Hmm, klinkt als mijn leven de afgelopen 14 maanden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ineens niks te doen. Dan ga je nadenken.
Conclusies waren niet zo leuk.
Niks mis met voetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet aan haar voeten zitten. Voeten zijn fucking raar.
mja... elke keer muziek bewerken, opnieuw onder filmpje plakken en dan weer uploaden... 10 minuten wachten voor t eraf gegooid werd en toen weer opnieuw. Heb echt 6 verschillende versies gemaakt, de aller aller lelijkste bleef staan, maar die gooide ik er zelf af en toen gezocht naar iets wat bleef staan en niet afgrijselijk wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ineens niks te doen. Dan ga je nadenken.
Conclusies waren niet zo leuk.
[..]
Ik heb het gezien ja. Ging daar zo veel tijd inzitten?
[..]
In september ga je toch weer studeren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als mijn leven de afgelopen 14 maanden.
Dat wel ja. Kut.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In september ga je toch weer studeren?
Hoezo kut?quote:
Ze zien er zo alien uit. Rare tenen erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.![]()
Voeten zijn walgelijk.
Ik herken het ook van vroeger ja, toen ik depressief en alleen was.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als mijn leven de afgelopen 14 maanden.
Mensen die aan mijn voeten zitten, krijgen een knie in hun gezicht. Per ongeluk, want dan ga ik spasten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met voetenAl heb ik geen voeten-fetisj, aan voeten zitten moet kunnen
als je al geen zin hebt voordat je begint, hoe ga je die 5 jaar doorkomen? kun je niet een opleiding doen die wat korter duurt, of een verdiepingscursus ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin in, het duurt fucking 5 jaar
Alles duurt toch minstens 4 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je al geen zin hebt voordat je begint, hoe ga je die 5 jaar doorkomen? kun je niet een opleiding doen die wat korter duurt, of een verdiepingscursus ofzo?
Dat is lastig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin in, het duurt fucking 5 jaar
Mwah, werken is ook niet alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me trouwens bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal geweldig vinden om naar school te gaan.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, werken is ook niet alles.
Ik doe nog liever mijn kutwerk dan dat ik naar school ga. Maar ik wil ooit een eigen huis kunnen betalen enzo, dus doorleren moet wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, werken is ook niet alles.
Genoeg mensen die succesvol zijn geworden zonder opleiding. Het is vooral je instelling en hoe je je profileertquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe nog liever mijn kutwerk dan dat ik naar school ga. Maar ik wil ooit een eigen huis kunnen betalen enzo, dus doorleren moet wel.
en bbl (werken - leren) is dat niet interessanter voor je..?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe nog liever mijn kutwerk dan dat ik naar school ga. Maar ik wil ooit een eigen huis kunnen betalen enzo, dus doorleren moet wel.
Oh dat zal ook wel. Maar ik ben niet erg gemakkelijk in de omgang, zegmaar. Dus dat heb ik al tegen zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Genoeg mensen die succesvol zijn geworden zonder opleiding. Het is vooral je instelling en hoe je je profileert
Ik zou niet weten wat voor werk ik de rest van mijn leven zou willen doen, eerst studeren stelt dat nog een beetje uit enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bbl (werken - leren) is dat niet interessanter voor je..?
Kunstenaar wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel. Maar ik ben niet erg gemakkelijk in de omgang, zegmaar. Dus dat heb ik al tegen zitten.
Denken dat je sowieso nog een huis kunt kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat je daar mee een huis kunt kopen.
volgens mij is de werkplek net als een stage (maar dan betaald enzo) met je uiteindelijk diploma kun je wel overal werken, soms heb je alleen een plciht om nog 2 jaar na diplomering bij je bbl-baan te blijven (al is dat ook lang niet altijd zo)quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor werk ik de rest van mijn leven zou willen doen, eerst studeren stelt dat nog een beetje uit enzo.
Huizenprijzen dalen nogsteeds..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat je sowieso nog een huis kunt kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |