Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Schande.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee nog niet. The killers en editors ook niet, want die deden het niet. Mumford & Sons deed het ook niet. Vreemd, maar goed
Anders doe ik het wel hoorquote:
Mac Millerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
ik had wel gefeliciflapstaart fuszy verwacht
hurricane staat erin en ben hem nu aan het luisteren. Nog meer suggesties?
Gefeliciteerd met je baan gozerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
ik had wel gefeliciflapstaart fuszy verwacht
hurricane staat erin en ben hem nu aan het luisteren. Nog meer suggesties?
Thanksquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je baan gozerKun je lekker de financieen op orde gaan brengen
quote:
DM naar mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het is dat ik geen DM's kan posten![]()
__
nu komen er 20 requests om het heen te sturenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
__
Muse - New Bornquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Schande.
Een paar van mijn favoriete nummers:
Muse - Sunburn
Muse - Muscle Museum
Muse - Starlight
The Killers - All these things that i've done
The Killers - Smile like you mean it
The Killers - Trainquillize
The Killers - Bones
Editors - Munich
Big talk - Getaways
Linkin Park - In between
Staat vast wat voor je tussen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Muse - New Born
Muse - Citizen Erased
Muse - Invincible
The Killers - Mr. Brightside
Editors - No Sound But The Wind
Editors - Smokers outside the hospital door
Ben Howard - The Fear
Zomaar even wat toevoegingen
En zo kan ik nog uren doorgaanquote:
serieus? hoeveel extra?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
LOLWTF
Het kost extra geld om college geld in termijnen te betalen
lol_hboquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
LOLWTF
Het kost extra geld om college geld in termijnen te betalen
Jij mag dat "jwttttttttttttttttttttttt"quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb mijn post ook aangepast. Het spijt me meneer Rijst
Geen idee, dat geven ze nergens aan maar er staat dat het er administratie kosten bij komen.quote:
wat kinderachtigquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, dat geven ze nergens aan maar er staat dat het er administratie kosten bij komen.
je betaald 100 euro meer volgens mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, dat geven ze nergens aan maar er staat dat het er administratie kosten bij komen.
ttttttquote:
Mensen in de DM kun je gelukkig wel blokkeren, en daar heb ik handig gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
__
ik was aan het twijfelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
betaalttt
bleh dat is wel nep dan, hopelijk op uni niet zo
Dus we kunnen zo meteen nog een screen van je verwachten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
even die formaties fixen nog
achterhoede is bijna exact dezelfde als die van mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
even die formaties fixen nog
gay, en dan krijg ik door die nieuwe regel ook al minder studiefinanciering volgend jaar. Geen contact met vader, moeder te laag inkomen > vanaf volgend jaar m'n eigen schuld dat ik geen contact met mijn vader heb= geen recht meer op aanvullende beursquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik was aan het twijfelen. Overal is dat volgens mij
rijst. post. hierboven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus we kunnen zo meteen nog een screen van je verwachten?
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus we kunnen zo meteen nog een screen van je verwachten?
speelt het goed?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
achterhoede is bijna exact dezelfde als die van mij
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Roypsv het volgende:
Let op: Toefjes wil geen berichtjes van jou ontvangen.
ramires ipv sneijderquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SIF (?) Heitinga is nog best duur
[ afbeelding ]
Weet iemand nog verbeteringen voor 25-30k? Ik wil Gerrard eigenlijk wel halen, maar dan is de balans ver te zoeken op het middenveld
Lukaku blijft trouwens
Gerrard halen. Dat is een motherfucking baasquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SIF (?) Heitinga is nog best duur
[ afbeelding ]
Weet iemand nog verbeteringen voor 25-30k? Ik wil Gerrard eigenlijk wel halen, maar dan is de balans ver te zoeken op het middenveld
Lukaku blijft trouwens
Jij blokkeert bij voorbaat al mensen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen in de DM kun je gelukkig wel blokkeren, en daar heb ik handig gebruik van gemaakt
beter voorkomen dan genezenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij blokkeert bij voorbaat al mensen?![]()
Wel een erg groot woord, maargoedquote:
Ik ga ook eens testenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
Pfoe, gelukkig. Ik kan toefjes nog wel een DM sturen.
ik durf nietquote:
quote:
quote:
Test nu nog eens?quote:
Ja, ik ga niet iemand z'n dm-box floodenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Test nu nog eens?
Gewoon om de minuut testen
Nee, Roy had enkele DM's gestuurd waarbij ik dacht :quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij blokkeert bij voorbaat al mensen?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik wil weer een nieuw team maken. Goud en lekker goedkoop...
Heb de volgende teams al.
Serie A 4222
Serie A 4321
Ligue 1 442
BBVA 343
BPL 352
RPL 4222
Heeft er iemand een leuk idee. Het team moet om 1-3 bazen heen gebouwd zijn.
haha, teringlijers zijn jullie ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Test nu nog eens?
Gewoon om de minuut testen
Ik doe niet aan zilver en het moet natuurlijk lekker budget zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen TOTY Dempsey nog
wat is het prijsverschil tussne IF en SIF?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:36 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
NIF -> IF -> SIF -> TOTY
De nif heb ik en de IF kan ik bijna betalen. Zal ik die kopen of doorsparen tot de SIF? TOTY is onbetaalbaar.
10K ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is het prijsverschil tussne IF en SIF?
----
Hmm, ik ga IF Robinho nog maar een kans geven denk ik.
Je dacht: misschien trap ik er wel in?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Roy had enkele DM's gestuurd waarbij ik dacht :En toen na dat gebeuren met het aftroggelen van de gegevens van Euroteller heb ik m geblokkeerd.
oh lol, dan sowieso doorsparenquote:
+/- 15kquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is het prijsverschil tussne IF en SIF?
----
Hmm, ik ga IF Robinho nog maar een kans geven denk ik.
quote:
quote:
Jammer van zijn 2* skill, dat is het enige minpunt, nu moet je echt step overs doen als een mallequote:
Ik gebruik hem op CDMquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer van zijn 2* skill, dat is het enige minpunt, nu moet je echt step overs doen als een malle
Maakt niet zoveel uit, ik speelde met lage pace CAM en ging primaquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zie hier volgens mij wel eens 4231's voorbij komen. Waar moet ik op letten als ik die bouw? Een sterke balvaste spits neem ik aan? Redelijk sneller CAMs en een CF met goede passing/shooting?
CF die goed kan schieten in ieder geval, die staat er soms vaker voor dan de spitsquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zie hier volgens mij wel eens 4231's voorbij komen. Waar moet ik op letten als ik die bouw? Een sterke balvaste spits neem ik aan? Redelijk sneller CAMs en een CF met goede passing/shooting?
Met CAMs met 70 pace ga je het niet redden neequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik wil, roulette om een speler en dan longshotquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik hem op CDM. Skill toch nooit met een CDM.
dit ja, pace vond ik niet zo heel belangrijk op CF, maar iemand die erg goed kan schieten is wel super chill daarquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CF die goed kan schieten in ieder geval, die staat er soms vaker voor dan de spits
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
en dan tegen hem aan draaien bal kwijt en tegengoalquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil, roulette om een speler en dan longshot
Denk het wel heb dit weekend geen tijd om te gamen/traden. Kan alleen morgen middag pas overmakenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
Iemand van de xbox, 30K te leen? Je krijgt het asap terug!
Succes met Akinfenwa danquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Altijd een grote neger in de spits als je maar met 1 spits speelt
\quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen TOTY Dempsey nog
Dan heb ik het denk ik alquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk het wel heb dit weekend geen tijd om te gamen/traden. Kan alleen morgen middag pas overmaken
Lekker veel pace inderdaad....quote:
ik kan niet eens een roulettequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil, roulette om een speler en dan longshot
Je leert snel. Drogbaquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Altijd een grote neger in de spits als je maar met 1 spits speelt
Gewoon rammen aan die stick, dan komt het altijd goedquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon rammen aan die stick, dan komt het altijd goed
Ik speel met 2 spitsen.quote:
Half rondje maken met de rechter stick en LT ingedrukt. No problemoquote:
Ik ben pas begonnen dus weet er nog niet veel van, ben bezig met een bronze MLS team.quote:
Oja kloptquote:
Hij is buitenste CB, dan kan ik beter Bocanegraquote:
Ik ga Suk halen voor dat Koreaanse team.quote:
dan doe ik altijd een ball rollquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Half rondje maken met de rechter stick en LT ingedrukt. No problemo
Je moet een heel rondje doenquote:
Dat is naar de zijkant houden die stick, dat is geen half rondje, sjefquote:
Ik ga wel experimenteren als ik dit een beetje onder de knie heb.quote:
haha aight. Sukquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga Suk halen voor dat Koreaanse team.Nog 1x met hem vlammen. Wie weet brengen ze hem wel als RW volgend jaar uit
Ik heb met busquets zieke longshots gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
Beckerman heeft 66 long shots en toch heb enkele keren dikke longshots gemaakt
Er gebeurt niet veel met andre ooijer als ik dat doe.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
gewoon random rondjes draaien met die stick, gegarandeerd succes
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen dus weet er nog niet veel van, ben bezig met een bronze MLS team.
ja weet ik veel. Ik ben echt een idioot als het op skillen aankomt. Ik kan alleen maar vaag doen met die stick of die skill dat je hem een tik in de looprichting geeft en daarna 90 graden veranderd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is naar de zijkant houden die stick, dat is geen half rondje, sjef
PAAS MIJ FF 10Kquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet verloren met dit team
Het is dan wel je verjaardag, maar toch, je bent gewoon slecht!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Ik ben echt een idioot als het op skillen aankomt. Ik kan alleen maar vaag doen met die stick of die skill dat je hem een tik in de looprichting geeft en daarna 90 graden veranderd.
wie is die linkerspits?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet verloren met dit team
Dat heb ik vandaag ook al een keer gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is dan wel je verjaardag, maar toch, je bent gewoon slecht!
Vind zelf 4312 erg fijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga wel experimenteren als ik dit een beetje onder de knie heb.
Ik ook, one touch voetbal a la barcelona.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben toch meer van het pass and move dus fuck skills
Lekker hoge steekpassjes gevenquote:
Doe ik amperquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Atiba Harris. 78 pace, 190cm lang![]()
hahah k thxquote:
Je weet, ik heb pas een schone kit. Maar wil die van RKCquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik trek direct de kit van patje uit een pakje
quote:
Tijdje terug denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen je tegen Rijst speelde op die stream, als je de bal had gaf je een hoge steekpass
GK= Diego Alvesquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alleen helemaal geen budget team geworden. Weet niet eens of ik dit kan betalen... Iemand een idee voor goedkope vervangers en een GK?
Ik spam altijd hoge steekballen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tijdje terug denk ik
Ik ben er iig een beetje meer van af gestapt, speelt niet zo fijn.
Af en toe een hoge steekpass doe ik wel, maar van dat spammen ben ik af
Kans op succes lijkt wel gedaald te zijn bij mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik spam altijd hoge steekballen hoorMeeste kans op succes.
quote:
Nope. Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was je hier gisteravond?
69, prima.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
Zarate is trouwens echt ruk als wide CAM. Kijk eens naar zijn passing.
Het was echt super geniaal maar wel echt ziek slechte humorquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nope. Wat heb ik gemist?Dat plaatje trouwens
Was die backs helemaal vergeten, die spelen inderdaad prima. Rafinha heeft alleen maar 7 chem als ik hem daar neer zet. Diego Alves komt erinquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GK= Diego Alves
Als vervangers kan je Rafinha en Filipe als backs proberen. Prima spelers en goedkoop.
Geluid aan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker die stream van Rijst aan, hand in de broek en genietne maar.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker die stream van Rijst aan, hand in de broek en genieten maar.
en miccoli oid als suarez te duur isquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was die backs helemaal vergeten, die spelen inderdaad prima. Rafinha heeft alleen maar 7 chem als ik hem daar neer zet. Diego Alves komt erin
ik heb mijn sweatpants al aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker die stream van Rijst aan, hand in de broek en genieten maar.
Nice, ik heb een keer goed FUT advies gegeven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was die backs helemaal vergeten, die spelen inderdaad prima. Rafinha heeft alleen maar 7 chem als ik hem daar neer zet. Diego Alves komt erin
Heb jij ook 30K coins te leen?quote:
ja welja, ik vertrouw je wel. Zet er maar wat opquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij ook 30K coins te leen?
Ik heb jou eens een Fer gegeven dus kan jij mij nu lenen
Ga je steefie uitbetalen voor zijn gespeelde clubswedstrijden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja welja, ik vertrouw je wel. Zet er maar wat op
Een bronze fitness 30K binquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja welja, ik vertrouw je wel. Zet er maar wat op
nee kom nou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je steefie uitbetalen voor zijn gespeelde clubswedstrijden?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nice, bedankt ouwe lutserquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
alsjeblieft Steefie. Ik hoor het wel wanneer ik het terugkrijg.
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar ga je het voor gebruiken dan
Ik moest gniffelenquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je Klaas Toefjes in een zuivelfabriek?
Kaas toefjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Kaas toefjes
[ afbeelding ]
Niet garpig mi mangquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Kaas toefjes
[ afbeelding ]
WTF is dezequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Kaas toefjes
[ afbeelding ]
Ik kon daar niet om lachenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel joh heerlijk toch lekker lachen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel joh heerlijk toch lekker lachen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe noem je een arme Richie?
Poorie.
[ afbeelding ]
Deze is leuk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe noem je een arme Richie?
Poorie.
[ afbeelding ]
Zeg dan GayftJeEnergiequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je GJE die ervoor zorgt dat je homo wordt?
GeeftJeGaynergie
[ afbeelding ]
Dit is toch een pornoactrice?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
Om jullie het lachen te laten vergaan:
[ afbeelding ]
Een tori black voor je topic! FAP ZE!
Zij heeft meer lul gehad dan een gemiddeld urinoir manquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
maaaaaakt niet uitquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zij heeft meer lul gehad dan een gemiddeld urinoir man
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
@vandermar
jij had toch een vraag over die administratiekosten?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je het spel waar je diegene die Koos heet moet vinden?
Wieiskoos
[ afbeelding ]
Nu heeft ie een kale knarquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Dude
[ afbeelding ]
Moest TOTY Dempsey nog
is die maar 30k?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Dude
[ afbeelding ]
Moest TOTY Dempsey nog
Beetje een rotkop hierquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, 39quote:
quote:
Deze was 39K SP en dat ligt net onder zijn waarde maar de rest staat er duurder opo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
watzefak
ik weet nog dat ik 18k verlies had gedraaid op SIF Dempsey : ')
die was toen 50
Ik heb 'm gehad, niet de moeite waard.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan ook doorsparen voor SIF Ibrahimovic. Die kan harder hollen
De TOTY dan, 88 sprintsnelheid met 99 strengthquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan ook doorsparen voor SIF Ibrahimovic. Die kan harder hollen
Oh gefeliciteerd Fuszyquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
Hoitjes. Zag iets over baan Fuszy en jarig dus gefeliciteerd
Niet? Shooting en passing +6 ziet er verleidelijk uit. Maar het zal ook waarschijnlijk de tegenstander meer motiveren..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gehad, niet de moeite waard.
Ja, dat is inderdaad wel ultiem, maar 1,5 miljoen volgens UDB. Als ik klaar ben met sparen hebben jullie het al over TOTW 10 in fifa 13quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
De TOTY dan, 88 sprintsnelheid met 99 strength
TOTY Ibrahimovic met een +10 kaart = 99 pace met 195cmquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet? Shooting en passing +6 ziet er verleidelijk uit. Maar het zal ook waarschijnlijk de tegenstander meer motiveren..
[..]
Ja, dat is inderdaad wel ultiem, maar 1,5 miljoen volgens UDB. Als ik klaar ben met sparen hebben jullie het al over TOTW 10 in fifa 13
130kquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
Weet iemand hoe duur IF ronaldinho is?
Godverdomme ik wil hem zo graagquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op de Xbox is de goedkoopste BIN nu 157k. Hopelijk gaat ie dalen, want ik wil 'm.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
Hoitjes. Zag iets over baan Fuszy en jarig dus gefeliciteerd
quote:
nog meer liefdequote:
Hij gaat nog wel onder de 30k geloof me maar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
Mathijs heeft toch al 197 coins dus hij kan bijna Ronaldinho kopen
Moet je eens kijken hoeveel punten met clubs we nog over hebben, maar voor 30k krijg je hem wel hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel onder de 30k geloof me maar!
O ja kut, dat was ook deel van de dealquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel punten met clubs we nog over hebben, maar voor 30k krijg je hem wel hoor
welke deal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja kut, dat was ook deel van de dealDan ga ik maar handelen vanavond na de wedstrijd! Gonna be rich and famous!
[ afbeelding ]
Discard die aapquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
Ik krijg deze gozer zó vaak in m'n pakjes, ik word er eng van.
[ afbeelding ]
Ja, voor zijn blessure was hij redelijk, daarna dikke strontquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]Heeft ie überhaupt wel eens in de basis gestaan?
Ja, tegen ADO vorig seizoen. En toen verloren zequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]Heeft ie überhaupt wel eens in de basis gestaan?
Oh hij zou van mij IF Ronaldinho krijgen als we met clubs boven de 4000 punten komen (we staan al 3 maanden op die grens maar komen er nooit overheenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh hij zou van mij IF Ronaldinho krijgen als we met clubs boven de 4000 punten komen (we staan al 3 maanden op die grens maar komen er nooit overheen). Toen zei ik nog even gauw dat het niet te duur mocht zijn dus rond de 30k
Omdat hij zo'n arme sloeber is die maar 197 coins heeftIk dacht dat hij bedoelde 197k
![]()
Bij deze dus een oproep: Elke XBOXER die zich geroepen voelt deze arme jongen die net zijn vwo diploma heeft gehaald de zomer door te helpen. Leg uw duizenden K's aan coins bij om Ronaldinho voor mij te financieren. Ik fap me al sinds jaar en dag op die man en wil hem nu IF hebben. Bij leggen doe je bij Thorb. 4000 punten met clubs is vereiste.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh hij zou van mij IF Ronaldinho krijgen als we met clubs boven de 4000 punten komen (we staan al 3 maanden op die grens maar komen er nooit overheen). Toen zei ik nog even gauw dat het niet te duur mocht zijn dus rond de 30k
Omdat hij zo'n arme sloeber is die maar 197 coins heeftIk dacht dat hij bedoelde 197k
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij deze dus een oproep: Elke XBOXER die zich geroepen voelt deze arme jongen die net zijn vwo diploma heeft gehaald de zomer door te helpen. Leg uw duizenden K's aan coins bij om Ronaldinho voor mij te financieren. Ik fap me al sinds jaar en dag op die man en wil hem nu IF hebben. Bij leggen doe je bij Thorb. 4000 punten met clubs is vereiste.
Nu ga ik me zus opzoeken in het ziekenhuis na een operatieDus spreek jullie later wel (vanavond clubs?)
Ik kom wel clubben na de wedstrijd, en doe je zus de groeten (vergeet niet een foto te maken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij deze dus een oproep: Elke XBOXER die zich geroepen voelt deze arme jongen die net zijn vwo diploma heeft gehaald de zomer door te helpen. Leg uw duizenden K's aan coins bij om Ronaldinho voor mij te financieren. Ik fap me al sinds jaar en dag op die man en wil hem nu IF hebben. Bij leggen doe je bij Thorb. 4000 punten met clubs is vereiste.
Nu ga ik me zus opzoeken in het ziekenhuis na een operatieDus spreek jullie later wel (vanavond clubs?)
Succes met je zus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALs het dichtbij komt trommel je mij maar even op voor clubsquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het allebei niet gebeuren maar ik vind het niet erg als het gebeurt hoor
kan je het weer verneukenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
ALs het dichtbij komt trommel je mij maar even op voor clubs
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
VDM: VOORZET VOORZET HE WAAROM GEEF JE NOU GEEN VOORZET
*ondertussen krijgt vdm de bal* VDM: oh wat een skil oh nog een man voorbij heerlijk oh kut bal kwijt
![]()
Doe ik ook soms, dan baal je echt als je de bal kwijt bent net voor je 1 op 1 kanquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor maar hij doet veel skills en soms gaan die wel eens fout
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
VDM: VOORZET VOORZET HE WAAROM GEEF JE NOU GEEN VOORZET
*ondertussen krijgt vdm de bal* VDM: oh wat een skil oh nog een man voorbij heerlijk oh kut bal kwijt
![]()
ik durf geen skills want dan faal ik en dan sta je voor lul. Dus ik geef alleen maar splijtende passes.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik ook soms, dan baal je echt als je de bal kwijt bent net voor je 1 op 1 kan
Ik baal niet als ik de bal kwijt ben, ik lach erom omdat er dan altijd geniaal commentaar komtquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik ook soms, dan baal je echt als je de bal kwijt bent net voor je 1 op 1 kan
Ik probeer het alleen als er geen aansluiting is of bij de zijlijn, probeer het niet op het middenveld te doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik durf geen skills want dan faal ik en dan sta je voor lul. Dus ik geef alleen maar splijtende passes.
Die kat die je mishandeld had met een controller zekerquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:56 schreef Toefjes het volgende:
Vorig jaar mijn kat geruild tegen een stofzuiger, omdat de kat alles stukmaakte. Nu is de stofzuiger stuk
ik baal dan meer omdat ik het dan weer verneuk voor de restquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ja diequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kat die je mishandeld had met een controller zeker
Ook, maar je ego keldert hard na zoietsquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik baal dan meer omdat ik het weer verneuk voor de rest
Ondertussen nog van team geswitcht. Ik had hem allang kunnen hebben want had 100k. maar toen ging ik wat packs kopenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik baal dan meer omdat ik het weer verneuk voor de rest
sommige mensen hebben daar geen last vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik baal dan meer omdat ik het dan weer verneuk voor de rest
Heb je die serieus voor een stofzuiger ingeruild?quote:
packs kopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ondertussen nog van team geswitcht. Ik had hem allang kunnen hebben want had 100k. maar toen ging ik wat packs kopen
Ja, dat moet altijd even.quote:
dat moet helemaal niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, dat moet altijd even.
Maar nu koop ik zilver packs. maak ik dan maximaal 500 coins verlies op!
Bij mij wel, dat vind ik het leukste van FUT.quote:
en toch zit je altijd hier te balen dat je packs hebt gekocht?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bij mij wel, dat vind ik het leukste van FUT.
Ja, hij was een monster. Maakte alles kapot wat op zijn weg kwam, gebruikte de bergkast als urinoir. Maar hij had wel een koppie dat je moeilijk kwaad op m kon worden. Nadat hij 2 keer weggelopen was wilde ik m naar het asiel doen, want terugbrengen kost 25 euro aan dierenambulance. Een vriendin wilde m wel hebben. Ze vroeg of ik iets er voor wilde hebben, en toen zei ik wel dat ik een stofzuiger kon gebruiken. En 3 dagen later had ik een stofzuigerquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je die serieus voor een stofzuiger ingeruild?
Jep. maar dat hoort erbijquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en toch zit je altijd hier te balen dat je packs hebt gekocht?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hij was een monster. Maakte alles kapot wat op zijn weg kwam, gebruikte de bergkast als urinoir. Maar hij had wel een koppie dat je moeilijk kwaad op m kon worden. Nadat hij 2 keer weggelopen was wilde ik m naar het asiel doen, want terugbrengen kost 25 euro aan dierenambulance. Een vriendin wilde m wel hebben. Ze vroeg of ik iets er voor wilde hebben, en toen zei ik wel dat ik een stofzuiger kon gebruiken. En 3 dagen later had ik een stofzuiger
en hoe vaak is je dat al overkomen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jep. maar dat hoort erbij
Dat moment, dat je ziet dat je een IF of een Toty uit een pack krijgt, is dat wel waard
Goeie deal tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hij was een monster. Maakte alles kapot wat op zijn weg kwam, gebruikte de bergkast als urinoir. Maar hij had wel een koppie dat je moeilijk kwaad op m kon worden. Nadat hij 2 keer weggelopen was wilde ik m naar het asiel doen, want terugbrengen kost 25 euro aan dierenambulance. Een vriendin wilde m wel hebben. Ze vroeg of ik iets er voor wilde hebben, en toen zei ik wel dat ik een stofzuiger kon gebruiken. En 3 dagen later had ik een stofzuiger
3x volgens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoe vaak is je dat al overkomen?
die is bij mij met clubs toch al op een dieptepuntquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook, maar je ego keldert hard na zoiets
Wanneer weer clubs??quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is bij mij met clubs toch al op een dieptepunt
grappige beesten, maar weinig contact mee vind ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |