. Bekend mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb je Concerta genomen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |