Dit is een aardig complete lijst. Café 't hart is ook wel oké, Walden kende ik btw niet, vergeet Dock 154 niet en Winkel van Sinkel. (al vind ik W van S matig)quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef HAL9000S het volgende:
Tivoli de Helling, DB's, Poema (vroegah), HAL16Plus daarbij de grote hoeveelheid festivals/feesten altijd, onder andere Le guess Who, Stekker etc.
Maar ik ga ook liever dansen op feestjes in Rotterdam/Den Haag/A'dam, Utrecht heeft toffe kroegen.... Belgie idd, Cafe Derat (mijn persoonlijke favouriet, de Flater vind ik wel oké, Walden lopen altijd lekkere chicks. Verder dingen als het oude pothuys waar je eten/bier kan drinken onder het genot van livemuziek, of Louis Hartlooper complex is ook altijd wel gezellig op het Ledigerf.
En je hebt ook nog dingen als de Ekko (lichtelijke alternatief) of de ACU (zwaar alternatief).
Ik moet het ook altijd hebben van die kleine toffe kroegjes maar daar beleef ik tegenwoordig meer plezier dan op in een club of op een groot feest.
Klopt jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Dit is een aardig complete lijst. Café 't hart is ook wel oké, Walden kende ik btw niet, vergeet Dock 154 niet en Winkel van Sinkel. (al vind ik W van S matig)
Hmm misschien volgende week eens rond kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt jaNet zoals Cafe Tilt. Walden zit bij de Dom, ben er laatst een drankje gaan doen na de dodenherdenking en er liepen alleen maar lekkere wijven.... vandaar dat ik die hier noemde
W van S is niet mijn ding.
Winkel van Sinkel is maar een keer per maand toch? Die 80's en 90's avond . Is daar niks aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Dit is een aardig complete lijst. Café 't hart is ook wel oké, Walden kende ik btw niet, vergeet Dock 154 niet en Winkel van Sinkel. (al vind ik W van S matig)
Groningen kan inderdaad niet op tegen Rauw in Tivoli, helaas maar 1x per maandquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:53 schreef Micson het volgende:
Kranck en Rauw zijn wel antiklachten trouwens
DumDum is trouwens ook goed te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Groningen kan inderdaad niet op tegen Rauw in Tivoli, helaas maar 1x per maand
Als student zit je in Zuilen of Overvecht nog best prima. Heb zelf een half jaar in Ondiep gewoond, daar lopen wel vaker schimmige figuren rond inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
Tevens antiklacht: Wonen in Utrecht
Mits niet in Overvecht, ondiep, zuilen, kanaleneiland, sterrenwijk etc.
Er is een hoop veranderd sinds 1962.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toen ik studeerde gingen wij geregeld naar Utrecht. Was altijd erg gezellig dus kan me niet echt in de OP vinden of het moet nu inmiddels erg veranderd zijn.
Je studeert rechten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Filemon
Daar staan toch alleen maar mooiboys en mocro's?
Zelf ga ik altijd naar Pakhuis, Kneus en Heerenplein, goeie hitjes en goed regelbare chicks
Rechten? Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Je studeert rechten?
En daarbij, t Pakkie![]()
Kneus en Heerenplein
filemon.. Bijna alleen kakkersquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Filemon
Daar staan toch alleen maar mooiboys en mocro's?
Zelf ga ik altijd naar Pakhuis, Kneus en Heerenplein, goeie hitjes en goed regelbare chicks
Of TU-nerdjes, of boeren. Allemaal niks.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Pazienza het volgende:
tu nerden in ehv?dan kom je echt op de verkeerde plekken vriend
je moet gewoon naar de kraakfeesten gaan maar die zijn er godverdomme niet zoveel meer sinds ze hcz en de arc ontruimd hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of TU-nerdjes, of boeren. Allemaal niks.
Utrecht
Krakertuig, nog erger.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Pazienza het volgende:
[..]
je moet gewoon naar de kraakfeesten gaan maar die zijn er godverdomme niet zoveel meer sinds ze hcz en de arc ontruimd hebben
gewoon jezelf 5 nachten achter elkaar kapot snuiven niks mis mee lijk mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |