abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113500210
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Casos het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo gezegend, er zijn meerdere redenen voor een slecht gebit dan alleen onderhoud.
Hey lieverd ik heb een paar jaar geleden mijn glazuur laten aanpakken omdat dit nogal poreus was, dus praat mij niet van een slecht gebit, ik was elke afspraak al de lul, nu niet meer.
Het is ook net hoe gemotiveerd je zelf bent om je gebit netjes te houden.
pi_113500241
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Hey lieverd ik heb een paar jaar geleden mijn glazuur laten aanpakken omdat dit nogal poreus was, dus praat mij niet van een slecht gebit, ik was elke afspraak al de lul, nu niet meer.
Het is ook net hoe gemotiveerd je zelf bent om je gebit netjes te houden.
:D :')
pi_113500380
Ze bedoelen dat ze fors geïnvesteerd hebben in hun zakken.
Eerst de bevolking oplichten en nu ook nog de staat bedreigen.
Ik hoop dat het snel wordt stopgezet nu er een meerderheid is.
Weg met zulke vvd graai praktijken.
pi_113500440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef Hicham. het volgende:
Ze bedoelen dat ze fors geïnvesteerd hebben in hun zakken.
Eerst de bevolking oplichten en nu ook nog de staat bedreigen.
Ik hoop dat het snel wordt stopgezet nu er een meerderheid is.
Weg met zulke vvd graai praktijken.
Want geld willen verdienen is per definitie lelijk? Het zijn forse bedragen, en we hoeven ook echt niet medelijden met ze te hebben, maar die praktijk, inventaris en de mensen er omheen, kosten echt een aardige bom duiten hoor.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_113500601
Daarbij als ik sommige gebitten zie zou ik ook een fikse rekening uitschrijven, ik ga al over me nek van sommigen als ze even glimlachen, laat staan dat ik er ook nog in moest poeren.
Daar ging wel een stukje emotionele schade op de rekening, van de braakneigingen en slapeloze nachten van sommige beerputten.

Want ik zit nu in me date fase en zie genoeg mannen waarvan ik al begin te rekenen, 3 facings, 2 kronen, 3 gaatjes, bleken en tandsteen verwijderen, nou dat word een fikse rekening.
En dan openen ze hier een topic dat vrouwen arrogant worden, nee die schrikken zich kapot met wat voor beerputten sommigen lopen en wil niet alleen de mannen afvallen kom ook wel eens vrouwen tegen dat ik denk: Wauw!!! Wat voor ongeluk is er in jou mond gebeurd?

Dus en er zullen vast mensen zijn die net als mij zich geheel suf poetsen en er echt niets aan kunnen doen, maar heb allang door dat heel veel mensen hun gebit enorm verwaarlozen maar wel janken als ze de rekening krijgen van hun eigen verwaarlozing
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:30:26 #31
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_113500629
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:22 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Want geld willen verdienen is per definitie lelijk? Het zijn forse bedragen, en we hoeven ook echt niet medelijden met ze te hebben, maar die praktijk, inventaris en de mensen er omheen, kosten echt een aardige bom duiten hoor.
Mensen er omheen? Mijn tandarts heeft één werknemer en dat is z'n vrouw.
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:31:15 #32
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_113500649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef LittleLady het volgende:

Want ik zit nu in me date fase en zie genoeg mannen waarvan ik al begin te rekenen, 3 facings
Zozo :9 :9~
pi_113500698
Heerlijk jolijt, jaloezie en simplistisch haattopic.
Ga zo door
pi_113500705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Casos het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo gezegend, er zijn meerdere redenen voor een slecht gebit dan alleen onderhoud.
Inderdaad heeft niet iedereen een perfect gebit, maar het merendeel wel, mits ze 2maal daags poetsen. En daar ligt het probleem bij de meeste mensen die met excuses komen dat hun gebit oh zo slecht is, maar wel elke dag cola drinken en zoetigheden als tussendoortjes eten en niet poetsen. Ik ben blij dat die tandartsen nu wat meer kunnen verdienen, hopelijk spoort dat mensen aan om wat beter met hun gebit om te gaan! En trouwens er komt een hoop vakmanschap kijken bij een tandarts en je komt er in principe maar twee keer per jaar voor controle. Controle per jaar zou niet meer moeten kosten dan 100 euro.

Disclaimer: Voor mensen met een serieuze aandoening aan hun gebit veroorzaakt door medicatie/ongeluk wat dan ook, daar is bovenstaande post niet voor bedoeld. Meer voor de huilies die onterecht klagen :')
pi_113500796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:33 schreef kahnus het volgende:

[..]

Inderdaad heeft niet iedereen een perfect gebit, maar het merendeel wel, mits ze 2maal daags poetsen. En daar ligt het probleem bij de meeste mensen die met excuses komen dat hun gebit oh zo slecht is, maar wel elke dag cola drinken en zoetigheden als tussendoortjes eten. Ik ben blij dat die tandartsen nu wat meer kunnen verdienen, hopelijk spoort dat mensen aan om wat beter met hun gebit om te gaan! En trouwens er komt een hoop vakmanschap kijken bij een tandarts en je komt er in principe maar twee keer per jaar voor controle. Controle per jaar zou niet meer moeten kosten dan 100 euro.

Disclaimer: Voor mensen met een serieuze aandoening aan hun gebit veroorzaakt door medicatie/ongeluk wat dan ook, daar is bovenstaande post niet voor bedoeld. Meer voor de huilies die onterecht klagen :')
Ben het met je eens, trouwens mensen met een aandoening aan het gebit laten er wel wat aan doen, die schamen zich namelijk wel kapot, vriendin van me kreeg wolf in het gebit, als je haar nu ziet, het ziet er weer strak uit, mijn glazuur ging geheel kapot, het ziet er weer strak uit, een andere kennis van van mij had net als mij zwak glazuur en is direct na mij heen gegaan om hetzelfde te laten doen.
pi_113500801
quote:

[..]

Inderdaad heeft niet iedereen een perfect gebit, maar het merendeel wel, mits ze 2maal daags poetsen. En daar ligt het probleem bij de meeste mensen die met excuses komen dat hun gebit oh zo slecht is, maar wel elke dag cola drinken en zoetigheden als tussendoortjes eten en niet poetsen. Ik ben blij dat die tandartsen nu wat meer kunnen verdienen, hopelijk spoort dat mensen aan om wat beter met hun gebit om te gaan! En trouwens er komt een hoop vakmanschap kijken bij een tandarts en je komt er in principe maar twee keer per jaar voor controle. Controle per jaar zou niet meer moeten kosten dan 100 euro.

Nuance. :o We zijn wel op FOK! he. :D
pi_113500812
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:30 schreef Tijn het volgende:

[..]

Mensen er omheen? Mijn tandarts heeft één werknemer en dat is z'n vrouw.
En mijn tandarts is lid van een maatschap met 3 tandartsen, inclusief meerdere assistenten, en mondhygiënisten, met een fatsoenlijke website, inclusief online-afspraken module etc etc. Daar gaat het om ~10 personen dacht ik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator donderdag 28 juni 2012 @ 10:53:56 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_113501311
quote:

[..]

Wat meer?
De prijzen vliegen werkelijk de pan uit.
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:11:41 #39
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_113504446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De kwaliteit is idd enorm vooruitgegaan: zo krijg ik tegenwoordig een SMS-je om de afspraak te bevestigen. Dat is EXACT wat ik wil qua vooruitgang bij de tandarts, niet een boor die minder pijn doet ^O^
Ik vind die sms'jes wel makkelijk :) Die boor die minder pijn doet noemen ze bij ons een verdoving hahahaha.
pi_113506309
ik snap die tandartsen wel, ze krijgen te horen dat de tarieven worden vrijgegeven in een markt met een flink tekort.
zo'n man gaat dan natuurlijk alvast een audi A8 bestellen (lange levertijd)

nu gaat dit plan niet door, heeft hij toch een probleem
oops
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:14:22 #41
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_113507447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef LittleLady het volgende:
Mensen lopen wel lekker te klagen en te mekkeren maar als jij 10 jaar niet naar je gebit hebt omgekeken en ineens pijn in je smoel hebt ja dan word het een dure ongeacht of de prijzen wel of niet zijn gestegen.
Dat je de rekening krijgt als je je gebit niet onderhoudt is nogal logisch.

Maar wat me nogal stoort aan jouw reactie is dat je het blijkbaar normaal mag vinden dat in een paar maanden tijd de kosten voor een (gestandariseerde) behandeling met tientallen procenten is gestegen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef LittleLady het volgende:
Daarbij als ik sommige gebitten zie zou ik ook een fikse rekening uitschrijven, ik ga al over me nek van sommigen als ze even glimlachen, laat staan dat ik er ook nog in moest poeren.
Daar ging wel een stukje emotionele schade op de rekening, van de braakneigingen en slapeloze nachten van sommige beerputten.
Het is maar goed dat jij mijn tandarts niet bent want ik zou je helemaal kapot maken binnen je beroepsgroep.
Als je het niets vindt om met kinderen te werken ga je niet in de kinderopvang, als je een hekel hebt aan autorijden word je geen chauffeur, als je al walgt bij het idee demente bejaarden te verzorgen ga je niet in de geriatrie, en ALS JE NIET TEGEN DE AANBLIK VAN EEN SLECHT GEBIT KAN WORD JE FOKKING GEEN TANDARTS.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_113509046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat doet mijn tandarts pas sinds dit jaar... Ik kreeg vorige week een rekening (en die viel zo'n kleine 300 euro duurder uit dan vorig jaar begroot (plaatsen implantaat) *slik*) Maar welke kosten maakt een tandarts inderdaad om prijzen aan te passen? Je hoorde ze niet klagen toen de vrije tarieven in werden gevoerd, toen moesten ze toch hetzelfde doen? Klinkt alsof ze gewoon minder inkomsten zien...
Die van mij ook ineens sinds dit jaar. Even nagekeken hoe dit nou zit, blijkt dat het eerst gewoon via ziekenkosten verzekering direct ging maar als de tarieven te hoog zijn dan willen ze daar de tandarts "er niet meer bij hebben" en verliest hij dit voordeel en moet iedereen dus zelf de bonnetjes gaan inleveren..
  zondag 1 juli 2012 @ 23:31:54 #43
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_113653698
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

bron

Kan iemand mij uitleggen op welke manier er fors geïnvesteerd is in dit experiment? Wat moest er allemaal gebeuren om dit allemaal mogelijk te maken? Of zien zij nieuwe prijslijsten drukken als grote kostenpost?
als men erin geïnvesteerd had dan was er een nationale tandartssite waarop je alle tarieven van alle tandartsen kan vergelijken, per dag en per behandeling, de route en de postcode naar die goedkoopste en een mogelijkheid om online te boeken

Men heeft dit expres achterwege gelaten, en alleen de tandartsen geïnstrueerd, dat als jij een behandeling elders wil laten doen, dat je dan niet meer terug hoeft te komen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')