quote:ja die heb ik pas gelezen, geeft wel goed beeld van supporters.
Op woensdag 07 augustus 2002 13:55 schreef Quaresma het volgende:[..]
En dat pas uitgebrachte boek van Ralf Bormans ja.
Wat nou jaloers.
Als er topic over feyenoord van ufea cup of gewoon feyenoord is er geen jaloezie? flikker op
[Dit bericht is gewijzigd door Elmotje op 08-08-2002 17:12]
quote:op het flauwe af... ik lees liever johan ofzo..
Op woensdag 07 augustus 2002 18:27 schreef keeper het volgende:
Tis behoorlijk melig idd, of bedoelde jij het negatief
quote:Als je geen vak F meer hebt, dan toch ook geen F-side
En wat bedoel je daar nou weer mee?
Als je daar in de Arena (U.F.O) zit hoor je niemand zingen...gasten kunnen alleen hun eigen team uitfluiten!
Laat ze maar eens naar de Kuip komen...daar kunnen ze nog eens leren wat publiek is!!!!!
En wie niet springt die is een joooooooood!!
*springt*
Ow ja...over dat boek...wat staat er dan zoal in?? "Boeiende" verhalen van "supporters" ?
quote:grootste deel van het publiek in de arena denkt idd dat ze in een bioscoop zitten....zuid+410 zijn de enigen die hier wat aan doen....als je dat niet kan horen, moet je maar es nieuwe batterijen in je philips-oorbel doen...
Op donderdag 08 augustus 2002 00:15 schreef EbA het volgende:
Ajax publiek = geen publiek...Als je daar in de Arena (U.F.O) zit hoor je niemand zingen...gasten kunnen alleen hun eigen team uitfluiten!
Laat ze maar eens naar de Kuip komen...daar kunnen ze nog eens leren wat publiek is!!!!!
uit verschillende bronnen heb ik vernomen dat in de kuip het lelijkste publiek ter wereld zit...ik kom uit principe niet in rotterdom
wat is er mis met kritisch zijn naar je ploeg? we zijn gewent de beste te zijn+het mooiste voetbal te spelen...als dit niet het geval is en het bestuur doet er niets aan laten wij als fanatieke supporters onze stem horen!
quote:Kom op zeg, een paar vrienden van me en ik dromen ervan om ooit lid te worden van de F-Side
Op woensdag 07 augustus 2002 17:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
maar ajax heeft toch helemaal geen F-Side meer
quote:lid worden?
Op donderdag 08 augustus 2002 09:56 schreef G1Ace het volgende:[..]
Kom op zeg, een paar vrienden van me en ik dromen ervan om ooit lid te worden van de F-Side
quote:Ik heb uit diverse bronnen vernomen dat iedere vrouw in Amsterdam 'het' regelmatig voor een vegoeding doet... Waren je (relatief) normale argumenten op, dat je zulke slappe flames gaat gebruiken? Ten eerste lijkt het me sterk dat iemand op basis van zijn uiterlijk een club kiest, ten tweede lijkt het me sterk dat jouw betrouwbare bronnen in elk stadion in de wereld zijn geweest, en ten derde zal er wellicht 1 bron van je zijn geweest die vond dat Feyenoorders lelijk zijn (wellicht naar aanleiding van de interviews met die dronkenlappen op de Open Dag) waarna verschillende-1 hem gingen napraten...
Op donderdag 08 augustus 2002 09:13 schreef Doopy-X- het volgende:
uit verschillende bronnen heb ik vernomen dat in de kuip het lelijkste publiek ter wereld zit...ik kom uit principe niet in rotterdom
En dat jij een mening kan hebben over Rotterdam zonder dat je er geweest bent is ook een talent... Oh wacht, je hebt natuurlijk bronnen die alle steden van de wereld hebben gezien, en die het de ergste stad van de wereld vinden... Ik ben wel in Amsterdam geweest, en vind het best een aardige stad. Vergeleken met Parijs of Londen vind ik het hype niet echt waard, maar touristen hebben dat toch niet door omdat ze alleen in een koffieshop duf voor zich uit staren, of in hun plattegrond op zoek zijn naar de Wallen...
quote:Eind vorig seizoen speelden jullie nou ook niet echt geweldig, en toen was het wel rustig...
wat is er mis met kritisch zijn naar je ploeg? we zijn gewent de beste te zijn+het mooiste voetbal te spelen...als dit niet het geval is en het bestuur doet er niets aan laten wij als fanatieke supporters onze stem horen!
quote:nee hoor, dit waren geheel onbevooroordeelde vrouwen die naar verschillende wedstrijden van feyenoord gaan
Op donderdag 08 augustus 2002 10:28 schreef PokerFace het volgende:[..]
Ik heb uit diverse bronnen vernomen dat iedere vrouw in Amsterdam 'het' regelmatig voor een vegoeding doet... Waren je (relatief) normale argumenten op, dat je zulke slappe flames gaat gebruiken? Ten eerste lijkt het me sterk dat iemand op basis van zijn uiterlijk een club kiest, ten tweede lijkt het me sterk dat jouw betrouwbare bronnen in elk stadion in de wereld zijn geweest, en ten derde zal er wellicht 1 bron van je zijn geweest die vond dat Feyenoorders lelijk zijn (wellicht naar aanleiding van de interviews met die dronkenlappen op de Open Dag) waarna verschillende-1 hem gingen napraten...
quote:ik kom gewoon niet in de stad....dialect staat me niet aan en ik heb nog NIEMAND in mijn omgeving gesproken die het een leuke stad vond....geen behoefte dus aan....
En dat jij een mening kan hebben over Rotterdam zonder dat je er geweest bent is ook een talent... Oh wacht, je hebt natuurlijk bronnen die alle steden van de wereld hebben gezien, en die het de ergste stad van de wereld vinden... Ik ben wel in Amsterdam geweest, en vind het best een aardige stad. Vergeleken met Parijs of Londen vind ik het hype niet echt waard, maar touristen hebben dat toch niet door omdat ze alleen in een koffieshop duf voor zich uit staren, of in hun plattegrond op zoek zijn naar de Wallen...
quote:toen waren we wel de beste
Eind vorig seizoen speelden jullie nou ook niet echt geweldig, en toen was het wel rustig...
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 17:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mmm... hopelijk hebben wat taalkundigen zich over het werkje gebogen om alle spel- en taalfouten eruit te vissen...
quote:van welke film is dat ook al weer ?
Op woensdag 07 augustus 2002 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:Keep your friends close, and your enemies even closer!
quote:Fievel in het Wilde Westen?
Op donderdag 08 augustus 2002 12:45 schreef SqueaK het volgende:[..]
van welke film is dat ook al weer ?
quote:Godfather || *DUH*
Op donderdag 08 augustus 2002 12:45 schreef SqueaK het volgende:[..]
van welke film is dat ook al weer ?
quote:De verfilming kan nooit lang op zich laten wachten
Op donderdag 08 augustus 2002 13:30 schreef MokumXXX het volgende:
Ging het hier niet over een boek?
quote:Inderdaad.
[..]Eind vorig seizoen speelden jullie nou ook niet echt geweldig, en toen was het wel rustig...
SINGING WHEN YOU'RE WINNING
YOU'RE ONLY SINGING WHEN YOU'RE WINNING
AJAX PUBLIEK,AJAX PUBLIEK
AJAX AJAX AJAX PUBLIEK
quote:Slaap lekker knul
Op donderdag 08 augustus 2002 17:16 schreef Elmotje het volgende:
Inderdaad.
En in de Amstel cup heb ik de jode ook alleen gehoord toen ze gewonnen hadden.
meer ook niet.
en utrecht steeds liederen.
quote:Dan was jij zeker aanwezig bij een andere wedstrijd dan ik, maar goed. Geeft niet
Op donderdag 08 augustus 2002 20:27 schreef Elmotje het volgende:
nou 1 x dan.
toen zongen ze in 10de minuut ajaks ! ajaks !meer ook niet.
en utrecht steeds liederen.
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
lid worden?
bij ajax kan je lid worden van de f-side vak127-side
quote:t was wel lang stil..
Op donderdag 08 augustus 2002 20:47 schreef keeper het volgende:[..]
Dan was jij zeker aanwezig bij een andere wedstrijd dan ik, maar goed. Geeft niet
quote:je hebt mazzel dat ie niet 25*20 euro kost: KOOPJE DUS!
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:01 schreef Golfen het volgende:
Ik vind 35 Euro wel wat aan de prijzige kant.
Voor het jaaboek betaalde ik ook al ruim 20 Euro.
quote:*schop*
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:04 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
je hebt mazzel dat ie niet 25*20 euro kost: KOOPJE DUS!
Het boek is eindelijk af en zal volgende week (15 november) in het vanavond te openen supportershome gepresenteerd worden.
voor meer info: www.deajaxster.nl
i'm there
quote:Yes!! eindelijk
Op vrijdag 8 november 2002 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
*schop*
Het boek is eindelijk af en zal volgende week (15 november) in het vanavond te openen supportershome gepresenteerd worden.
voor meer info: www.deajaxster.nl
i'm there
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |