Ja, want ik dacht hier dus dat ik twee dezelfde had:quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat van de summer neons? Dat is namelijk shimmer die naar de onderkant zakt, heb ik ook
Ik heb artrose in mijn onderrug. Hoe erg het is geen idee. Heb alleen nog maar assistentes gesprokenquote:
Hopelijk kunnen ze je snel helpen meid!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb artrose in mijn onderrug. Hoe erg het is geen idee. Heb alleen nog maar assistentes gesprokenmaandag een afspraak bij de huisarts over hoe en wat.
Want het advies wat ik kreeg aan de telefoon was pijnstillers indien nodig en sporten. Oke dat kan. Maar zou toch echt willen weten waar die bekkenpijn vandaan komt.
omfg wat vervelend bubs!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb artrose in mijn onderrug. Hoe erg het is geen idee. Heb alleen nog maar assistentes gesprokenmaandag een afspraak bij de huisarts over hoe en wat.
Want het advies wat ik kreeg aan de telefoon was pijnstillers indien nodig en sporten. Oke dat kan. Maar zou toch echt willen weten waar die bekkenpijn vandaan komt.
Zou kunnen, of vanwege mijn heupen. Al zolang als ik loop, loop ik moeilijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze je snel helpen meid!
Is dit gelinkt aan je overgewicht van vroeger of staat dat los van elkaar?
Het kan toch ook genetisch zijn? Artrose kun je helaas al op jonge leeftijd krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zou kunnen, of vanwege mijn heupen. Al zolang als ik loop, loop ik moeilijk.
@Mss dat hebben ze allemaal een beetje ik zal ze eens mailen van de week
Alleen mijn oma heeft het zover ik weet. We zullen wel zien als die pijn maar een beetje te handelen word.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan toch ook genetisch zijn? Artrose kun je helaas al op jonge leeftijd krijgen
Ik hoop het echt voor je, rugpijn enzo is te kut voor woordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alleen mijn oma heeft het zover ik weet. We zullen wel zien als die pijn maar een beetje te handelen word.
Hoe is het met die van jou?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop het echt voor je, rugpijn enzo is te kut voor woorden![]()
*knuf*
Ja, gisteren was het zuur, vandaag geen greintje last, beetje op en af dus. Ik merk wel dat ik steeds sneller herstel en dat de downs ook niet meer zo heftig zijn, dus het gaat wel vooruit!quote:
Dat is fijn! De bekkenpijn is het naarst maar ik denk dat, dat van die rug komtquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gisteren was het zuur, vandaag geen greintje last, beetje op en af dus. Ik merk wel dat ik steeds sneller herstel en dat de downs ook niet meer zo heftig zijn, dus het gaat wel vooruit!
Het staat allemaal in verbinding met elkaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is fijn! De bekkenpijn is het naarst maar ik denk dat, dat van die rug komt.
OMDAT HET KANquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
oh hai! twee uur diploma uitreiking in snikhete aula....why?
Klinkt leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
oh hai! twee uur diploma uitreiking in snikhete aula....why?
Jaquote:
Awww kjoetquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawerk is leuk, die ouwe dakkies zijn zo komisch, allemaal steeds 'zuster' naar me roepen enzo
En ja ik ben weer helemaal blij met m'n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |