Nee, bang dat het kapot zou gaan onder mijn gewicht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bang dat er foto's werden gemaakt en op FOK! gepost?
Dat weet je helemaal niet Tijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak dus wat zegt dat?
Ooh, zeker. Maar dan heb je gewoon wel NKRO als je kan en fatsoenlijk input. Niets mis met een verloopje (behalve dat het wat minder stevig zit). De andere kant op is niet altijd makkelijk overiges.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of gewoon een USB-PS/2 verloopje. Dat wil nog wel eens werken
Oké. Ik verwacht dat je me er wel aan herinnert.quote:
Als ik uit ga van wat jij hier allemaal gepost heb welquote:
ofc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Ik verwacht dat je me er wel aan herinnert.
Het is wel kung-fu stijl alleen daarom alquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op jouw mening vertrouw ik niet echt.
Er zijn 3 slowchats, dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn prangende vraag is waarom er in godsnaam zoveel SC's zijn in R&P. De helft van de users post in iedere SC, dus waarom niet samenvoegen?
Er is gewoon veel van jou om van te houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, bang dat het kapot zou gaan onder mijn gewicht.
Zesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn 3 slowchats, dat valt best wel mee.
Precies, met totaal verschillende mensen. Ik post bijvoorbeeld zowat nooit in Singlesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn 3 slowchats, dat valt best wel mee.
Niet alles was lekker nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik uit ga van wat jij hier allemaal gepost heb wel
Heb je lekker veel keus toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zes. Minimaal. Daarnaast ook nog een aantal reeksen waar ook in geslowchat wordt.
Volgens mij heb ik deze post per ongeluk gerapporteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel kung-fu stijl alleen daarom al
Samzz heeft sowieso keus zat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je lekker veel keus toch?
Bij twijfel ga ik ver vanuit dat je geen smaak hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Niet alles was lekker nee.
Maar ok beetje experimenteren kan geen kwaad en tomaten soep met macaroni erin was best lekker
denk dat iedereen zelf mag weten waar er gepost wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zes. Minimaal. Daarnaast ook nog een aantal reeksen waar ook in geslowchat wordt.
Ik vind het nergens op slaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je lekker veel keus toch?
Ze zegt toch ook helemaal niet dat dat niet magquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
denk dat iedereen zelf mag weten waar er gepost wordt
Geef me de post waarin ik zeg dat dat niet magquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
denk dat iedereen zelf mag weten waar er gepost wordt
En nu zat het nog in blik zelfsquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze post per ongeluk gerapporteerd.
Terecht wel.
Maar even serieus, het zag er best vies uit, op de verpakking van dat blik
Anders ga je in feedback klagenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nergens op slaan. Alle topics gaan in zekere zin over hetzelfde, opdoen van contacten, versieren en daten, praten over je relatie, janken als het uit is en een hoop bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |