Sweet dreams!quote:
Kom vechten danquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Garfield zet een goede Spidey neer hoor!!
[..]
Mot je klappen?
Ik vond die Maquire sowieso al geen goeie voor Spider-Man..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Garfield zet een goede Spidey neer hoor!!
[..]
Mot je klappen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef post.Na jaren eerst stap gezet om een oud contact te herstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, dat wist ik wel. Ik vind het er alleen niet uitzien.
Ik stap NU mn auto in !!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Zelfs als een aids patient met griep en een loopneus kan ik je nog hebben
Nee? Ik vond hem perfect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die Maquire sowieso al geen goeie voor Spider-Man..
Goed zo!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na jaren eerst stap gezet om een oud contact te herstellen.
pssst je mag niet spelen met je telefoon achter t stuur.... ohoooquote:
Ik als trailertrash heb daar toch poep aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pssst je mag niet spelen met je telefoon achter t stuur.... ohooo
Ik ook niet, was toch vrij duidelijk dat die rol voor mij gemaakt wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die Maquire sowieso al geen goeie voor Spider-Man..
das waar...!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik als trailertrash heb daar toch poep aan
Verdomme daar ging mn drinkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, was toch vrij duidelijk dat die rol voor mij gemaakt was
Nou, laat ik het anders zeggen.. Z'n rol was niet op de juiste manier geschreven.. Zie deel 3.. Harry die hem op een gegeven moment helpt.. Dat hoorde gewoon niet..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik vond hem perfect.
[..]
Goed zo!
want jij draagt standaard zon pak... kleine moeite om even die set op te lopen voor jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, was toch vrij duidelijk dat die rol voor mij gemaakt was
Halve liter bier in de ene hand, telefoon in de ander en sturen met je knieënquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik als trailertrash heb daar toch poep aan
Like a bossquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Halve liter bier in de ene hand, telefoon in de ander en sturen met je knieën
Ja staat me goed zo'n pak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want jij draagt standaard zon pak... kleine moeite om even die set op te lopen voor jou
Deel 3 was gewoon vrij matig. Maar ik vond dat niet raar. Dat is een beetje de status quo in de comics. Harry en Peter zijn vrienden en Harry is geen bad guy meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders zeggen.. Z'n rol was niet op de juiste manier geschreven.. Zie deel 3.. Harry die hem op een gegeven moment helpt.. Dat hoorde gewoon niet..
t leven is een zure bom...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja staat me goed zo'n pak.
Helaas is het hier in Boven-leeuwen nogal kut webslingeren doordat er geen flats staan
Hou nou opquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas is het hier in Boven-leeuwen nogal kut webslingeren doordat er geen flats staan
Het is Berry White.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe namen van de nieuwe ben en jerry ijsjes al gezien?
Barry White, Karamel Sutra en nog 1
Tegen 't plafond op seksen enzo..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou nou op![]()
Je kan me opvegen hoor!!
Ja dat dusquote:
zit er trouwens een gulp in dat spiderman pak of moet hij dat ding met moeite van zn zweterige benen afstropen...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen 't plafond op seksen enzo..
Zonde wel. Er is zeker ook geen misdaad om te bestrijden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Royke doet niet aan seksquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen 't plafond op seksen enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |