Mijn telefoon deed autocorrect richting jagermeester,.. Vond het wel tof eigenlijk zoquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik hou het bij Jägermeister
Ik moest aan het verhaal van Urbanus denken met zijn choco on the rocks en van met die hells angels die zeiden hier is uwen versnellingsbak.quote:
Geen idee naar welke Urbanus jij hebt zitten luisteren, maar versnellingsbak?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moest aan het verhaal van Urbanus denken met zijn choco on the rocks en van met die hells angels die zeiden hier is uwen versnellingsbak.
Urbanus blijft een baasquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moest aan het verhaal van Urbanus denken met zijn choco on the rocks en van met die hells angels die zeiden hier is uwen versnellingsbak.
Zit wat in... was laatst bij wat mensjes en ze trokken de vreemdste gezichten terwijl ze die shotjes tot zich namenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:24 schreef technofreak86 het volgende:
Als het echt lekker was zou het zonde zijn om in 1 keer achterover te slaan niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |