Vieze opmerking.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zal hem dadelijk eens ergens erin fietsen
Haatbaard hequote:
BAHquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul makkelijk: opstaan, kleren van gisteren aan en uit huis gaan
gianni, wat zijn zoal uw hobbies?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul makkelijk: opstaan, kleren van gisteren aan en uit huis gaan
Heb ik toch al gepost?quote:
Aha, maargoed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En mijn zusje had geen certificaat.
Dat is dus wel een nadeel als je het niet zelf kanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Aha, maargoed.
Ben benieuwd naar de rekening van honderden euro's als ik hem moet laten maken
Thanks voor de info.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef PretKroket het volgende:
[..]
heb nog niet gedouched, ik zit lekker te stinken hoor
ja wat? jij vroeg hoe ze het doen..quote:
origami en zweedse raadselsquote:
Walgelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef PretKroket het volgende:
[..]
heb nog niet gedouched, ik zit lekker te stinken hoor
Cabarateur is vuil ofzo, maarja als ik dat zelf doe en er komt maar een beetje vuil bij draai ik dat hele blok in elkaar, laat ik dus wel even doen. Verder doe ik alles, sloten vervangen, zadels / buddybak / snelheidsmeters/ remmen/ remblokken/ banden etc.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus wel een nadeel als je het niet zelf kan![]()
Kassa.
Bij mij moest er ooit eens een nieuwe accu in (oid), 200 euro!!!
Bijna de helft van wat dat ding waard was, maar oke.
Oke, ik snap hem niet.quote:
Nou dat ga ik dan ook maar kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef gianni61 het volgende:
heuj, zometeen op tv: not another teen movie
Duitsland-Italie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef gianni61 het volgende:
heuj, zometeen op tv: not another teen movie
gezellig, moet ik al chips en drank voor je klaarzetten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat ga ik dan ook maar kijken
Lekker doelloos avondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |