Op 100% zet? Kun je dat veranderen dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangen
Jup, je moet m eerst op US zetten, dan gaattie sowieso al verder want in nederland mag t eigenlijk niet zo ver ofzo, en daarna kan je idd de sterkte veranderen. Oh en zo'n leeg mogelijk kanaal kiezen, ik heb 12, terwijl de meeste op 5 zitten, dat scheelt ook echt een heel stuk qua sterkte. En natuurlijk 5ghz gebruiken voor zover je apparaten dat ondersteunen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op 100% zet? Kun je dat veranderen dan?
Ik heb ook een wndr3700
Thanks! Zal eens kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, je moet m eerst op US zetten, dan gaattie sowieso al verder want in nederland mag t eigenlijk niet zo ver ofzo, en daarna kan je idd de sterkte veranderen. Oh en zo'n leeg mogelijk kanaal kiezen, ik heb 12, terwijl de meeste op 5 zitten, dat scheelt ook echt een heel stuk qua sterkte. En natuurlijk 5ghz gebruiken voor zover je apparaten dat ondersteunen.
Okayquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
we hebben een nerd in ons midden
Ben ik dan een nerdin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef delano.888 het volgende:
Oh en de eerste die van plan is te zeggen: we hebben een nerd in ons midden, moet dat vooral niet doen, want iedereen die MC speelt is een nerd dus je moet niet zeiken
Jup!quote:
Ik win, want ik heb dezequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha iedereen met een penseel langer dan dertig centimeter is geen nerdje
Ik zocht op een penseel, en vond ditquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
das een potlood, geen penseel
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ahahaha delano heeft geen penseel delano is een meisje
Faler, ik zoek ook op penseel en zie allemaal penselenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zocht op een penseel, en vond dit
[..]wat moeten we nou met jou
Ik zocht in het engels, misschien daarom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Faler, ik zoek ook op penseel en zie allemaal penselenGeen potlood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |