ik zit in de erotische artikelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoezo denk je dat?
Beetje nieuwschierig ben ik nu wel
Ik zou vragen of ik iets anders mocht installeren danquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor sommige werkt het best. Op mijn werk moet ik het wel gebruiken.
Kan niet systemen van klanten die we nodig hebben werken alleen via IEquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou vragen of ik iets anders mocht installeren dan
Maar dat hoeft nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nu een soort van vakantie, en ik voel me direct verloren en eenzaam.
volgende week vrijdag bier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ken het. Pas in september weer studeren, dus even een nieuwe hobby zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat krijg je als je geen hobbies hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Fok!ken geen hobby dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen hobbies hebt
is dat volgende week al?quote:
Is dat een aanbod?quote:
Ik weet nog niet of ik durf te komen.quote:
Mijn hobbies zijn solitair en zelfs daar heb ik nu geen zin in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ken het. Pas in september weer studeren, dus even een nieuwe hobby zoeken.
Ik heb wel hobbies.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen hobbies hebt
Ik denk van welquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kweet niet. Is 't een hobby?
Met mij en Myraela erbij toch wel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog niet of ik durf te komen.
Gelukkigquote:
Ik dacht dat dat over 2 weken wasquote:
Natuurlijk durf je dat. En anders is het een out of the box moment of een moment om je verveling tegen te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik durf te komen.
Ik heb meerdere hobbies (waarvan een deel slapende zijn)quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkiganders had ik toch een probleem
Kom je toch wel flipsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk durf je dat. En anders is het een out of the box moment of een moment om je verveling tegen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |