SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ik ben kei goedquote:
Hup Sinterklaasquote:
ik verveel me de tering bij deze wedstrijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
gaat hard hier. al weer 3 topics verder zie ik zoterug van borrelen en sporten
Haha, ik hoorde het ook ja. Wat een kutwedstrijd trouwens, zooo saai dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef ArTiC het volgende:
Die commenatator zegt wat ik dacht
"Had hem in Johannesburg gemist man!"
Welkom terug!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
gaat hard hier. al weer 3 topics verder zie ik zoterug van borrelen en sporten
Bertje naar PSV, Dickie naar Oranjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
Toch zonde dat van Marwijk stopt als coach
Tis te merken hahahquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verveel me de tering bij deze wedstrijd
Thanks! Het was gezelligquote:
Sta er niet van te kijken, toch hoop ik dat de spelers die zich misdragen hebben ook wegblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
Toch zonde dat van Marwijk stopt als coach
Dat geloof ik best. Sporten ook goed bevallen?quote:
Wat een vergelijking man.... Ronaldo versus schilderij... tjah ze zijn beide bewerktquote:
Dat hoop ik eigenlijk ook. Die ego-koppen hebben we niet nodig. Vers bloed!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sta er niet van te kijken, toch hoop ik dat de spelers die zich misdragen hebben ook wegblijven.
De Mona Lisa veranderd tussen de middag ook van kapsel, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat een vergelijking man.... Ronaldo versus schilderij... tjah ze zijn beide bewerkt
nee... ik krijg sterk de neiging om binnenkort een keer een paar klappen uit te delen aan een paar lui daar.... stel jostis....quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Sporten ook goed bevallen?
zitte gij op kickbokse jonguh?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... ik krijg sterk de neiging om binnenkort een keer een paar klappen uit te delen aan een paar lui daar.... stel jostis....
Damn, wat was er aan de hand dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... ik krijg sterk de neiging om binnenkort een keer een paar klappen uit te delen aan een paar lui daar.... stel jostis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |