Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taptoe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
De meeste mensen hier zijn nu letterlijk de taptoe aan het overtikken volgens mij
why, mijn moppen zijn het leukstquote:
Wel haahhahahahahaahahhahahahahahahahahahahaahquote:
Dankje thorbiequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind je grappiger als je jezelf bent.
Tering, wat dom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Drie dochters vragen aan hun vader of ze 's avonds een jongen mee naar huis mogen nemen en dit mag.
Die avond gaat de papa bij deur 1 luisteren en hoort au au au. Snel loopt hij door naar deur 2 waar hij alleen gelach hoort. Bij deur 3 hoort hij echter niets.
De volgende ochtend bij het ontbijt vraagt die vader aan dochter 1 waarom ze gister avond au au au schreeuwde. Nou zegt de dochter, een grote piemel in een kleine kut doet pijn. Nu vraagt hij het aan dochter 2 waarom ze steeds moest lachen. Nou, een kleine piemel in een grote kut dat kietelt. Vervolgens vraagt hij aan dochter 3 waarom hij daar niets hoorde. De derde dochter zegt, ik heb geleerd om niet met volle mond te praten
Sowieso als je als vader dat gaat vragen en gaat afluisteren
Gaaaaaastquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter ruim je het ook even op?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Drie dochters vragen aan hun vader of ze 's avonds een jongen mee naar huis mogen nemen en dit mag.
Die avond gaat de papa bij deur 1 luisteren en hoort au au au. Snel loopt hij door naar deur 2 waar hij alleen gelach hoort. Bij deur 3 hoort hij echter niets.
De volgende ochtend bij het ontbijt vraagt die vader aan dochter 1 waarom ze gister avond au au au schreeuwde. Nou zegt de dochter, een grote piemel in een kleine kut doet pijn. Nu vraagt hij het aan dochter 2 waarom ze steeds moest lachen. Nou, een kleine piemel in een grote kut dat kietelt. Vervolgens vraagt hij aan dochter 3 waarom hij daar niets hoorde. De derde dochter zegt, ik heb geleerd om niet met volle mond te praten
Sowieso als je als vader dat gaat vragen en gaat afluisteren
Potver, bijna offtopic.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zijn zeker grappen aan het maken omdat de wedstrijd niet veel aan is? Ik heb zelf ook weinig te melden behalve dat ik best wel veel squad fitnesses krijg nu.
nee. is maar 16k waard volgens ofso.quote:
randje, ging nog net goedquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
Waarom krijgen orkanen soms een meisjesnaam?
Ze komen hard en nat, maar als ze weg zijn ben je je auto en huis kwijt.
[ afbeelding ]
dat hadden wij beter gedaanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je Jesus Navas als hij in de keuken staat?
Jesus Afwas
[ afbeelding ]
XD XD XDquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Iniesta, had hem in Johannesburg gemist dan!
moet bijna huilen nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Tik ik laatst op het raam bij zo'n hoertje: "Hé! Wat kost dat?" Zegt ze: "55 euro!" Ik: "Zó! Da's niet duur voor dubbel glas! [ afbeelding ]"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschreven door Astrid .... ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je Pepe als hij zweeds spreekt?
Pepe Langkous
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Pepe Langkous
[ afbeelding ]
Jij bent echt ooit op je funny bone gevallen als kindquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Pepe Langkous
[ afbeelding ]
quote:
Kein TORresquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
hoe noem je Torres die bij Chelsea niet kan scoren?
TORRES!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Welke portugees gaat nooit vreemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch de aflevering met 1miljoenbiljardquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent naast kabouter Wesley, geniaal![]()
quote:
Ik moest keihard lachen, mijn pa zit me echt raar aan te kijken.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen, mijn pa zit me echt raar aan te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Kijk nog eens naar dat plaatje.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie toefjes (die er uiteraard exact zo uitziet als Verbeek) ook echt zo heel geconcentreerd op die puush toetsjes drukken, tongetje half uit de mond hangend alsof hij zijn modelvliegtuigjes aan het inkleuren is
Hahahahaha!!!!1!!!!!1!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie toefjes (die er uiteraard exact zo uitziet als Verbeek) ook echt zo heel geconcentreerd op die puush toetsjes drukken, tongetje half uit de mond hangend alsof hij zijn modelvliegtuigjes aan het inkleuren is
Ik ga die kabouter wesley shit nog een keer kijken als ik dronken ben of een flinke joint ofzoiets op heb, volgens mij ga je dan helemaal stukquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar dat plaatje.
Ik heb de tranen in mijn ogen staan.
Ik keek net naar die gezichtsuitdrukking van Wesley op dat laatste plaatje en moest gewoon weer hardoplachen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga die kabouter wesley shit nog een keer kijken als ik dronken ben of een flinke joint ofzoiets op heb, volgens mij ga je dan helemaal stuk
Kom jij wel eens hier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Komt een neger bij de bakker.
Bakker: wat mag het zijn?
Neger: Ik wil graag de baan die u aanbiedt.
Bakker: Een broodje aap, verder nog iets?
[ afbeelding ]
Daar speel ik h2h altijd mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
Portugal pacewhore team met Ronaldo en Nani
Nee en doe ik lekker ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kom jij wel eens hier?
slechte zelfbedachte grappen, deel 29
Ik ook hihiquote:
Die speelt in turkijequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ook hihi
Ronaldo in de spits, quaresma RW
Je moet dan ook live seasons, is hij 97 rated ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
Ronaldo in de spits met h2h is cheaten. als je om geld speelt doet 90% hetzwaar overpowered
ja klopt dat gebruikten al die gasten met dat om geld spelen, was ie nog ergerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet dan ook live seasons, is hij 97 rated ofzo
Portugal jwzquote:
3-5-2.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ook hihi
Ronaldo in de spits, quaresma RW
quote:
HIJ BEDOELT DAT HIJ MET PORTUGAL SPEELT EN DUS MET QUARESMA DUS WAT BOEIT HET DAT HIJ IN TURKIJE SPEELT.quote:
Coentrao op cdm?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2.
Quaresma ---------------------------- Ronaldo
-----------------------Danny
Nani - Coentrao - Veloso (of Meireiles) - Moutinho
Pereira - Bruno Alves - Pepe
Kieper.
AC Milanquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef OmniRocket het volgende:
ik speel met Real Madrid.... met Di Maria en Ronaldo op de flankenBenzema in de spits.
Ja, Pereira CB met zijn 1.72quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2.
Quaresma ---------------------------- Ronaldo
-----------------------Danny
Nani - Coentrao - Veloso (of Meireiles) - Moutinho
Pereira - Bruno Alves - Pepe
Kieper.
hele EK alquote:
*eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Coentrao op cdm?
Die opstelling ook maar is proberen!
kan die speler er nog wel in zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Hoe kan Quaresma in h2h zitten? Turkse competitie is er toch niet?
Is dit offtopic jongens?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was toen zo'n toernooi in Dubai ofzo en daar gebruikte bijna iedereen Real Madrid, ook met Callejon op CDM en RB en dat soort dingen
nani welquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef DutchSL het volgende:
Nou, penalties.
Zal Ronaldo Pirlo willen nadoen?
nee, de types waar je het van verwacht doen het juist niet.quote:
1,5... das dus maar 1 want half is niet genoeg.... das niet zo heel superquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Rui Patricio stopt blijkbaar 3 op de 10 pingels. Ben benieuwd.
zoals Pirlo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee, de types waar je het van verwacht doen het juist niet.
oeh statistiekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is toch zo. Al die jonge negertjes missen. Young, Elia, Seedorf
Cocu ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Landen met weinig negers schoppen het wel ver.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is 27 ofzo he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef OmniRocket het volgende:
Ronaldo gaat met z'n standbeen schieten.
varelaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
oeh statistieken
wie is de neger nu dan?
nee, maar als iemand het zou doen..quote:
de keeper die in het midden blijft staan wint.quote:
echt zo'n piraatquote:
hoe kan je die nou missen, Rijst duikt altijd nara rechtsquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef DutchSL het volgende:
Ik probeerde tegen Rijst ook een panenka in ons enige duel, miswel gewonnen.
Ja, dat had ik ook door.. maar hij bleef juist die keer staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe kan je die nou missen, Rijst duikt altijd nara rechts
meter vd hoek allebeiquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef marcie216 het volgende:
was gewoon goed ingeschoten die van Xabi, en deze volgens mij ook
Neequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Euroteller het volgende:
Heeft Ronaldo zijn kapsel nog veranderd in de rust?
haha zelfdequote:
Je mag alleen niet volledig stilstaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:24 schreef OmniRocket het volgende:
sinds wanneer hoef je geen vloeiende aanloop meer te nemen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef OmniRocket het volgende:
Ik hoop dat Duitsland of Italie het EK wint.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef OmniRocket het volgende:
Ik hoop dat Duitsland of Italie het EK wint.
Waarom zouden die dat niet kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie laat dan ook alle verdedigers penalties nemen
Nani is een prima linksback hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie laat dan ook alle verdedigers penalties nemen
Heb er 5 genomen. 5 gemaakt. 1tje in een serie ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon rustig in hoekje leggen, of als een gek rammen.
Nog nooit een gemist.
Ik heb er zo'n 6 genomen in totaaal
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marcie216 het volgende:
Nog nooit een gemist.
Hoeveel interlands?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marcie216 het volgende:
Nog nooit een gemist.
Dat zal wel meevallen en aangezien van te voren op trainingen al wordt geoefend zullen ze het ook best wel kunnen. Xabi heeft een van de beste trappen ter wereld en die mist wel dusja...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat zij doorgaans niet zo'n begaafde traptechniek hebben.
Jou traptechniek was toch niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marcie216 het volgende:
Nog nooit een gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |