Nope. Gewoon achter mijn trouwe mac.quote:
Thnxquote:
Ik zag je met puntjes ertussen typenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
Je was net op tijd
[..]
Nope. Gewoon achter mijn trouwe mac.
[..]
Thnx
Heerlijk! Pc problemen? Weet ik niets meer vanaf...quote:
Me neither!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heerlijk! Pc problemen? Weet ik niets meer vanaf...
Moet dat dan? Er is een taakverdeling in een relatie tussen de man en de vrouw ...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
En waar mannen gaten in het donker niet kunnen vinden :p
Het is toch soms best handigquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Moet dat dan? Er is een taakverdeling in een relatie tussen de man en de vrouw ...
* zucht *quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Egberts het volgende:
[..]
Die nieuwe boormachines zoeken toch vanzelf het gat?
Wat hebben jullie dan in hemelsnaam uitgespookt in de duinen??quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
Ik mag de overige foto's ook delen, maar ik durf niet![]()
Macbook Pro 17" 2010, Core i7 extreme, 8 GB Ram, SSD(160)+HDD(500).quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef t-i-m het volgende:
@merlijn: wat voor mac heb jij ?
lappie of gewone pc ?
Belle zat, ik klikte wat plaatjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan in hemelsnaam uitgespookt in de duinen??
Merlijn, we vinden ze vast prachtig en zo niet dan krijg je vast goed onderbouwd commentaar waardoor je alleen nog maar beter word!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
Ik mag de overige foto's ook delen, maar ik durf niet![]()
Nah, het zijn vrij "rauwe" foto's en niet iedereen vindt dat mooiquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Merlijn, we vinden ze vast prachtig en zo niet dan krijg je vast goed onderbouwd commentaar waardoor je alleen nog maar beter word!maar ze zijn fantastisch. Ik weet het gewoon.
Sowieso beter dan mijn geheugen!
Verdorie, lul, showen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, het zijn vrij "rauwe" foto's en niet iedereen vindt dat mooi
M is zo hier... die mag uitkiezen wat ze showtquote:
The full package please! Mag ik met haar douchen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
M is zo hier... die mag uitkiezen wat ze showt
Jij ging toch al met Dolfina douchen ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
The full package please! Mag ik met haar douchen?
Ach een trio kan ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij ging toch al met Dolfina douchen ?
Als je maar voorzichtig doet met haar.... wil haar graag aan een stuk terug.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach een trio kan ookdaar heeft Dolfie vast geen probzz mee
Ja hoor dat mag bestquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
The full package please! Mag ik met haar douchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |