pffff warm! hoe kan het dan dat het altijd zo warm is bij jullie in de winkel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
Nou ik ben ook weer thuis, net pas gegeten, voor het werk was het veel te benauwd om te eten dus had ik maar een softijsje gepakt
En in de winkel was het 27 graden
Bij mij op de afdeling is het ook echt iets van 25 graden ofzo. en dan doe je een raam open en gaan de bejaarden mopperen dat het koud isquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
Nou ik ben ook weer thuis, net pas gegeten, voor het werk was het veel te benauwd om te eten dus had ik maar een softijsje gepakt
En in de winkel was het 27 graden
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij mij op de afdeling is het ook echt iets van 25 graden ofzo. en dan doe je een raam open en gaan de bejaarden mopperen dat het koud is
JAquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij mij op de afdeling is het ook echt iets van 25 graden ofzo. en dan doe je een raam open en gaan de bejaarden mopperen dat het koud is
Ja fijn is dat he... Dit is het oude gedeelte van het gebouw, dus er is niet eens aircoquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]sukkels.
Naja wij hebben 1 airco en die kan niet de hele ruimte bijhouden. Dalijk in de zomer is het aan de kant van de herenschoenen niet vol te houden onder de lampenen in het magazijn al helemaal niet. En natuurlijk een oud gebouw.
In de winter is het juist andersom, onze deur bestaat uit twee delen en dan moeten we 1 deel dichthouden omdat het onders niet boven de 12 graden komt
Ooh en de lift is kapoten daar staan allemaal schoenen in en die hangt dus ergens tussen de twee verdiepingen in mhehe. Zoiets moet ook altijd gebeuren als de storemanager vakantie heeft
Ja der is een balkon/rookgedelte dat vast zit aan een huiskamer, dus ik deed even die deur open om wat koele lucht binnen te krijgen, na nog geen 30 seconden, 'ZUSTER, HET IS HIER KOUD, MAG DE DEUR DICHT?!'quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA
paar weken terug tijdens die 'hittegolf'
ik was bij een vrouw, ver in de 90 of zo, en ze zegt: vindt u het hier koud? Nee, het is hier snikheet. Nou. Ik heb het koud. Zet ze de verwarming vervolgens van 23 naar maximaal. Het was 30 graden buiten. Binnen ruim 25![]()
![]()
Goeden tip voor als het druk isquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze gaan ook serieus gewoon dood als je de airco aanzet.allemaal naar het ziekenhuis met een longontsteking.
je moet ook geen ondertitels gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
damn ben ik een serie aan het kijken, wordt black tie (als in dresscode) vertaald als zwarte stropdas
Ik ben hbo on demand aan het kijken, gaat automagischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook geen ondertitels gebruiken.
Ja.quote:
Ja klopt, had ik hier van de week neergezet. Ik heb mijn ouders al even niet gezien en het scheelt me reistijd en geld. En ik kan autorijden oefenen. Ik heb wel je lakjes al klaarliggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Zit al helemaal te bedenken wat ik aan moet, en wat ik wil lakken en of dat wel combineert enzo.
Ik kom er niet meer uit!
Jij treint definitief vanuit Limburg toch? Want dan moet ik even nummers met Dwyn uitwisselen zodat we elkaar kunnen vinden.
Prima dan toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt, had ik hier van de week neergezet. Ik heb mijn ouders al even niet gezien en het scheelt me reistijd en geld. En ik kan autorijden oefenen. Ik heb wel je lakjes al klaarliggen.
Ik weet ook nog niet wat ik aan moet trekken.
Ik ga sowieso Princess Sabra lakken morgen. Wilde dat vanavond eigenlijk doen, maar toen kreeg ik bezoek. Maar ik weet ook niet of ik een lange of korte broek aantrek, en dus ook niet wat voor schoenen en shirt. MOEILIJK jongequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Prima dan toch.
Ik had outfit en nagellak al bedacht. Totdat ik me net realiseer dat ze niet bij elkaar kunnen.
Ja! Ik wou Floam lakken. Want Floam. Maar wou een bepaalde outfit waar dan m'n witte pumps onder kunnen. Maar daar staat Floam dus niet bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga sowieso Princess Sabra lakken morgen. Wilde dat vanavond eigenlijk doen, maar toen kreeg ik bezoek. Maar ik weet ook niet of ik een lange of korte broek aantrek, en dus ook niet wat voor schoenen en shirt. MOEILIJK jonge.
First World Problems. Alsof er zaterdag iemand gaat zeggen van 'die kleren van jou kunnen echt niet jongeuh'!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja! Ik wou Floam lakken. Want Floam. Maar wou een bepaalde outfit waar dan m'n witte pumps onder kunnen. Maar daar staat Floam dus niet bij.En morgen weer van alles gepland staan, maar moet dus wel de tijd vinden om nagels te vijlen en te lakken. Het past niet in de planning jonge!
Haha, precies. Maar stiekem wil ik echt die outfit, dus dan moet de nagellak anders. Dus daar moet ik morgen maar even naar gaan kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:56 schreef Mss het volgende:
[..]
First World Problems. Alsof er zaterdag iemand gaat zeggen van 'die kleren van jou kunnen echt niet jongeuh'!
huh?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en SQ, dit lees je morgenochtend vast wel, waarom zou Floam niet komen dan?
Ik moet straks overstappen in den boschquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef Lindytje het volgende:
Hai babes!
Vandaag voor de verandering eens friet bakken in den bosch. Jottem.
Frietqueenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef Lindytje het volgende:
Hai babes!
Vandaag voor de verandering eens friet bakken in den bosch. Jottem.
Dat zou briljant zijn!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
FrietqueenKun je die kar niet meebrengen naar skjoe?? FRIETJESSSS
![]()
Ge-zelligquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet straks overstappen in den bosch
zeg jij frikandel of frikadel?quote:
Het eerstequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg jij frikandel of frikadel?
quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar de neuk heb ik last van vanochtend? Ik ga m'n lenzen in doen, pleur ik het doosje leeg in de wasbak. WTF?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |