SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie serieus niet of dat nou een mens of een pop isquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan zo bij die van jou gaan staan.
![]()
Alsof dat wat uitmaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie serieus niet of dat nou een mens of een pop is.
full stops and exclamation marks![]()
quote:quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Would definitely smash indeed.
!
![]()
Die zin eronder is ook zo baas, blijf er volledig achterstaan.quote:![]()
Swag is for boys. Class is for men.If not now, then when.![]()
Haha, ik zag 'm ook en dacht nog van "wát een dooie, holle uitspraak"quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Swag is for boys. Class is for men..
![]()
Ja, ik wilde daar nog wat over zeggen eigenlijk, maar moest rennen om snel nog even naar de apotheek te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef jna het volgende:
Maar Krio, deze chick gaat waarschijnlijk elke week onder de zonnebank.
Zij kan het hebben though, is onderdeel van haar trashy as fukk uitstraling.
Hier trouwens nog wat muziek:
This cracka serious?14 jarig meisje is beter.
Is gewoon zo. Al die mensen die maar swag dit swag dat roepen en denken dat hun swag hebben, sowieso de kledingstijl waar swag mee geassocieerd wordt. Eén trieste bende als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik zag 'm ook en dacht nog van "wát een dooie, holle uitspraak".
Als je 15 bent en je gedraagt je zo dan kan ik het mij nog voorstellen, maar mensen boven de 18 die volwassen worden en nog zo zijn moeten zich schamen imo.![]()
Maarja ik hou dan ook persoonlijk een beetje van die mafia tijd kleding. Lange jassen, hoeden, 3-delig pak, fucking baas.Niet dat ik het zelf draag overigens, ik draag zelf meer casual classy.
Het is ook meer dat swag nou eenmaal met die mensen geassocieerd wordt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 27-06-2012 17:42:37 ]If not now, then when.![]()
Ik zag net nog een clip van Riff Raff, Bath salts heet diequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef krioro het volgende:
Hier trouwens nog wat muziek:
This cracka serious?14 jarig meisje is beter.
. Van die mensen die gingen trippen op bath salts toch
. Zo'n typische WSHH-comment erbij: "I'd have to be high on bath salts to enjoy this"
.
Swag is sowieso geen kledingstijl, het is de manier waarop je je uit/je levensstijl. Dat het die connotatie heeft gekregen van de kleding van mbo'ers die in hun pauze hun energy drink + frikandelbroodje afrekenen is wel weer jammerquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Al die mensen die maar swag dit swag dat roepen en denken dat hun swag hebben, sowieso de kledingstijl waar swag mee geassocieerd wordt. Eén trieste bende als je het mij vraagt.
Als je 15 bent en je gedraagt je zo dan kan ik het mij nog voorstellen, maar mensen boven de 18 die volwassen worden en nog zo zijn moeten zich schamen imo.![]()
Maarja ik hou dan ook persoonlijk een beetje van die mafia tijd kleding. Lange jassen, hoeden, 3-delig pak, fucking baas.Niet dat ik het zelf draag overigens, ik draag zelf meer casual classy.
. Of van die gasten met weet ik veel wat voor soort sneakers, of chicks die de helft van hun kop kaalscheren
.
Kortom, het is gewoon een bekrompen en onjuiste uitspraak.
![]()
Ja daarom ik ook even die laatste zin toegevoegd. Het is nou eenmaal dat "swag" geassocieerd wordt met die mensen inderdaad. Als ik puur daar naar kijken dan vind ik de uitspraak prima, als je subjectief gaat kijken dan is het inderdaad onjuist.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag net nog een clip van Riff Raff, Bath salts heet die. Van die mensen die gingen trippen op bath salts toch
. Zo'n typische WSHH-comment erbij: "I'd have to be high on bath salts to enjoy this"
.
[..]
Swag is sowieso geen kledingstijl, het is de manier waarop je je uit/je levensstijl. Dat het die connotatie heeft gekregen van de kleding van mbo'ers die in hun pauze hun energy drink + frikandelbroodje afrekenen is wel weer jammer. Of van die gasten met weet ik veel wat voor soort sneakers, of chicks die de helft van hun kop kaalscheren
.
Kortom, het is gewoon een bekrompen en onjuiste uitspraak.
If not now, then when.![]()
is de pa van jumi voetballer van willem II geweest?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Volgens mij is neef oid ook voetballer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef ThaTim het volgende:
is de pa van jumi voetballer van willem II geweest?
If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |