SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:28 schreef ArTiC het volgende:
Waar ik Jeroen zei bedoeld ik Kerpen. Stop de tijd.
Damn you autocorrect
Ik ook, ondanks dat mijn steam teller nu tegen de 300 uur aangeeftquote:
En toen zat Michael Schumacher achter jequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef ArTiC het volgende:
Jeroen is ook tof trouwens, daar hebben ze een buitenbaan én binnen baan. Buiten is wel met binnenkarts maar het is superbochtig. En tof om 15 Duitsers te snel af te zijn
Ik zet een joker inquote:
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:28 schreef ArTiC het volgende:
Waar ik Jeroen zei bedoeld ik Kerpen. Stop de tijd.
Damn you autocorrect
Schumi was er nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat mijn steam teller nu tegen de 300 uur aangeeft
[..]
En toen zat Michael Schumacher achter jeWtf, Kerpen is van Michael Schumacher
![]()
Oud collega van me heeft een keer tijdens een arrangement tegen Jos Verstappen gereden, ze kregen nog net geen klappen langs de baan, maar je moest hem niet te lang in de weg rijden, hij beukte je zo de baan af.
Een vrouw die het met me eens isquote:
Speel hem op de 360, maar Witcher 2 slokt nogal tijd opquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat mijn steam teller nu tegen de 300 uur aangeeft
Dat sowieso.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een vrouw die het met me eens is
Tetten
Ik vind jou een aanwinst voor dit topic, hou dit gevoel erin meidquote:
Mike Heezemans is een zwaar rlxde gast. Daar heb ik nog een keer bij in de bus gezeten tijdens een circuit tour op Zandvoort. Gast heeft autosport verhalen zoals Gijp die heeft over voetbal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schumi was er niet
Jos moet je idd niet blokken...faalhaas dat het is
Eindhoven is van Mike Heezemans, heb hem er wel eens ontmoet...hij wilde niet een heatje meedoen..schijter
Ik ben een aanwinst voor ieder topic.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind jou een aanwinst voor dit topic, hou dit gevoel erin meid
[..]
Mike Heezemans is een zwaar rlxde gast. Daar heb ik nog een keer bij in de bus gezeten tijdens een circuit tour op Zandvoort. Gast heeft autosport verhalen zoals Gijp die heeft over voetbal.
Ik was vroeger altijd fan van Verstappen, maar tegenwoordig vind ik het ook een stumper hoor, hij komt ook zo positief in het nieuws altijd
Lijkt me best kut als vrouw om een hekel aan tieten te hebben terwijl je 2 europacups voor je neus hebt hangenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een vrouw die het met me eens is
Tetten
Bij sommige kan je er een kopje onder houden, gratis theequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me best kut als vrouw om een hekel aan tieten te hebben terwijl je 2 europacups voor je neus hebt hangen
I concurquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker zacht en ze liggen zo lekker
!
Mijn ex had een hekel eraan. Ze waren te grootquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me best kut als vrouw om een hekel aan tieten te hebben terwijl je 2 europacups voor je neus hebt hangen
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:
Ik heb liever groot dan klein. Maar heb ook wel eens met een meisje gedate waarvan ik zelfs zoiets had van, kijk je uit waar je loopt want je stoot alles omver zo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn ex had een hekel eraan. Ze waren te groot
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole
ja, dan kan je aardig last van je rug krijgen...nou ja, zij dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn ex had een hekel eraan. Ze waren te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |