Ik heb nog nooit in een metro gezeten...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb jaren langs de metro gewoon in een redelijk oud huis met slechte isolering, natuurlijk wen je daar aan. Nu woon ik nog steeds langs een redelijk drukke weg, zolang de deuren dicht zijn heb je daar geen last van, met de deuren/ramen open kan het wel eens vervelend zijn.
Je hebt dubbel glas of voorzetramen nu neem ik aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb jaren langs de metro gewoon in een redelijk oud huis met slechte isolering, natuurlijk wen je daar aan. Nu woon ik nog steeds langs een redelijk drukke weg, zolang de deuren dicht zijn heb je daar geen last van, met de deuren/ramen open kan het wel eens vervelend zijn.
Dubbel glas en goede isolatie (redelijk nieuw huis).quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Je hebt dubbel glas of voorzetramen nu neem ik aan?
Dat gefluit van die vogeltjes komt me de strot uit. Ook de bladeren van de bomen die ritselen door de wind is erg irritant.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb gewoon besloten heel zen om te gaan met omgevingsgeluid. Klinkt zweverig, maar werkt wel
Onze buurman een ras Amsterdammer stond het eerste voorjaar uit zijn raam te schreeuwen naar de natuur " *** als jullie nu jullie snaveltjes nu niet houden".quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat gefluit van die vogeltjes komt me de strot uit. Ook de bladeren van de bomen die ritselen door de wind is erg irritant.
Vroeger (ouderlijk huis) woonde ik in het centrum, in een vrij rustig straatje met cafe's, in het weekend was het dus altijd een struk drukker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef 78rt21 het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met het wonen aan een drukke weg of überhaupt het wonen in een centrum?
Moet je 's morgens om half vier eens een paar parende eksters in je zinken dakgoot hebben...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat gefluit van die vogeltjes komt me de strot uit. Ook de bladeren van de bomen die ritselen door de wind is erg irritant.
Kruispunt Rozengracht/Marnixstraat toevallig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:58 schreef Bleie het volgende:
Het hangt er een beetje vanaf wat voor geluid. Ik heb jarenlang bij een druk kruispunt gewoond, waar ook 4 trams kwamen. Lag bovendien vrij dicht bij een brandweerkazerne. Het gewone verkeersgeluid, daar wen je wel aan, maar het piepen van trams door de bocht / bellen als er weer eens een fietser / auto bijna onder de tram lag (het was toen een van de ergste blackspots van Amsterdam) / sirenes, daar wende ik nooit echt aan. Gelukkig sliep ik aan de achterkant, en daar hoorde je van dat alles eigenlijk bijna niets.
Bijna: De Clercqstraat / Bilderdijkstraatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef 78rt21 het volgende:
Bedankt voor de reacties!
[..]
Kruispunt Rozengracht/Marnixstraat toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |