quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
TS genote en voor een ban aangemeld, zo praat je niet over mods en admins.
kutmodsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
?quote:
Schijnbaar wel want zijn topic is nog steeds openquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
Thee door m'n neus. Bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom is je naam verkeerd gespeld?
ALWEER?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
Ging sneller dan het licht.quote:
Donkerehoek, jeweet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oh fuckquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met 'sneller dan het licht'.quote:
Ja soberso! Onder het genot van een BBQ.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork, gaan we binnenkort bier drinken terwijl we oefenen voor het WK Keezen ?
quote:
Je schrikt de users af, kutmod.quote:
Stoplicht.quote:
Is het niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:
In de prullenbak?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef LompeHork het volgende:
Waar is Knaagbeest, ik mis haar nu al.
schrijf er een gedicht overquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zin om met iedereen hier naar de Disco te gaan.
Liefde alles ditdat.quote:
Eerste rondje van mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu wel ja.quote:
Laatste stootje is van mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Die wil ik zo hard aandouwen he... de teringquote:
Pure kwaliteit ditquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef OnweersComplex het volgende:
Knaagbeest opent wel kwaliteitstopics
Patje kan je hebben, ik heb je rugquote:
Omg. Als jullie de notes die ik met dit topic heb gekregen nou eens op de marktplaats gaan verkopen voor 1 euro per note, kunnen jullie straks heel fok trakteren op een weekje Tokio.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
Benader mij broeder.quote:
Er was een leuke user die was boosquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wou graag
naar de disco
lekker dansen
liefde
op de dansvloer
licht
muziek
drugs
dood
Geeft niet hoor.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Omg. Als jullie de notes die ik met dit topic heb gekregen nou eens op de marktplaats gaan verkopen voor 1 euro per note, kunnen jullie straks heel fok trakteren op een weekje Tokio.
Ben je er weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Omg. Als jullie de notes die ik met dit topic heb gekregen nou eens op de marktplaats gaan verkopen voor 1 euro per note, kunnen jullie straks heel fok trakteren op een weekje Tokio.
dingenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er was een leuke user die was boos
Hij zat in een rolstoel en heette Koos
Naar de disco wou ik gaan met hem
Maar dansen kon hij niet, want hij zit klem
Het was wel heeel....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan je niet aan he? Mijn dichtskilz
KLBquote:
Ik zeg Knaagbeest!quote:
quote:
Niet nodigquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij al solli's binnen zien komen? ik niet.
En al die kutusersquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
KLB.
Kutforum. Worden alleen maar kuttopics geopend.
LAAT JE TIETEN EENS ZIENquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:02 schreef Internepper het volgende:
Mod zijn, bekroning op het geen sociaal leven hebben
Hij is toch dood?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Monopoly het volgende:
één captain jack met deerne voor dit topic!
[ afbeelding ]
Ja, die zijn het ergstequote:
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
KLB.
Kutforum. Worden alleen maar kuttopics geopend.
Hé, je bent er weer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, gezellig alleen op het FOK!forum.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, die zijn het ergste. Als het aan mij ligt krijgt iedereen een ban
.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef LompeHork het volgende:
Knaagbeest, mijn favo poster
Tegen de tijd dat ze dertig is rijp voor het klooster
Ik weet niet wat je allemaal doet
Beltegoed.
quote:
Waar ga je?quote:
Terugbrengen naar de politie dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Yvonne, je mag mij wel KLB mod maken. Vind ik wel iets voor mij
Gewoon, posten. Waarom zou ik niet in DIG posten? DIGquote:
Doodsverwensing ban.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik wil Knaagbeest wel in het blauw zien
welnee, ttkquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Yvonne, je mag mij wel KLB mod maken. Vind ik wel iets voor mij
DIGquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon, posten. Waarom zou ik niet in DIG posten? DIG. Beste forum van FOK!.
quote:
Ja maar dan is het te geforceerd en kan mijn vrije geest niet optimaal werkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welnee, ttk
en dan voor het dagelijkse gedicht zorgen
Wauw, die was echt treffend, vriend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef LompeHork het volgende:
Knaagbeest, mijn favo poster
Tegen de tijd dat ze dertig is rijp voor het klooster
Ik weet niet wat je allemaal doet
Beltegoed.
DIGquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon, posten. Waarom zou ik niet in DIG posten? DIG. Beste forum van FOK!.
Idd, waar je nog wel gewoon iets kan vragen zonder gelijk "GOOGLE" 10x als antwoord te krijgenquote:
Ben ik al gepromoveerd tot je vriend? Boh, neuken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Wauw, die was echt treffend, vriend.
Deze man weet.quote:
DIG heeft enkel goede topics.quote:
Is FOK! een democratie?quote:
quote:
Poll: Oke, en nu?quote:
die schijn met je soms wekkenquote:
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Oke, en nu?
• Jachtgeweer verdient een ban voor zijn topic
• dat vind ik niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Oke, en nu?
• Jachtgeweer verdient een ban voor zijn topic
• dat vind ik niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En achteraf zegt, deze 3 delen waren niet nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Misschien biedt hij/zij dadelijk zijn excuus wel aan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:08 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En achteraf zegt, deze 3 delen waren niet nodig
He, die is anders dan die andere.quote:
Ik kom er ook net achterquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn er meer plaatjes op internet?
Kan jij dat, als vrouw?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, in het kader van dit topic even aangepast
Nee, geen plaatjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn er meer plaatjes op internet?
Ja we leren weer iets vandaag! En een dag niet geleerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar. Zou TS ook iets geleerd hebben vandaag?quote:
Hi TS, ben je er weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Knaagbeest het volgende:
Lithia is trouwens wel een schat, daar kan iedere moderator nog wat van leren.
Ik ben bang van niet. Koppig en alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja we leren weer iets vandaag! En een dag niet geleerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar. Zou TS ook iets geleerd hebben vandaag?
Dit trekt meer publiekquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds dit topic in DIG staat gaat het bergafwaards.
Staat het helemaal niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:11 schreef Blester het volgende:
Zie nu pas dat dit in digital corner staat nuKLB ging sneller.
vieze kutmod zijn is sowieso een lifestyle natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
LIF dan maar, daar hebben ze zelfs topics over schoonmaken. Komt goed van pas met vieze modjes.
Denken dat ik een moderne versie van Hitler benquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
LIF dan maar, daar hebben ze zelfs topics over schoonmaken. Komt goed van pas met vieze modjes.
Loop niet zo te zeiken. Je lijkt moblo wel.quote:
Niet dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Denken dat ik een moderne versie van Hitler ben
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Denken dat ik de moderne versie van Hitler ben
Nouw!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken. Je lijkt moblo wel.
Wtf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:
Kan dit niet naar SEX, het gaat over het moderaten van kutjes.
Dat ik fok wil "zuiveren" van de "vieze" modjes. Ik wil alleen maar dat ze minder vies gaan doen.quote:
Je snapt het stripje niet eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En denk dat deze ´modjes´ het forum eerder gaan zuiveren van jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat ik fok wil "zuiveren" van de "vieze" modjes. Ik wil alleen maar dat ze minder vies gaan doen.
Jawohl!quote:
van VIEZE kutjes, dus KPD.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:
Kan dit niet naar SEX, het gaat over het moderaten van kutjes.
Begin je eigen forumquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat ik fok wil "zuiveren" van de "vieze" modjes. Ik wil alleen maar dat ze minder vies gaan doen.
KLB 14.gifquote:
Kloptquote:
Tuurlijk wel. Gewoon proberen. Gewoon roepen dat je een moderne versie van Hitler bent!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:17 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, dus kan niet he.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Je snapt het stripje niet eens.
Dat. Ze zouden in plaats van een captcha een IQtest moeten implementeren bij registratieformulieren voor fora.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Zou inderdaad niet eens een slecht idee zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Ze zouden in plaats van een captcha een IQtest moeten implementeren bij registratieformulieren voor fora.
Terwijl ik niet blank benquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon proberen. Gewoon roepen dat je een moderne versie van Hitler bent!
Goedequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Ze zouden in plaats van een captcha een IQtest moeten implementeren bij registratieformulieren voor fora.
Ja sorry hoor, ik kan gewoon niet tegen bullshit, dat moet ik corrigeren! Is een tic van me.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje onterecht mijn post wijzigen![]()
TRU TRU TRU!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik kan gewoon niet tegen bullshit, dat moet ik corrigeren! Is een tic van me.
Jaloers zijn op mensen die quotes kunnen edittenquote:
Jammer dat ze dat bij jullie sollicitaties niet hebben gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoefde niet: lidmaatschapsbewijs van Mensa was genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat bij jullie sollicitaties niet hebben gedaan.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Modern, wel een beetje buiten je het doosje denken hoor!
He, beetje gastmodden in DIG, dat kan niet hequote:
Denken dat ze niet genoeg hadden aan de papiertjes van die vier afgeronde universitaire studiesquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]!
Dat jij van ongezellige mensen houdt
Ik bedoel dat ze niet-blanken niet kunnen waarderen op Stormfront.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Modern, wel een beetje buiten je het doosje denken hoor!
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet-blanken niet kunnen waarderen op Stormfront.
We moeten ons nog aan kunnen passen aan gevallen zoals jij he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoefde niet: lidmaatschapsbewijs van Mensa was genoeg.
En op welke partij stem jij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet-blanken niet kunnen waarderen op Stormfront.
Ja, tuurlijk. Horkje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat ze niet genoeg hadden aan de papiertjes van die vier afgeronde universitaire studies
Ik gastmod ook in SHOquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
He, beetje gastmodden in DIG, dat kan niet he.
Dat ga ik melden.quote:
Nee, bruin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:22 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Die man die jij postte was dus wel zwart.
Daar heb je dus een hoog IQ voor nodig, iets wat jij niet hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
We moeten ons nog aan kunnen passen aan gevallen zoals jij he.
Zekersquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:22 schreef Blester het volgende:
Wel genoeg aandacht voor je klacht, toch TS?
Hmm. Je hebt me eruit geluld. Ik sta met mijn mond vol tanden hier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Daar heb je dus een hoog IQ voor nodig, iets wat jij niet hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt me eruit geluld. Ik sta met mijn mond vol tanden hier.
quote:
Je scheet anders wel zeven kleuren net!quote:
Hoezo sta je achter een computer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt me eruit geluld. Ik sta met mijn mond vol tanden hier.
Zittend applaudisseren voor TS is gewoon raar.quote:
Kleurenblindquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zwart. Bruin is dat wijf van Oh Oh Cherso.
Oh toch niet.quote:
Inderdaad. Raar!quote:
Sate.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |