S2 is al oud he, die zal niet snel of als 1e geupdated worden. S3 komt eerder aan de beurt. Dan zal S2 en de mindere toestellen wel volgen. (Galaxy plus bijv)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:59 schreef gogosweden het volgende:
blijkbaar is er al een OTA update voor de nexus geweest.
nu wachten tot broer sammy hem uitbrengt voor mijn galaxy s 2 Hoewel je dan ook weer zit met touchwizz
we horen 18 maanden lang updates te krijgen. Die zijn nog niet om.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
S2 is al oud he, die zal niet snel of als 1e geupdated worden. S3 komt eerder aan de beurt. Dan zal S2 en de mindere toestellen wel volgen. (Galaxy plus bijv)
Ben benieuwd naar wie eerder een JBupdate klaar heeft voor hun huidige paradepaardje.... HTC of Samsung.
Ik vind de bookmarks niet fijn werken. Een balkje onderin is toch wel handig. Verder is ie goed...maar nu toch over op Boat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wat is je mening over Chrome Mobile?
Samsung natuurlijk. Die pakken gewoon Jellybean, halen Google Voice weg omdat S-Voice, halen de NFC verbeteringen weg omdat S-Beam en leveren wederom een knap staaltje kutsoftware af. Nee dan HTC, dat duurt wat langer maar dan heb je ook iets fatsoenlijks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
S2 is al oud he, die zal niet snel of als 1e geupdated worden. S3 komt eerder aan de beurt. Dan zal S2 en de mindere toestellen wel volgen. (Galaxy plus bijv)
Ben benieuwd naar wie eerder een JBupdate klaar heeft voor hun huidige paradepaardje.... HTC of Samsung.
Sowieso. Beste keus die ik sinds tijden gemaakt hebquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
En anders toch maar gaan rooten, je ontkomt er niet aan.
Ik wil ook heel graag, maar ik wist niet voor de aankoop dat de HOX gelockt was en dus niet te rooten zonder je garantie deels te verliezen en het rottige is dat het nu nog altijd niet gelukt is door externe partyen om hem te unlockenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Sowieso. Beste keus die ik sinds tijden gemaakt heb
kan ik begrijpen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Sowieso. Beste keus die ik sinds tijden gemaakt heb
Ik heb geen idee hoe t werkt..maar je kan toch altijd weer terug naar fabrieksinstellingen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag, maar ik wist niet voor de aankoop dat de HOX gelockt was en dus niet te rooten zonder je garantie deels te verliezen en het rottige is dat het nu nog altijd niet gelukt is door externe partyen om hem te unlocken
We wisten toch allang dat iOS lang niet zo handig is als Androidquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Hahahaha apple gaat hier echt zoooo van balen. Zal me niks verbazen als apple binnenkort android aanklaagt.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:13 schreef neo2000 het volgende:
Klinkt leuk dat project butter. Als nu telefoonfabrikanten nu eens zouden stoppen met de hele telefoon vol te douwen met crapware zou de boel misschien ooit nog eens soepel gaan draaien.
als je er niets mee doet kan het weinig kwaad. Je kan de boel gewoon rooten en die apps freezen en verwijderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef neo2000 het volgende:
Hier een nieuwe HTC One V bezitter, staat standaard zoveel meuk op. Leuk met bijvoorbeeld 7digtal muziek aanschaffen en zo, maar als ik dat nu niet wil staat de client wel voorgeïnstalleerd. En niet te verwijderen, tenzij je de telefoon root. Allemaal van zulke shit. Weglaten die zooi, houdt de telefoon meer vrij geheugen over, maakt um sneller. Fuck u, htc.
Tsjah, maar qua garantie lees ik nogal rare dingen met rooten. Lijkt wel of elke gsm fabrikant/telco het anders behandelt.. Tevens is het een zakelijk toestel dus de boel moet wel enigzins stabiel blijven. Snel, maar toch stabiel. Is zo lullig als je pre release filmpjes op google ziet van de telefoon waar ie 3 keer zo snel lijkt.. Zie je vervolgens dat het komt vanweg het ontbreken van de preinstalled crapware. Vraag is ook in hoeverre het geintegreerd is in bijv. Sense.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
dat tweede.
[..]
als je er niets mee doet kan het weinig kwaad. Je kan de boel gewoon rooten en die apps freezen en verwijderen.
Hmm, volgens de methode in deze link: http://talk.sonymobile.com/thread/41119 kan ik mijn telefoon alleen rooten als ik ICS 4.0.3 erop flash.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
dat tweede.
[..]
als je er niets mee doet kan het weinig kwaad. Je kan de boel gewoon rooten en die apps freezen en verwijderen.
Je garantie krijg je niet terug bij een reset. Om je HOX te rooten moet je hem unlocken via htcdev.com en daarmee verlies je een deel van je garantie. Daarna kan je hem rooten en andere ROMs erop zetten of weer teruggaan naar Stock.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe t werkt..maar je kan toch altijd weer terug naar fabrieksinstellingen?
Je kan al die standaard meuk gewoon 'disablen' hoor.. Instellingen -> Apps -> App uitschakelen oid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef neo2000 het volgende:
Hier een nieuwe HTC One V bezitter, staat standaard zoveel meuk op. Leuk met bijvoorbeeld 7digtal muziek aanschaffen en zo, maar als ik dat nu niet wil staat de client wel voorgeïnstalleerd. En niet te verwijderen, tenzij je de telefoon root. Allemaal van zulke shit. Weglaten die zooi, houdt de telefoon meer vrij geheugen over, maakt um sneller. Fuck u, htc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |