Papier, plastic etc weggooien.quote:
"Onbekenden".quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
Dus, je spreekt met een groep onbekende af om urenlang naar een film te kijken?

van de knie naar omlaag... je hebt een voetenfetish...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Papier, plastic etc weggooien.
[..]
"Onbekenden".
En misschien wil ik wel naast je gaan zitten dan en mijn handen langzaam vanaf je knie omlaag laten glijden.

Ik hoef niet op zondagen bedoelde ik. Ons dorp is daar te christelijk voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel 200% voor die zondagen neem ik aan

Sinji! Ik had je niet gezien, you sly dog!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel 200% voor die zondagen neem ik aan
We zoeken eerst nog een plek waar het kan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen iig.
[..]
Ik wil ook wel komen
Welkom bij de club van mensen met een jankbui.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik had even een jankbui ofzo net
[..]
Ik moet elke dag komen, maar soms maar 2 of 3 uur op een dag

Shit, ik bedoelde omhoog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van de knie naar omlaag... je hebt een voetenfetish...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept

Dat doe ik nooitquote:

Niet echt, de reden is zo'n beetje dat ik denk dat ik gek aan het worden ben en dat het even allemaal niet zo lukt terwijl het op zich niet anders gaat dan het afgelopen halfjaar, ik heb gewoon een dip ofzo waarschijnlijk. Kutdagen gaan ook wel weer over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen met een jankbui.
Zit er een reden achter?
Kutstreek wel van je baas.

Wat, naar haar voeten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Papier, plastic etc weggooien.
[..]
"Onbekenden".
En misschien wil ik wel naast je gaan zitten dan en mijn handen langzaam vanaf je knie omlaag laten glijden.

ik hoefde vandaag niet te huilen, had me wel verslapen en heb uuuuren verkloot met een filmpje bewerken (wat wel lukte, maar steeds werd verwijdert vanwege auteursrechten)quote:

quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, ik bedoelde omhoog.![]()
Nu is mijn geheim eruit!Buikjes toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Morgen ook schijnbaarquote:

Ineens niks te doen. Dan ga je nadenken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, de reden is zo'n beetje dat ik denk dat ik gek aan het worden ben en dat het even allemaal niet zo lukt terwijl het op zich niet anders gaat dan het afgelopen halfjaar, ik heb gewoon een dip ofzo waarschijnlijk. Kutdagen gaan ook wel weer over.
Heeft de jouwe een reden?
Ik heb het gezien ja. Ging daar zo veel tijd inzitten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hoefde vandaag niet te huilen, had me wel verslapen en heb uuuuren verkloot met een filmpje bewerken (wat wel lukte, maar steeds werd verwijdert vanwege auteursrechten)
Ja.quote:
Gatverdamme snarf!quote:

Ik wil ook helemaal niet aan haar voeten zitten. Voeten zijn fucking raar.quote:

Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet aan haar voeten zitten. Voeten zijn fucking raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |