Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Done.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zet mij ook even in de OP bij PS3, PSN = Derium.
2 dode en een dubbele is niet genoeg he.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:51 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1249888
Hier staat dat Skrtel + Chiellini gewoon 9 chem heeft.
maar ik heb maar 7
Ben op mijn werk.quote:
Shit, gister zei niemand iets. Weet je een oplossing?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 dode en een dubbele is niet genoeg he.
Die kan ik niet betalen hah.quote:
Johnson en de Ceglie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Shit, gister zei niemand iets. Weet je een oplossing?
Edit : Ja balzaretti en een Liverpool RB maar dat is ook niet alles.
Pepe Reina voor de wedstrijd tegen Portugalquote:Happy to report that I really brought my A-game – absolutely smashed Sergio Ramos on Mortal Kombat in the morning before getting some quality training in with my Pokemon on the team bus to Donetsk.
Ik vind Balzaretti fijnerquote:
Moeten wij weer voor je bepalen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind Balzaretti fijner, dus die pak ik dan. Bedankt.
Zo even mijn MLS team gaan maken
Of is alleen Italié niet genoeg?
Nee ik vraag :quote:
Natuurlijk is dat genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik vraag :
Is een Italiaan als Linksback(uit de Serie a) genoeg? of moet het juve zijn.
Oke bedankt!quote:
Net een brons team gemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Bronze league cup - 3000 coins en 2 bronze packs
Nice!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef poker4lifee het volgende:
mijn bronze MLS team ook een upgrade gegeven
[ afbeelding ]
Ik meld nu net aan ,gaat gewoonquote:
Je zorgt maar dat je erbij bent! Vorige zonder jou hadden we verloren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mensen zijn er wel vroeg bij vandaag
Ik denk dat ik wel om 16:30 mee kan doen met clubs, als er niks tussen komt te minste
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je erbij bent! Vorige zonder jou hadden we verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox werkt gewoonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
EA servers liggen eruit?
wilde nog een paar potjes spelen voor ik ga werken
Rossi CAM vermoed ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu die andere 2 plekken nog invullen.
Nee, Ondanks dat IF Lavezzi niet heel erg beviel op links ga ik hem toch LM zetten. Messi CAM en UP Benzema ST. Daarna doorsparen voor SIF Benzemaquote:
Krijgt Messi dan 9chem??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Ondanks dat IF Lavezzi niet heel erg beviel op links ga ik hem toch LM zetten. Messi CAM en UP Benzema ST. Daarna doorsparen voor SIF Benzema
Probeer Rossi in de spitsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Ondanks dat IF Lavezzi niet heel erg beviel op links ga ik hem toch LM zetten. Messi CAM en UP Benzema ST. Daarna doorsparen voor SIF Benzema
Heeft Messi dan 9?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou moeten kunnen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee die mist dan nog 1 link volgens mij.
Oh ja met Lavezzi welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou moeten kunnen...
[ afbeelding ]
Was ook mijn gedachte. Gelukkig maar, want de squad fitnesses kon ik nu nog maar met moeite kwijt voor 1100quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef marcie216 het volgende:
De bronze pack methode gaat weer lopen schat ik. Er komt een bronze toernooi, en daarvoor gaan bijna alle spelers weg, en ook veel contracten
Nee toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou moeten kunnen...
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef Rijst het volgende:
Wat is dit voor rare bug.Tegenstander koos gewoon een wit tenue.
[ afbeelding ]
Had ik ook een keer tegen Dutch. Liep hij opeens in die clownspakkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef Rijst het volgende:
Wat is dit voor rare bug.Tegenstander koos gewoon een wit tenue.
[ afbeelding ]
Cambiasso linkt ook, zijn vier links, en landenlinks tellen toch zwaarder dan competitie links?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee toch?
2 dode links en slechts 2 keer 0,5 compensatie voor landen link. Je mist er nog een dan.
Al geteld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cambiasso linkt ook, zijn vier links, en landenlinks tellen toch zwaarder dan competitie links?
Wat zijn de eisen van het bronzen toernooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef marcie216 het volgende:
De bronze pack methode gaat weer lopen schat ik. Er komt een bronze toernooi, en daarvoor gaan bijna alle spelers weg, en ook veel contracten
18 speler uit 1 competitiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen van het bronzen toernooi
Brons in de basis elf. en brons op de bank. Allen uit 1 leaguequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen van het bronzen toernooi
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ging net kijkenHij deed het net
Hahahaa, maar Ruud kan er niks vanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Even Ruud van Nistelrooy in de basis gooienRvP eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GekkeZuiden op 29-06-2012 12:58:34 ]
Van een zoon of een dochter?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:00 schreef StijnDa het volgende:
Iemand had toch IF/SIF/TOTY Dempsey geprobeerd hier? Beviel hij?
Ik moet nu net wegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
Ruud scoorde bijna uit een omhaal
Mja ik probeer het gewoon nog een keer
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
ik had de SIF, kutspits.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:00 schreef StijnDa het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van een zoon of een dochter?![]()
[ afbeelding ]
Ah oké. Ik wil hem evt. als LW.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had de SIF, kutspits.
SB had de TOTY en die beviel hem wel.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of hij beviel . Bevallen. Bevallen van een kind.
Alsnog:
[ afbeelding ]
Hele andere speler wel...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je beter Nani pakken, M/H workrates zijn nou niet echt ideaal voor een LW.
Kan je niet beter Skrtel nemen in plaats van agger bijvoorbeeld? Luiz heeft h/h en Agger heeft h/m. Skrtel bijvoorbeeld l/hquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zit op het moment hier op maar is nog niet zeker.
[ afbeelding ]
Wel leuk van de 11 nationaliteiten.
Ik heb niet zo'n last van de work rates in de verdediging met 3atb. Ze doen gewoon netjes hun ding en ik zie ze nooit op het middenveld/voorin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je niet beter Skrtel nemen in plaats van agger bijvoorbeeld? Luiz heeft h/h en Agger heeft h/m. Skrtel bijvoorbeeld l/h
Heb je nog geen Kandji?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
Nu met een nieuwe CM bezig.
[ afbeelding ]
Koop Kandji en je bent verliefd op je teamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik de TOTY, doet goed zn verdedigend werk door high def workratequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:00 schreef StijnDa het volgende:
Ja maar ik zet hem niet LM maar LW dus hij hoeft niet te verdedigenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik de TOTY, doet goed zn verdedigend werk door high def workrate
quote:
Vanavond coins sparen dan koop ik hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop Kandji en je bent verliefd op je team
@ Omnirocket, 35 jaren!
Ik wil je wel een Kandji doneren, speel je op xbox?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Vanavond coins sparen dan koop ik hem
Nee ik speel op PS3. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil je wel een Kandji doneren, speel je op xbox?
Ik weet niet of je spelers goed zijn, maar je snapt het chemistry idee, met zowel formatie als positie als links met elkaar, dus jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
Maar verder is mijn team wel redelijk toch voor een beginner?
Je LCB heeft maar 40 pace, die is ook wel aan vervanging toequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Menigeen weet niet eens van de chemistry af, dus in dat licht een goed elftal inderdaad. Ik dacht in het begin een soort Football Manager te gaan spelen, maar het leek dus toch iets anders te gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
Maar verder is mijn team wel redelijk toch voor een beginner?
Jep 4-4-2 en er was momenteel geen Kandji zag ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Menigeen weet niet eens van de chemistry af, dus in dat licht een goed elftal inderdaad. Ik dacht in het begin een soort Football Manager te gaan spelen, maar het leek dus toch iets anders te gaan.
Ik zal de Kandji's in de gaten houden. 4-4-2 was het toch?
Nou en.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef DutchSL het volgende:
PSV heeft een nieuwe speler.. "Memphis".
Het is gewoon Depay, maar gaat met zijn gangstah voornaam op shirt spelen want stoereboy
40 pace zoals hier boven vermeld is niet bestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep 4-4-2 en er was momenteel geen Kandji zag ik.
Staat er 1tje met 500 startbid, 3000 BIN. Als ik m onder de 800 kan houden schenk ik je m.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep 4-4-2 en er was momenteel geen Kandji zag ik.
Ja ik heb dus de verkeerde opgesteld ik heb er nu deze staan:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
40 pace zoals hier boven vermeld is niet best![]()
Zeker in bronzes moet je even gaan checken wat de stats zijn van je spelers, want iedereen speelt op pace. Lullig als je er keer op keer wordt uitgelopen terwijl je er niets aan kan doen.
Ok bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staat er 1tje met 500 startbid, 3000 BIN. Als ik m onder de 800 kan houden schenk ik je m.
Degelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus de verkeerde opgesteld ik heb er nu deze staan:
http://www.futhead.com/12/player/5183
http://futhead.com/12/squad/538766quote:
Wil zometeen nog wel een revanche op jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg gisteren echt de meest onnozele goals tegen. El Kabir kopte een bal erin tussen 2 van mijn spelers, 1x miste de tegenstander maar via 1 van mijn spelers kwam hij voor zijn voeten en kon hij hem zo binnenschieten, en ik verloor bijna van iemand die echt niks kon maar toch 3x scoorde. In de 90e minuut werd het 3-2 maar ik maakte alsnog 3-3 en ik won na verlenging.
Gelukkig heb ik net nog het silver toernooi gewonnen, en ik ben blij dat er een bronze toernooi komt met 18 spelers uit dezelfde competitie (dus geen Westcarr en Slew in hetzelfde team)
Dit zou raar zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel dan bij elke goal één keer "Toefjes!" roepen
Toevallig was ik bezig om die Watson binnen te halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/538766
Hier nog wat ideeën van spelers om voor te sparen. Andere formatie maar je ziet wel welke je waar kwijt kan
Welke teams dan? Ik heb de laatste tijd alleen maar met mijn BraSilver team gespeeld (met El Shaa op de bank als invaller) dus ik wil nu ook wel een ander team gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil zometeen nog wel een revanche op je
Goede keuzequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toevallig was ik bezig om die Watson binnen te halen.
Ik kan of weer mijn brons MLS pakken of een mixje van gold/silver (vooral gold, die ik nu aan het maken benquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke teams dan? Ik heb de laatste tijd alleen maar met mijn BraSilver team gespeeld (met El Shaa op de bank als invaller) dus ik wil nu ook wel een ander team gebruiken.
Wel lekker schot in zijn linker en inderdaad een tankquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede keuzeTank van 1m90.
Wel linksbenig.
Je moet nog wennen aan zijn klasse.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:36 schreef marcie216 het volgende:
65e min Ragequit van de tegenstander
Kandji 1x maar van de 5
Als ik met mijn silvers tegen golds speel gebeuren er bijna altijd rare dingen, bijvoorbeeld dat mijn spelers geen bal aan kunnen nemen of dat een verdediger ineens omvalt waardoor mijn tegenstander zo door kan lopen. Ik wil ook wel weer mijn bronze MLS gebruiken (met nieuwe keeper)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan of weer mijn brons MLS pakken of een mixje van gold/silver (vooral gold, die ik nu aan het maken ben)
Die moet je niet verkopen, daar moet je mee spelen !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:36 schreef x1N2ition het volgende:
Ik weet niet meer wie hier met die tip over een IF Bonucci kwam, maar diegene wil ik graag bedanken. Ik heb hem gekocht voor 32000 en binnen een half uur verkocht voor 47750.
Ja, de goal was gesweat omdat ik Kandji wou laten scorenquote:
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:36 schreef x1N2ition het volgende:
Ik weet niet meer wie hier met die tip over een IF Bonucci kwam, maar diegene wil ik graag bedanken. Ik heb hem gekocht voor 32000 en binnen een half uur verkocht voor 47750.
Haha, ik doe er ook alles aan om hem te laten scoren, omdat ik de 1000 wilde bereiken. Expres sweaten als Fucito op de keeper afging, en de meest onmogelijke dingen proberen als Kandji ook maar enigszins kans had te scorenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, de goal was gesweat omdat ik Kandji wou laten scoren
1600 coinsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef pascal08 het volgende:
Wauw, ik kreeg deze gozer net in m'n 400c pack, bijna een gold.
[ afbeelding ]
Bijna een gold maar je zult nooit echt een gold krijgen. Overigens zei je dat je meer dan 1000 losses hebt maar dat lijkt me een typo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef pascal08 het volgende:
Wauw, ik kreeg deze gozer net in m'n 400c pack, bijna een gold.
[ afbeelding ]
Haha, dat bericht van vannacht sloeg helemaal nergens op. Ik word altijd een beetje gaar als ik tot laat FIFA speel. IKS DEEquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna een gold maar je zult nooit echt een gold krijgen. Overigens zei je dat je meer dan 1000 losses hebt maar dat lijkt me een typo.
Ik speelde ook best wel lang FIFA gisteren, en daarom ging het waarschijnlijk niet zo goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, dat bericht van vannacht sloeg helemaal nergens op. Ik word altijd een beetje gaar als ik tot laat FIFA speel. IKS DEE
Bij mij gaan de eerste drie potjes meestal heel goed, dan ben ik scherp en gaat niet alles op de automatische piloot. Daarna gaat het bergafwaarts, en dus ook met m'n posts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde ook best wel lang FIFA gisteren, en daarom ging het waarschijnlijk niet zo goed
ja dat was een heel overdreven ik geloof niet in handicap berichtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, dat bericht van vannacht sloeg helemaal nergens op. Ik word altijd een beetje gaar als ik tot laat FIFA speel. IKS DEE
Ik wilde het ook als een trollpost laten lijken, maar dat is dus niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat was een heel overdreven ik geloof niet in handicap bericht
ik ben gewoon slim.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wilde het ook als een trollpost laten lijken, maar dat is dus niet gelukt.
geen finales streamen danquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
Haahahaha ik kreeg nog een berichtje na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
Haahahaha ik kreeg nog een berichtje na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nilmarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hey ben nieuw op het forum maar al een tijdje een meelezer.. was eigenlijk benieuwd wat jullie van mijn "ultimate team" vinden.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kR6sH3xSbdOAy
Hoi Mr, welkomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hey ben nieuw op het forum maar al een tijdje een meelezer.. was eigenlijk benieuwd wat jullie van mijn "ultimate team" vinden.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kR6sH3xSbdOAy
Patje speelt denk ik 442 omdat het het standaard systeem isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi Mr, welkomGoed team hoor, hoe bevalt 4-4-2 je? Grappig dat er 2 mensen binnenkomen die nog een traditioneel systeem hanteren
Kandji wacht nog op zijn nieuwe baasjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Patje speelt denk ik 442 omdat het het standaard systeem is
Ik kom er nu aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speel ook 4-4-2 met mijn Engelse bronzes hoor
Mijn mening erover is dat de LM en RM best onzichtbaar zijn maar de CMs doen goed mee en de spitsen scoren veel.
Ik heb juist vaak dat mijn LM + RM goed mee doen en mijn CM's onzichtbaar zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn mening erover is dat de LM en RM best onzichtbaar zijn maar de CMs doen goed mee en de spitsen scoren veel.
Vroegâh, toen ik ook nog 4-4-2 speelde met IF Lavezzi en IF Walcott waren zij juist de spelers met de meeste assists. Elke voorzet werd er toen ingekopt door Ibra of van Persie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yeayquote:
Heb je je ps3 aan? Voeg me even toe: Klaas_Toefjes. Ze daarna even een waardeloze speler voor 100KBIN op de tradepile, dan tradeoffer ik Kandji.quote:
Ik! Bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die gevolgd zijn in mijn Rossi tip?
Ik ben niet thuis dus dat kan nu nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je je ps3 aan? Voeg me even toe: Klaas_Toefjes. Ze daarna even een waardeloze speler voor 100KBIN op de tradepile, dan tradeoffer ik Kandji.
Ik gooi ze er voor het dubbele opquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik! Bedanktkon wel maar voor 20k kopen maar is beter dan niks
Verkoop je ze nu al of wacht je af?
We moeten in elkaars vriendenlijst staan, anders is een trade offer onmogelijk helaas. Anders komt het vanavond wel. Ik hou m wel zoetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus dat kan nu niet. Kan het niet via die online manager? Of anders vanavond (of wanneer jij tijd hebt dan)
Ga ik ook doen, kan ik er nog meer kopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gooi ze er voor het dubbele opZou missschien wel meer kunnen stijgen als de mensen terug komen van school/werk, maar goed, wil snel coins hebben
Is goed bedankt! Vanavond meteen wat potjes spelen om weer wat muntjes te halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We moeten in elkaars vriendenlijst staan, anders is een trade offer onmogelijk helaas. Anders komt het vanavond wel. Ik hou m wel zoet
4 uurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef OmniRocket het volgende:
ik moet nog potje tegen rijst doen op de stream
Nee ik had geen moneyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen die gevolgd zijn in mijn Rossi tip?
Discarden. of Cheatenginequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed bedankt! Vanavond meteen wat potjes spelen om weer wat muntjes te halen.
Wat doe ik trouwens met al die spelers die ik niet nodig heb? Ik zet ze telkens wel te koop maar gaan eigenlijk nooit weg. Volhouden?
Sommige spelers worden nooit verkocht, omdat niemand ze wil hebben, bijvoorbeeld spelers met 40 pacequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed bedankt! Vanavond meteen wat potjes spelen om weer wat muntjes te halen.
Wat doe ik trouwens met al die spelers die ik niet nodig heb? Ik zet ze telkens wel te koop maar gaan eigenlijk nooit weg. Volhouden?
Wel, ook een van de verklaringen voor het grote verschil in slimheid en gedrag misschien t.o.v. Belgiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, kan ik er nog meer kopenzijn er trouwens nog mensen die naar school moeten? Nee toch?
van 1600 tot 2500. Moet er nog 10 kwijt, had er 15 gekocht. Toch weer iets van 20 a 25K erbij op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik had geen moneymaar hoeveel had je hem ingekocht?
Er staan er een aantal op voor 1800(in kut formatie) die koop ik welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
van 1600 tot 2500. Moet er nog 10 kwijt, had er 15 gekocht. Toch weer iets van 20 a 25K erbij op de vrijdagmiddag
die van mij stond hierboven nogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Zouden de mensen met een MLS team hem eens willen posten?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
quote:
Het was best wel een matige wedstrijd vond ik, ik begon wel goed. Nu weer bronze tegen bronze?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Thorb het volgende:
2e keer dat je me in de laatste minuut pakt Darksonic
Ja had je al invite, vond het niet zon slechte wedstrijd, ballen gingen er alleen niet inquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was best wel een matige wedstrijd vond ik, ik begon wel goed. Nu weer bronze tegen bronze?
Ach de tien veldspelers zijn MLS, en dat EA het nou zo maakt dat de keeper niet meetelt in de verdediging-ratingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
1 het is geen MLS, 2 een vandermarretje (op 2 manieren)
.... dan maak je er misbruik vanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ach de tien veldspelers zijn MLS, en dat EA het nou zo maakt dat de keeper niet meetelt in de verdediging-rating
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon slimmigheidjes gebruiken. Howard is trouwens nou niet bepaald iemand waar mensen bang van worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misbruik? Ik speel trouwens bijna nooit met dat team, 20 wedstrijden in 4 maanden
Beter dan opa Friedelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon slimmigheidjes gebruiken. Howard is trouwens nou niet bepaald iemand waar mensen bang van worden.
Is er geen Kel? Dan heb je SukKel hihiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
Deze baas ga ik naast Suk zetten.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind het ook triest eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
Net zo slim als bij een toernooi meteen 3 keer wisselen en dat soort dingen. Leuk hoor
Ach, ik schrik niet van een keeper of van een wissel, zeker niet met MLS Brons. Als ik met die gasten speel, speel ik met zoveel zelfvertrouwen dat ik zelden verlies. Al zetten ze Jezus Christus op goal, dat boeit me totaal nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
Net zo slim als bij een toernooi meteen 3 keer wisselen en dat soort dingen. Leuk hoor
Cool story bro.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het ook triest eigenlijkSpeelde vandaag tegen een Brasilver team met Pato in de spits. Uiteindelijk wel gewonnen (Suk scoorde). Ik stuurde GG en toen zei hij wederzijds en voegde hij me als vriend toe
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
Er is wel een Quel, maar geen Kel geloof ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is er geen Kel? Dan heb je SukKel hihi
Wel een Dick.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is er geen Kel? Dan heb je SukKel hihi
Niveau van onderwijs is in België hoger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel, ook een van de verklaringen voor het grote verschil in slimheid en gedrag misschien t.o.v. Belgie
quote:
Haha doe hetquote:
Bronquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niveau van onderwijs is in België hoger.
Als elke keeper fouten maakt, zet er dan gewoon een brons keeper in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]Dat is toch echt iets anders, mensen betalen 400k voor een zilveren keeper met gold-stats, ik zet gewoon een gold keeper er in, elke keeper maakt fouten en elke keeper houdt ballen tegen.
Wel nodig met dit soort mensen... jammer van het niveau van de studenten dus...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niveau van onderwijs is in België hoger.
Als het zo algemeen geweten is staat er vast wat van op internet. Nu een bron?quote:
Als het zo'n hoog niveau is zou je toch verwachten dat ze een regering kunnen samenstellen en fatsoenlijke wegen kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja hoog niveau he. Het is alleen wel goedkoper qua universiteiten.
En snappen dat je geen drugs moet gebruiken als je zwanger bent?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als het zo'n hoog niveau is zou je toch verwachten dat ze een regering kunnen samenstellen en fatsoenlijke wegen kunnen bouwen.
NIET LIKKENquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ben in een erg flauwe bui
Die wegen in België zijn dramatisch inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als het zo'n hoog niveau is zou je toch verwachten dat ze een regering kunnen samenstellen en fatsoenlijke wegen kunnen bouwen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
DAN MOET JE HOWARD OP DOEL ZETTEN!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
2-1 verloren met bronze MLS tegen ander MLS team, dood gecounterd door Oduro en Fucito 442. Ik 58% balbezit maarja niet tegen die 2 te verdedigenhad het op verdedigend moeten zetten, eigen schuldddd
343![]()
Had gisteren nog een kerel met een MLS zilver/brons als tegenstander, het leek echt net of die wedstrijd 3 keer de snelheid had van een standaard wedstrijd, niet normaal hoe overpowered die gasten zijn. Hij was goed, maar vergat 1 ding: Kandji opstellen. Hij had een 4-3-3 met Oduro in de spits. Daarom 3-1 voor mij, 3 x Kandjiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
2-1 verloren met bronze MLS tegen ander MLS team, dood gecounterd door Oduro en Fucito 442. Ik 58% balbezit maarja niet tegen die 2 te verdedigenhad het op verdedigend moeten zetten, eigen schuldddd
343![]()
haha nice, ja deze had niet eens Kandji dus hoe ik verloor weet ik niet. Lag gewoon aan 343, te counter gevoeligquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gisteren nog een kerel met een MLS zilver/brons als tegenstander, het leek echt net of die wedstrijd 3 keer de snelheid had van een standaard wedstrijd, niet normaal hoe overpowered die gasten zijn. Hij was goed, maar vergat 1 ding: Kandji opstellen. Hij had een 4-3-3 met Oduro in de spits. Daarom 3-1 voor mij, 3 x Kandji
Ik had hem getwitterd, en hij twitterde me terugquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb hem nog niet maar als ik die verhalen zo hoor ben ik nu al verliefd op Kandji
Mij ook een keer. Het was 1 van de mooiste avonden van mijn levenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik had hem getwitterd, en hij twitterde me terug
BE zit bij de wereldtop, zoek maar op. Zit mobielquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het zo algemeen geweten is staat er vast wat van op internet. Nu een bron?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
BE zit bij de wereldtop, zoek maar op. Zit mobiel
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of in dit teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet zo goed.
Dat 2e team is eigenlijk gewoon cheap, speelt wel fijn, maar Gervinho is wel veel belangrijker op RW dan op RM.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon. Ik kom toch meestal zilvere teams tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom doe je er zilvere spelers in??
LB Ashe RB Sarkodie manquote:
Wattefakmanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Christ
[..]
Sorry maar ik neem geen adviezen van jou aan.
Belgiëquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef DutchSL het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)aths-science-reading
Nederland 7e, België 8e
Of hier
http://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index
Nederland 10e, België 19e
Algemeen geweten hoorquote:
ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scripted corner, als die omhaal van Podolski zat was ik gekomen
Zucht. Omdat je er niks van snapt.quote:
Probeer hem nou maar gewoon, is echt een tankquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zucht. Omdat je er niks van snapt.
Ik heb net die Ashe opgezocht. 57 def en hea en High attackworkrates. Hij heeft alleen meer pace
Ashe Ketchum is kapot goed vriend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zucht. Omdat je er niks van snapt.
Ik heb net die Ashe opgezocht. 57 def en hea en High attackworkrates. Hij heeft alleen meer pace
Een tank heeft minimaal 80 strength.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer hem nou maar gewoon, is echt een tank
Ashe is geen tankquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer hem nou maar gewoon, is echt een tank
En erg kleinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ashe is geen tankeerder een scootmobiel
Ja dus?!?!?!?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ashe werd mij hier toen ook door iedereen aangeraden dus niet zo haten Rijstballl
Slew , net nog verkocht voor 5kquote:
MLS is ook erg geschikt voor een 3atb. Gewoon aanvallenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb niet eens een LB in mijn mls team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |