Ik denk zo'n stukje klittenband..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit er trouwens een gulp in dat spiderman pak of moet hij dat ding met moeite van zn zweterige benen afstropen...?
Dat is inderdaad wel een foutje in het design.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit er trouwens een gulp in dat spiderman pak of moet hij dat ding met moeite van zn zweterige benen afstropen...?
Mijn naam is al genoeg om de badguys weg te houden uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Er is zeker ook geen misdaad om te bestrijden?
ok, bij deze wil ik geen spiderman-carriere meer beginnen, totaal onhandigquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een foutje in het design.
Hem ff snel eruit wippen is er niet bij
Mn kaken!! Hou op!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn naam is al genoeg om de badguys weg te houden uiteraard
Toch vreemd aangezien hij dat pak eigenlijk 24/7 aan heeft.. of iig elke dag weer aan heeft onder z'n gewone kleding..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een foutje in het design.
Hem ff snel eruit wippen is er niet bij
Ik weet niet hoe het bij het spiderwoman pak is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, bij deze wil ik geen spiderman-carriere meer beginnen, totaal onhandig
With great power comes great pressure on the bladderquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch vreemd aangezien hij dat pak eigenlijk 24/7 aan heeft.. of iig elke dag weer aan heeft onder z'n gewone kleding..
ZIJN onderbroek scheurt dan weer nooit, echt mega stretch zit daarin...!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
De Hulk als partner hebben lijkt me ook niet fijn trouwens..
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
With great power comes great pressure on the bladder
Nee, maar euh.. de vrouw in kwestie dan weer wel.. ouch..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ZIJN onderbroek scheurt dan weer nooit, echt mega stretch zit daarin...!
wat had je aan...?:Dquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik liep over schouwburgplein! Opperste concentratie daar natuurlijk!
Wordt er opeens geroepen "Hoe sexy ben jij dan!!" "Damn meisje ziet er goed uit"
Hadden ze het gewoon tegen mij want verder liep er niks vrouwelijks
Mystique. Dat is slechts bodypaint.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij het spiderwoman pak is.
Zou je een keer kunnen proberen
Een blauw jurkje, panty en mn pumpsquote:
ah blauw jurkje is wel leuk!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een blauw jurkje, panty en mn pumps
ik niet...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie de neuk whatsappt mij om half fucking 12?
Uhuhquote:
Uhm mijn WA gaat de hele dag doorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit bedoelde je toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie whatsappt mij om half fucking 12 om te neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |