vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb meerdere hobbies (waarvan een deel slapende zijn)
Kom nou gewoonquote:
Ik combineer mijn hobby muziek en Fok!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn hobby's zijn muziek luisteren, dagdromen, sommetjes maken en verzamelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik voel me zo'n teruggetrokken zolderautist de laatste dagen. En ik voel me lelijk en dik.quote:
En het aanbod is....jij?quote:
Kom jij ook?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk durf je dat. En anders is het een out of the box moment of een moment om je verveling tegen te gaan.
Raak je dan niet afgeleid?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik combineer mijn hobby muziek en Fok!
FOK! als hobby zien. Het is gewoon dat ik een afgedankt wrak ben en niks beters meer heb te doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik combineer mijn hobby muziek en Fok!
Nee, maar als ik heel actief en geconcentreerd ben hoor ik de muziek niet echt meer.quote:
Oke het is eigenlijk Fok! is mijn leven maar dat staat zo triestquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
FOK! als hobby zien. Het is gewoon dat ik een afgedankt wrak ben en niks beters meer heb te doen![]()
Lekker alleen in mijn bunker
Ik weet nog niet of ik dan kanquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
6 juli in Amsterdam bier drinken. Klinkt gezellig.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dan kan
Ik ben toch echt wel het triestigste geval wat aanwezig is op Fok!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke het is eigenlijk Fok! is mijn leven maar dat staat zo triest
Maar dat ben je niet. En ik sta naast je, dus dan valt het altijd mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Ik voel me zo'n teruggetrokken zolderautist de laatste dagen. En ik voel me lelijk en dik.
er zijn vast mensen die nog erger zijn dan jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben toch echt wel het triestigste geval wat aanwezig is op Fok!
Moet ik zaterdag nog wat meenemen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
6 juli in Amsterdam bier drinken. Klinkt gezellig.
Je weet dat ik voornamelijk op vrouwen val, toch?quote:
En als je weet dat als je komt dat je versiert kunt worden door mij?quote:
Ik voel me vaak lelijk, maar ik moet leren om daar vanaf te komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik voel me zo'n teruggetrokken zolderautist de laatste dagen. En ik voel me lelijk en dik.
[..]
En het aanbod is....jij?
[..]
Kom jij ook?
Is hetzelfde waar huppel het gisteren over had hoorquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik zaterdag nog wat meenemen?
Onmogelijk Maar heb wel een Bentley dat weer welquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
er zijn vast mensen die nog erger zijn dan jij
+1 er zijn momenten dat ik blij ben met mijzelf maar vaak ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik voel me vaak lelijk, maar ik moet leren om daar vanaf te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |