Ik geloof het nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Onmogelijk Maar heb wel een Bentley dat weer wel
Dan zou ik het voordeel van de twijfel kunnen geven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik zaterdag nog wat meenemen?
[..]
Je weet dat ik voornamelijk op vrouwen val, toch?
[..]
En als je weet dat als je komt dat je versiert kunt worden door mij?
Ik kan ook niet, moet werken. En het is te ver.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde waar huppel het gisteren over had hoor
Weet ik, want dat vertelde je gisteren ook tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook niet, moet werken. En het is te ver.
quote:
Dan word ik overschaduwd door een lange knappe man met zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat ben je niet. En ik sta naast je, dus dan valt het altijd mee.
Hoe leer je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik voel me vaak lelijk, maar ik moet leren om daar vanaf te komen.
Het is dat we niet mogen pesten in dit topic, anders had ik wat ergere personen opgenoemd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben toch echt wel het triestigste geval wat aanwezig is op Fok!
Oe la la.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het voordeel van de twijfel kunnen geven.
In before PUAquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet echter.
Een zwaar depressieve parasiet is nog interessanter. Hoi leuk om kennis met je te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Parasieten zijn wel interessante levensvormen.
Misschien kun je hem hosselen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan word ik overschaduwd door een lange knappe man met zelfvertrouwen.
Je bent helemaal niet lelijk C_Mquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik voel me vaak lelijk, maar ik moet leren om daar vanaf te komen.
Zij niet ik welquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet lelijk C_M
Wist ik alquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Jij bent een man
Mannen vind ik altijd lelijk
Bedankt voor deze mededeling, mijn hele avond kan gewoon niet meer stuk nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Het voelt alweer als vanouds maar dan sneller, straks even kijken of ik die lelijke windows 7 balk ook wat donkerder kan maken
Fascinerend ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Parasieten zijn wel interessante levensvormen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet echter.
Je weet dat ik voornamelijk op vrouwen van toch?quote:
WTF is dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascinerend ja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cymothoa_exigua
Dit beestje is zo'n baas.
[ afbeelding ]
Ik voel me vereerd dat ik daar een aandeel in heb mogen hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, mijn hele avond kan gewoon niet meer stuk nu
Stop eens met mijn foto hier te plaatsenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascinerend ja.
[ afbeelding ]
Dat beest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascinerend ja.
[ afbeelding ]
[..]
Proberen mannen je wel eens te versieren?
[..]
Je weet dat ik voornamelijk op vrouwen van toch?
Ik heb mijn Windows Vista de classic interface gegeven. Vind ik veel mooier plus je kunt kleurtjes aanpassen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Het voelt alweer als vanouds maar dan sneller, straks even kijken of ik die lelijke windows 7 balk ook wat donkerder kan maken
Je kunt jezelf ook niet echt objectief beoordelen. Het zit allemaal in mijn hoofd. Ik ben te perfectionistischquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet lelijk C_M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |